Powstał profesionalny system turnniejowy

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
[Przemo]

2005-06-22 18:43:56

Na wstepie chciałbym uprzedzić, że nie jest to oferta sprzedaży, gdyby tak było wystawiłbym na allegro. Na razie jest to jedynie zapytanie o zainteresowanie tego typu projektem, gdyż nie jest on skończony i jeżeli będzie zainteresowanie będzie oferta na allegro oraz inne.


Myślę, że poniższa oferta może być atrakcyjna również dla osób prowadzących esports.pl

Kilka miesięcy temu otrzymałem zlecenie na bardzo rozbudowany system turniejowy (opis poniżej) od firmy zajmującej sie sponsorowaniem tego rodzaju przedsięwzięć. Podjąłem się zlecenia, jednak z mojej winy wyceniłem to na cenę dwókrotnie niższą niż system jest wart. Również tak się złożyło, że jeszcze nie podpisałem umowy z firmą która to zleciła (wiele nie ryzykowałem gdyż byłem świadomy, że taki system to ciekawa rzecz i jeśli się wycofają, powstanie projekt systemu który będzie kontynuowany oraz będzie to ciekawym dodatkiem do mojego “portfolio”;)
W sytuacji kiedy widzę, że nie opłaca mi sie go sprzedawać za ustaloną kwotę chcę się wycofac z (na razie) słownej umowy (oczywiście firma nie straci gdyż i tak otrzyma swoje zamówienie, z ta różnicą, że nie będzie go mogła sprzedawać, jednak na tym jej specialnie nie zależało) a będzie miała o wiele niższą cenę.
Pomyślałem sobie czy nie było by chętnych kilka/naście osób/firm które chciały by kupić poniżej opisany system za cenę powiedzmy diesięciokrotnie niższą od wartości takiego pojedynczego zlecenia. Gdyby tak sie stało będę mógł renegocjować umowę słowną z firmą zlecającą i sprzedać go wielu osobom.
Jeżeli jesteś zainteresowany bardzo proszę napisz kwotę jaką będziesz w stanie zapłacić oraz w kilku słowach opisz do czego będzie to zastosowane. Może być odpowiedź tutaj lub na mój e-mail: [email protected]
Docelowo utworzę stronę na której będzie można kupić ten system za cenę która będzie średnią oferowaną przez oferantów, w każdym razie jedna cena dla każdego.
Chodzi mi o rozeznanie się w sytuacji.
System jest ukończony w 70%, za kilka tygodni jesli będa osoby zainteresowane powstanie w pierwszej kolejności demonstracyjna wersja systemu, działająca na moim serwerze, z możliwościami administracyjnymi oraz w późniejszym czasie strona główna gdzie będzie można go kupić.

Jeżeli nic z tego nie wyjdzie, cóż, pojedyncza firma będzie miała system a innym nie pozostanie nic innego oprócz ocierania ślinki lub próba zlecenia czegoś podobnego za wysoką cenę.

=== OPIS SYSTEMU ==
System stworzony został z myślą o przeznaczeniu dla osób/firm zajmujących się organizowaniem rozgrywek online (po odpowiednim dopasowaniu, jest możliwość zastosowania do zwykłych “realnych” rozgrywek).
Stworzony jest w sposób uniwersalny z rozbudowanymi opcjami konfiguracyjnymi, co zapewnia możliwość zastosowania dla wielu (jeśli nie wszystkich) gier sieciowych.

Napisany jest w języku PHP w połączeniu z bazą danych MySQL.
Bardzo skrócony opis możliwości:

-Rejestracja użytkowników (graczy) kilkanaście pozycji informacyjnych jak nick, email, imię, nazwisko, adres, strona www, unikalny (dla każdej z zarejestrowanych osób) numer gry (jak UID lub WonID) oraz kilka innych pól.

-Rejestracja drużyny (klanu) ma taką możliwość każdy z użytowników, jeśli nie należy do zarejestrowanego już klanu (pola: nazwa, tag, strona www, logo. Z pełną możliwością późniejszej edycji. Oraz możliwością ustawienia obowiązkowych pól osobno dla zwykłych graczy a osobno dla liderów drużyn.

-Możliwość zgłoszenia chęci dołączenia do drużyny przez użytkownika nie należącego do drużyny
-Możliwość przyjęcia lub odrzucenia przez kapitana lub lidera drużyny prośby o przyłączenie
-Możliwość mianowania kapitana przez lidera, z takimi samymi prawami oprócz możliwości usunięcia lidera.
-Oczywiście możliwość usunięcia z drużyny lub degradacji kapitana.
(Wszystkie czynności dot. zgłoszeń i innych ważniejszych zmian w całym systemie, sygnalizowane są za pomocą automatycznego wysyłania emaili/prywatnych wiadomości (lub oba na raz w zależności od ustawień) do wszystkich osób których dotyczą.

-W systemie można utworzyć dowolną ilość Lig, Pucharów i Drabinek (na zasadzie podobnych do systemów piłkarskich) z pełną możliwością konfiguracji szczegółów, oczywiście można je również edytować. Lider lub Kapitan w profilu drużyny ma możliwość zgłoszenia udziału w lidze, pucharze (przy drabince obowiązują inne zasady uczestnictwa, szczegóły sa w linku poniżej do dodatkowego opisu) Gdy minie data zakończenia np. ligi, lub po zgłoszeniu odpowiedniej ilości drużyn, zostaje ona zamknięta i nowe zapisy nie są przyjmowane. Zostaje rozlosowany rozkład drużyn i meczów, wówczas każdy kapitan lub lider w profilu drużyny widzi panel z listą lig lub pucharów czy drabinek w których bierze udział. Po zakończeniu ligi, w panelu lig, w widoku ligi, członkowie drużyny widzą z kim będą grali mecz, kapitan lub lider ma możliwość zaproponowania daty spotkania w polu daty meczu, lub akceptacji daty, którą i jeśli zaproponował lider czy kapitan przeciwnej drużyny (to samo dotyczy mapy). W widoku ligi jest też link do czat'u na którym kapitanowie czy liderzy mogą ustalać szczegóły (czat i wpisy są przetrzymywane i mozna z nich korzystać przez okresloną przez admina ilość dni w panelu konfiguracji, od zakończenia meczu) admin danej ligi ma możliwośc przeglądania czat'a i pisania w nim. Jeżeli liderzy nie ustalą daty meczu lub mapy do czasu zdefiniowanego przez admina przy zakładaniu ligi, data meczu zostaje ustalona na najbliższy dzień tygodnia (zdefiniowane przy zakładaniu ligi) oraz podaną godzinę, to samo dotyczy mapy.
Po zakończeniu meczu w profilu drużyny i widoku odpowiedniej ligi, lider widzi pole na wpisanie wyniku meczu, po wpisaniu wynik oczekuje na akceptację przez drugiego lidera przez określony czas ustalony przez admina przy tworzeniu ligi. Jeżeli do tego czasu wynik nie zostanie potwierdzony przez przeciwnego lidera, zostaje on zatwierdzony i nanoszony na tabele wyników opisane niżej. Lider, który widzi wpisany wynik przez przeciwną drużynę ma możliwość akceptacji, lub zgłoszenia sprzeciwu, po zgłoszeniu sprzeciwu admin ligi w odpowiedniej formie (email lub/i prywatna wiadomość) zostaje poinformowany przez system o konflikcie wyniku.
Admin ligi ma do dyspozycji cały panel dotyczący ligi, pucharów, czy drabinek w których jest adminem, ma tam pełne możliwości edycji.
Po zakończeniu wszystkich tur, czyli w przypadku lig po rozegraniu meczów każdy z każdym jest automatycznie tworzona tabela wyników i punktów. Jest możliwośc konfiguracji ile punktów systemowych ma być przyznawane za punkty które są w wynikach meczu, lub odpowiednia ilośc punktów za porażkę, remis, zwycięstwo.
Tabela wyników posiada kilka opcji wyświetlania, globalnie, według lig, pucharów czy drabinek, punktów, wyniku, określonego przedziału czasu i inne.
Tabele wszystkich rozegranych meczów nie są usuwane z systemu i w każdej chwili można je przeglądać, wyświetlać najlepsze drużyny globalnie, w danej lidze, czy w danym okresie czasu.

W panelu drużyny znajduje się graficzny kalendarz, gdzie po ustaleniu daty meczu przez liderów nanoszone jest zdarzenie i dzień wyświetlany jest w kolorze czerwonym. Po wejściu w dany dzień widnieje informacja o meczu z wybraną drużyną, dodatkowo lider lub kapitan ma mozliwość ręcznego nanoszenia “zdarzeń" oczywiście także edycji i kasowania.
W profilu każdy użytkownik ma (m.in opcjami powiadomień) opcję do powiadamiania na email lub prywatną wiadomością o pojawieniu się nowego zdarzenia w kalendarzu drużyny.

System jest połączony z forum dyskusyjnym phpBB, korzysta ze wspólnej bazy, nie ma więc problemu aby np. każda drużyna miała swój dział na forum do którego tylko ona ma dostęp. Mamy do dyspozycji cały wygodny, intuicyjny panel zezwoleń phpBB dla określania poziomów dostępu, ustalania adminów lig czy moderatorów na forum, banowania i innych.
Cały system pisany jest na podobnej zasadzie do phpBB, czyli obsługa wielu języków, stylów kolorystycznych oraz oddzielenie kodu PHP od kodu HTML co w ogromnym stopniu ułatwia kształtowanie wyglądu systemu do własnych potrzeb dla osób nie znających PHP.

Na stronie głównej jest stworzony moduł ogłoszeń, aktualności, oraz pełna konfiguracja panelów (np Top10 z drużyn, czy ostatnio rozegrane mecze i inne.) strony głównej czy linków (cała konfiguracja w panelu głównego admina)

Jest to tylko skrócony opis podstawowych możliwości systemu, nie sposób wymienić wszystkich funkcji jakie posiada.
Jest to profesionalny zrobiony na wysokim poziomie system, posiada chyba wszystkie możliwości/opcje jakie można wymyślić w tej dziedzinie. HTML wzbogacony jest o elemnty wyświetlane dynamicznie w celu zapewnienia przejrzystosci przy bardzo dużej ilości danych i złożoności.
Dodatkowo będzie to projekt cały czas rozwijany, będą brane pod uwagę wszystkie sugestie nowych funkcji/zmian, ze strony uzytkowników systemu.

Pierwotny opis systemu (uboższy i bez mozliwości konfiguracji ustawień), który jednak został wzbogadzony można znaleźć [url=http://www.przemo.org/system_spec.html]TUTAJ[/url] jednak warto przeczytać, opisy niektórych szczegółów sa dokładniejsze oraz znajdują się tam funkcje których nie napisałem w tym opisie.

Jestem autorem phpBB by Przemo (www.przemo.org/phpBB2/ jeżeli ktoś zna ten projekt, napewno nie wątpi, że w/w system spełni oczekiwania najbardziej wymagających :)

__

VIP
cwir3k`

2005-06-22 18:51:27

jak jest tak dobry jak twoje mody do phpbb to moze byc ciekawe, ale nie ma w tym na razie nic nadzwyczajnego, nic czego nie ma juz gdzie indziej :D

pogadaj moze z GamesNetem albo PifPafem :P Moze ludzie od CyberHunters byliby takze zainterestowani :D wszystko lezy w kwestii kosztow inwestycji i samego systemu... jak to wszystko wygląda, bo jak na razie to nic ponad CB, a nawet chyba ponizej... ale musialbym zobaczycto na wlasne oczy, aby ocenic.

__

Użytkownik
Shenlong

2005-06-22 18:54:32

Liga eSport.pl @ W3
to by było coś

__

Użytkownik
freak

2005-06-22 19:29:23

Ile ?

__

VIP
Van Helsing

2005-06-22 20:38:20

ja daję 5 afrykańskich kuzików :D

a tak na poważnie to 100 zł z prawami autorskimi.

__
Miejsce na Twoją reklamę!

VIP
grzEs

2005-06-22 20:47:02

za takie systemy sie płaci o jedno zero więcej.

__

VIP
b0b3k_

2005-06-22 20:56:50

oby tylko jedno zero. :)

__

Użytkownik
mbronka

2005-06-22 21:01:24

http://www.mygamingladder.com/

pelno tego na necie, na torrencie widzialem tez kilka... po co placic? :A
chyba ze do zastosowan komercyjnych :-o

__

VIP
Van Helsing

2005-06-22 21:02:57

No wiem, ale dałem tylko swoją propozycję :D

__
Miejsce na Twoją reklamę!

VIP
forest

2005-06-22 21:13:10

ten temat jest po to zeby ludzie pisali wlasnie ile chca dac :pppp

__

Użytkownik
Klucha

2005-06-22 21:32:25

mnie sie podoba :)

__

VIP
forest

2005-06-22 23:47:40

no tak, clanbase tez musialo zaplacic za ten ichni system :p wiec teraz mozesz kupic i zrobic wlasne clanbase :-DDD

__

Użytkownik
D3molk4

2005-06-23 09:52:15

jakos tak mi sie wydaje ze wiecej niz 200zł to bym nie dał :D

__

Użytkownik
[Przemo]

2005-06-23 13:22:18

http://www.mygamingladder.com/ z tego co widze na pierwszy rzut oka to to jest jedna lub dwie klasy niżej w jakości...

Szczerze mówiąc spodziewałem się propozycji cenowych w przedziale 200-300zł cena zlecenia napisania takiego systemu na własność to 4-6 tysięcy tak więc różnica jest znaczna.
Licencja tylko do użytku własnego z możliwością zastosowania w serwisach komercyjnych, czyli jedyne ograniczenie to brak możliwości sprzedaży i udostępniania, z mozliwością wprowadzania dowolnych zmian.

__

VIP
Pajda

2005-06-23 13:58:40

Przypal by sie na pewno jakis system dostepny dla kazdego po przystepnej cenie.
Jednak osobiscie najpierw wolal bym sprawdzic jego dzialanie w praktyce.
Fajnie by bylo gdyby oprocz forum phpbb byl jakis skrypt tablicy dyskusyjnej, takie rozwiazanie jest wiele wygodniejsze, szczegolnie ze nie zawsze jest potrzeba tworzenia calego forum.

__

Użytkownik
[Przemo]

2005-06-23 14:29:30

Z tablicą dyskusyjną nie ma problemu, można dorobić taką funkcje gdy forum nie będzie używane.

Co do pierwszej części odpowiedzi to tutaj jest mały problem, gdyż nie robiłem tego z myślą o sprzedawaniu, dopiero w trakcie się okazało że takie rozwiązanie może będzie lepsze. Na podjęcie decyzji czy skończyć i oddać zleceniodawcy, czy zrobić do użytku ogólnego mam kilka dni i dlatego pytam się w różnych środowiskach czy jest zainteresowanie czymś takim. Aby to sprzedawać ogólnie potrzebnych by było 15 zainteresowanych, na razie po jednym dniu jest tylko trzech...
Jak już pisałem, byłby to projekt rozwijany (juz bez opłat) tak więc propozycje typu własnie tablicy dyskusyjnej mogły by się pojawiać w kolejnych wersjach skryptu, pojawiały by się małe pakiety aktualizujące do wyższych wersji, oczywiście z zachowaniem danych które już zostały wprowadzone.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

602 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie