Killzone 2 PS3 E3 2005 Trailer CAM

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
hydrozagatka

2005-06-09 01:01:37

http://www.gamershell.com/download_9254.shtml

filmik przedstawiajacy mozliwosci ps3 ( kto nie widzial niech ssie kto widzial niech nie ssie, mi tam szczena opadla :] )

__

Użytkownik
yareq

2005-06-09 01:31:19

Ten trailer jest prerenderowany. Nie pokazuje rzeczywistych mozliwosci PS3 (wyrenderowac to sobie mozna wszystko).

Wszystkie pokazane zapowiedzi gier na PS3 (poza tymi na UE3 oczywiscie) byly prerenderowane, a to z prostego powodu: nie ma jeszcze dzialajacej wersji RSX czyli karty graficznej ktora bedzie siedziec w tej zabawce i potwierdzila to nVidia.

Po drugie po tym CAM sadze ze to krecone z kamery - mozna znalezc normalna wersje w super jakosci na necie - taka ja ogladalem.

Radze wziasc sobie na wstrzymanie, a nie sikac z podniecenia (bo to sie zaraz zacznie pewnie ponizej ;P).

Btw. Pierwsza rzecza jaka mnie ciekawi jest to jak UE3 bedzie chodzilo na PS3 skoro UE3 = DirectX 9.0c, a PS3 = OpenGL ES, albo Cg jesli ktos woli. Przepisza caly renderer? :F

Druga dotyczy jeszcze tego filmiku z Killzone 2 - poza grafika ktora walila prerenderem (zanim jeszcze zostalo to potwierdzone) watpliwosci budzil sposob kontroli postaci... Np. jak on sie wychylil przez ta barierke zeby wyjzec? W realu spoko, ale jak takie rzeczy bedzisz kontrolowac niby z pada?

Tyle...

__

VIP
Preak

2005-06-09 07:30:10

chyba juz to dawalem :| + jeszcze jedna gre
Polecam [url=http://gametrailers.com/]ta[/url] strone, jest tego sporo :)

__

VIP
bizzare

2005-06-09 08:09:15

ma ktos trailer z grand turismo na ps3 ? (wiem ze jest:P)

__

Użytkownik
hydrozagatka

2005-06-09 13:12:45

o cool site :]

__

VIP
bizzare

2005-06-09 13:27:05

spoko filmik...

__

Użytkownik
szary

2005-06-09 13:38:26

przepisanie samego renderera to nie taki problem w porownaniu do przepisania calej gry :) (troche o tym wiem, zeby nie bylo :P)

zreszta jak dobrze to napisali (a zakladam, ze tak) to "wystarczy" napisac sterownik do renderera (nizsza warstwe renderera, interface pomiedzy rendererm wlasciwym a api graficznym) wtedy pisania jest jeszcze mniej ;)

__

Użytkownik
yareq

2005-06-09 22:00:13

Tia, tylko w przypadku tak skomplikowanych api to taka zaglerka nie bedzie taka prosta, o ile nie zakladali czegos takiego od poczatku.

Ciekaw jestem jak to bedzie wygladalo na OGL, bo jakos ostatnio stracilem wiare w to ze mozna ladna gre z uzyciem tego zrobic :F.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4721 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie