Zmiana DSLa?

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
VIP
vader

2006-06-09 11:38:26

Z tym, zeby od razu zmieniac dostawce. Z reszta nevermind :p

__

VIP
vader

2006-06-09 11:39:02

Z tym, zeby od razu zmieniac dostawce. Z reszta nevermind :p

__

PRO
igor

2006-06-09 12:01:56

Sorry, ale placac ~400zł miesięcznie za łącze oczekuje się czegoś więcej niż pingu 50 na gamesnecie... jak sie tu nie ***wic?

__

VIP
zoom

2006-06-09 12:20:50

Igor oszukali Cie banda decydentow... !

__
Play more promode.

Użytkownik
Nighter

2006-06-09 12:24:19

biuro obsługi klienta tspa + polsat cyfrowy to jest kurwa jedna wielka paranoja. oni tam chyba zatrudniają ludzi którzy nawet podstawówki nie ukończyli. Ostatnio klócilem sie z jakas idiotka z cyfrowego, bo zaplacilem polsat za 6 miechow, a ci mi odcinają nagle dostep... dzownie, pytam sie dlaczego a ta mi mówi, ze na przelewie brakuje... 2zł kurwa!

swoją drogą igo ty nie masz co z kasa chyba robic ;) pół tysiaka miesiecznie na net... to ja juz wole sobie troche dłuzej posciagac te filmy czy co tam ;p

__

VIP
vader

2006-06-09 13:14:14

W zasadzie fakt. Chore sa te zagrania tepsy ;/

__

Użytkownik
twoonesix

2006-06-09 15:35:42

i to jest łącze tylko na ciebie? ładnie ciągniesz z esports, mafiozo ty i złodzieju! ;-D

__

Użytkownik
twoonesix

2006-06-09 15:39:17

;) a jaki ping masz na:
Speicherland.com, godlikehosting.nl, gamesnet.pl, fifpaf.pl, jolt.co.uk
z góry thx za fatygę ;>

__

Użytkownik
JuiCe

2006-06-09 16:47:01

A no zapodaję
[hide=pingi]
Microsoft Windows [Wersja 5.2.3790]
(C) Copyright 1985-2003 Microsoft Corp.

D:\Docs\Administrator>ping speicherland.com

Badanie speicherland.com [213.148.132.34] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 213.148.132.34: bajtów=32 czas=49ms TTL=51
Odpowiedź z 213.148.132.34: bajtów=32 czas=54ms TTL=51
Odpowiedź z 213.148.132.34: bajtów=32 czas=48ms TTL=51
Odpowiedź z 213.148.132.34: bajtów=32 czas=46ms TTL=51

Statystyka badania ping dla 213.148.132.34:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 46 ms, Maksimum = 54 ms, Czas średni = 49 ms

D:\Docs\Administrator>ping pifpaf.pl

Badanie pifpaf.pl [193.42.218.2] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=34ms TTL=57
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=21ms TTL=57
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=21ms TTL=57
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=18ms TTL=57

Statystyka badania ping dla 193.42.218.2:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 18 ms, Maksimum = 34 ms, Czas średni = 23 ms

D:\Docs\Administrator>ping jolt.co.uk

Badanie jolt.co.uk [82.133.85.65] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=43ms TTL=53
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=44ms TTL=53
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=44ms TTL=53
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=43ms TTL=53

Statystyka badania ping dla 82.133.85.65:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 43 ms, Maksimum = 44 ms, Czas średni = 43 ms

D:\Docs\Administrator>ping godlikehosting.nl

Badanie godlikehosting.nl [195.60.212.159] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 195.60.212.159: bajtów=32 czas=38ms TTL=56
Odpowiedź z 195.60.212.159: bajtów=32 czas=40ms TTL=56
Odpowiedź z 195.60.212.159: bajtów=32 czas=42ms TTL=56
Odpowiedź z 195.60.212.159: bajtów=32 czas=40ms TTL=56

Statystyka badania ping dla 195.60.212.159:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 38 ms, Maksimum = 42 ms, Czas średni = 40 ms

D:\Docs\Administrator>ping gamesnet.pl

Badanie gamesnet.pl [212.203.134.100] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=13ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=13ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=15ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=13ms TTL=58

Statystyka badania ping dla 212.203.134.100:
Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 13 ms, Maksimum = 15 ms, Czas średni = 13 ms

D:\Docs\Administrator>
[/hide]

Ale nie wiem jak to wygląda in-game - wiem, że in-game w war$ow na aster-city mam na ogół 15-30 - bez tweakowania ustawień - gram na standardzie.

Teraz są jakieś mega promocje w UPC (TV+TEL+NET) - ostatnio nawet mi proponowali i się z rodziną zastanawiamy, mówią, że by dali 1 mbit - ale jeżeli mi pingi mają skoczyć to chyba nie :D Muszę się zapytać qmpla (ma chello 12 mbit) jakie on ma pingi.

__

Użytkownik
twoonesix

2006-06-09 20:06:19

big thx

__

Użytkownik
JuiCe

2006-06-09 23:04:03

no problem! Czy się stoi czy się leży plusik się należy :D

__

Użytkownik
twoonesix

2006-06-10 00:45:37

pajszło. pingi jednak gorsze niż na multimedia... ;)

__

Użytkownik
JuiCe

2006-06-10 01:05:12

Ehhh! Nigdy już Ci nic nie spinguję! Zabieram zabawki i idę do own.... do innej piaskownicy ;)

__

Użytkownik
gÓpek

2006-06-11 10:34:01

czlowiek ma neo 512/128 na 6 osob i sie cieszy a tu z 8mbit wyjezdzaja :- D

__

VIP
zoom

2006-06-11 14:34:00

Ja tez chce zmienic sobie na 8mb jednak po tym co widze u Igora.... chyba wole zostac przy 1mb :-) i pingu 11-12 do onetu :- )

__
Play more promode.

VIP
Van Helsing

2006-06-11 15:50:08

Warto płaciś te ~400zł miesięcznie za net?

Jakby było 100mbit to może bym się zastanowił..

__
Miejsce na Twoją reklamę!

Użytkownik
PiWo5z

2006-06-11 22:28:43

za 200zl chyba jest chello 6mbit bez limitow :)

__

Użytkownik
SL4VE

2006-06-11 23:25:19

Łącza TPSA są imho totalnie do dupy jeżeli je z kimś dzielisz. Na własnej skórze mogłem odczuć różnicę. Dopóki mieszkałem z shr to miałem łącze z kablówki 1 Mbit i niezależnie czy coś ściągaliśmy (nawet 120 kB/s i więcej) czy nie to ping ani drgnął - stałe 12-18 ms (zalezy od serwera).
Teraz u dziewczyny siedzę na 1 Mbit, ale DSL z TPSA i jak nikogo nie ma to pingi 12, a jak ktoś jakąkolwiek stronę otworzy albo coś ściąga (nawet 20 kB/s) to od razu ping skacze do 50-80, a przy włączonym p2p to już w ogóle masakra.
A że przepustowość niekoniecznie idzie w parze z pingiem to mielismy przykład na łączu pogroma. 64kbps (albo nawet 32 - nie pamiętam), a pingi w całej Europie około 30, a w Polsce lan...

__

VIP
minineo

2006-06-12 21:29:09

Badanie tpsa.pl [193.110.121.236] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=112ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=68ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=50ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=75ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=65ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=152ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=98ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=69ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=68ms TTL=55
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=54ms TTL=55


Najbardziej zajebiste łącze w Polsce czyli DIALOG TELECOM DSL madafaka 1mbit/256kbps ultra - HAHA

__

VIP
minineo

2006-06-12 21:36:13

pisałem do nich ale u mnie nie można założyć bo jeszcze kabli nie położyli ;] ale słyszałem, że łącze zajebiste bo jest mało userów i jako tako ogarniają ;]

__

Użytkownik
mtheus

2006-06-13 15:49:25

tylko jeszcze najpierw trzeba miec dostep do chello ;/

__

Użytkownik
hucu

2006-06-14 19:55:43

LOl a ja mam chyba najnizsze
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=2ms TTL=57
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=4ms TTL=57
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=1ms TTL=57
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=1ms TTL=57

Łącze: 200 mbit/s energis
Pingi gamesnet

__

Użytkownik
Dekk3R

2006-06-15 17:52:17

Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=0ms
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=0ms
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=0ms
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=0ms
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=0ms

Modem 28 ^^

__

Użytkownik
gregor1230

2006-07-02 14:05:05

U mnie tez porazka. Po zmianie z dsla 4mbit na 8mbita ping z 15 ms wzrosl do 32 czyli x2 . Dramat!!! Najlepsze jest to ze dopiero po wymianie modemu sie tak stało bo 8mbita mialem juz wczesniej ale dzialalo tylko 4 bo modem byl stary . Jak tylko zmienili to sie zaczelo pingowanie x2.

__

VIP
Grmx

2006-07-02 14:37:34

Badanie tpsa.pl [193.110.121.236] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=10ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=10ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=16ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=16ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=16ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=10ms TTL=58
Statystyka badania ping dla 193.110.121.236:
Pakiety: Wysłane = 10, Odebrane = 10, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 10 ms, Maksimum = 16 ms, Czas średni = 12 ms

BTW. od czego zalezy wartosc TTL ? i na czym ona polega (oprocz tego ze to time to live B/)

btw . łącze multimedia.pl 256/256 .. srednie, czasami ping spoko czasami kaszana... za granica holandia 30-40, niemcy 40ms, a polska 20-50...

__

VIP
Grmx

2006-07-02 14:42:32

LOL? a do gamesnetu,pifpfu, itp... i zagranica jolty, gameservery,holandia,niemcy?

__

VIP
fragmat1c

2006-07-02 15:12:31

Badanie tpsa.pl [193.110.121.236] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=15ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=15ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=14ms TTL=51
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=13ms TTL=51

www.stk.net.pl (Śląska Telewizja Kablowa) - 1mb

__

VIP
Preak

2006-07-02 17:56:27

[hide=pingi]
[hide=gamesnet.pl]
Badanie gamesnet.pl [212.203.134.100] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=12ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=11ms TTL=58
Odpowiedź z 212.203.134.100: bajtów=32 czas=12ms TTL=58
[/hide]

[hide=pifpaf.pl]
Badanie pifpaf.pl [193.42.218.2] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
Odpowiedź z 193.42.218.2: bajtów=32 czas=4ms TTL=60
[/hide]

[hide=jolt.co.uk]
Badanie jolt.co.uk [82.133.85.65] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
Odpowiedź z 82.133.85.65: bajtów=32 czas=33ms TTL=54
[/hide]

[hide=gamehost.nl]
Badanie gamehost.nl [85.92.128.89] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=38ms TTL=50
Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=37ms TTL=50
Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=37ms TTL=50
Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=36ms TTL=50
Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=37ms TTL=50
Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=37ms TTL=50
Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=37ms TTL=50
Odpowiedź z 85.92.128.89: bajtów=32 czas=37ms TTL=50
[/hide]

[hide=1stgame.nl]
Badanie 1stgame.nl [81.17.42.6] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=27ms TTL=53
Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=26ms TTL=53
Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=27ms TTL=53
Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=27ms TTL=53
Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=26ms TTL=53
Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=27ms TTL=53
Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=27ms TTL=53
Odpowiedź z 81.17.42.6: bajtów=32 czas=27ms TTL=53
[/hide]

[hide=clanserver.de]
Badanie clanserver.de [82.149.240.250] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=30ms TTL=55
Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=30ms TTL=55
Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=29ms TTL=55
Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=30ms TTL=55
Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=30ms TTL=55
Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=29ms TTL=55
Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=30ms TTL=55
Odpowiedź z 82.149.240.250: bajtów=32 czas=29ms TTL=55
[/hide]
[/hide]

__

VIP
Grmx

2006-07-02 18:27:43

ale miazga ;o ja tez to chce ;o
dzieki

__

Użytkownik
amroth

2006-07-02 18:41:56

Badanie tpsa.pl [193.110.121.236] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=9ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=8ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=8ms TTL=58
Odpowiedź z 193.110.121.236: bajtów=32 czas=7ms TTL=58

chello 1mbit

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6680 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie