Co nowego w promod 4.42?

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
magik666

2009-07-13 22:13:37

Jak w temacie. Nie znalazlem nigdzie w necie nic na ten temat... moze juz ktos gral? podobno jakis tryb hc jest...

__

Użytkownik
pROFANUM

2009-07-13 22:57:09

...

__

Użytkownik
eXblanco =]

2009-07-13 22:59:48

polecam przeszukiwać forum: http://www.esports.pl/forum/temat/10128

__
Hala Madrid !

Użytkownik
insane5517

2009-07-13 23:18:52

4.42 to już staroć ;f

Teraz sexi jest LIVE v2: http://www.tek-9.org/?user=18049&viewblog=524

__

Zbanowany
TOMECKZUR

2009-07-14 00:17:59

NO JA GRALEM Z KOLEGOM TO SIE DZIPAMI SCIGALISMY HEHE

__

Zbanowany
esportfan

2009-07-14 06:59:37

tomeckz, ale Ty ku*wa głupi jesteś :D :D :D

__

Użytkownik
Kub4r

2009-07-14 08:31:14

DZIPY RULES : D

__

Użytkownik
miodek1337

2009-07-14 10:15:18

tomeckz mozna tez w F16 siedziec i nalot robic jak ktos wezwie, to Ty nadlatujesz, tak samo heli

__

Użytkownik
magik666

2009-07-14 10:51:49

Moze nie ze nie znalazlem ale nie chcialo mi sie szukac :> zreszta spodziewalem sie takich tekstow...

__

Użytkownik
Castiel

2009-07-14 12:06:19

Do każdej nowej wersji promod’a przeważnie dołączony masz changelog... 4 wynik po wpisaniu w google promod 4.42 (przed napisaniem przez ciebie tego tematu był na drugim miejscu)

# Fully functional shoutcaster overlay for all resolutions and aspect ratios
# Class loadouts are preserved in the rank file
# Class related binds
# Enhanced client- and server-security
# Small changes/improvements to the hud and menus
# Players left-HUD” is rebuilt and therefore possible to get rid of for those nice-looking frag-movies
# Full Hardcore-mode support, including support for all gametypes
# Potential fix for red enemy crosshair through smoke
# Forced the Weapon Cycle Delay dvar (“cg_weaponCycleDelay”;)to a minimum of 25 to prevent fast reload scripts
# Added a strat mode with nadetraining possibility, similar to AM4PAM
# Client-side scorebot functionality implemented, similar to the PAM4 ditto.
# Only changes related to weapon (which is most important to some) is disabled ammo-sharing between SMG and M9 Beretta, as well as reduced weapon switch on M16
# All taunts sounds removed

Trzeba być wybitnie zdolnym, żeby tego nie znaleźć.

__

Zbanowany
TOMECKZUR

2009-07-14 12:16:22

REWOLWER PRZECIESZ JUZ CI ZIEMNIAKUW Z PIWNICY NIE PODBIERAM WIEC O CO CHODZI ? : (

__

Użytkownik
smuggler

2009-07-14 12:54:37

(przed napisaniem przez ciebie tego tematu był 2 drugim miejscu)
Każdy temat na esp.pl oddala w google poprawne wyniki :(

__

Użytkownik
magik666

2009-07-14 14:34:22

Chodzi o to ze angielski nie jest moja mocna strona :> i czy mogl by ktos przetlumaczyc jakies istotne zmiany? Pogralem na tym modzie i nie dziala bind “weapnext; wait 2; weapprev” :E ocb?

__

Użytkownik
Kub4r

2009-07-14 14:59:55

HAHAHAHHHAHAHAHAH

DOBRY ZIOMUS

NIE UCIEKAJ Z LEKCJI ANGIELSKIEGO!!!

__

Użytkownik
magik666

2009-07-14 15:20:32

Spoko Spoko bystrzaku :* tłumacz wszystko od a do z :>

__

Użytkownik
Hunter90pl

2009-07-14 18:00:21

akurat raczej to chyba nie jest takie trudne. Wystarczy niezrozumiałe słowo wrzucić do jakiegoś translatora lub słownika online.

__

Użytkownik
wsiok

2009-07-18 23:17:55

4.42 to największy chłam, Promodlive v2 FTW.

__

Użytkownik
un|T|ra

2009-07-19 08:30:46

Chyba Promodlive v2.02 bo ta obecna (2.01) ma jeszcze błędy.

__

Użytkownik
kolektor7

2009-07-20 11:06:57

Za parę dni będzie pewnie promodlive v2final :P

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1034 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie