MAPY!
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2003-12-04 23:00:06
moze kiedys w wolnym czasie sie napisze jakis text dotyczacy budowy, itd. wrzuci na org... ale to trzeba miec troszke czasu, a slabo z tym u mnie.
__
|
Użytkownik
|
2003-12-05 10:30:37
No to prawda, z niebem cos jest... inne od orginalu. A znasz inne, lepsze konwersje tej mapy oprocz: catodm1, charonq2dm1, szq2dm1ish, q3_q2dm1, shovq2dm1_cpm i ospdm1 ? Te zaznaczone na grubo wedlug mnie sa najlepsze/bardzo podobne do orginalu. Co do tekxtu to bardzo dobry pomysl.
__
|
Użytkownik
|
2003-12-05 17:20:06
z q1:
__
|
Użytkownik
|
2003-12-05 17:35:51
No jakas zmiana Tez tak mam, Widzialem te mapy juz
__
|
Użytkownik
|
2003-12-05 17:42:55
hyh, no tak... nie zmienialam od jakiegos czasu nic w profilu, bo po co ;p
__
|
Użytkownik
|
2003-12-11 11:09:52
Jakie zeczy trzeba z paka wyjac aby mi mapa dziala, bo chcem miec ospdm8 i ospdm9 pod cpma ???? __
|
Użytkownik
|
2003-12-12 18:08:38
Mapę, w bsp (i aas jak chcesz boty), textury (jak byla robiona z custom textur), shadery z katalogu scripts, plik arena do mapy ze scripts (w przypadku duzych mappakow to nie ma osobno. otworz i skopiuj fragment dotyczacy map ktore chcesz miec, i zapisz w pliku *.arena), levelshot do danej mapy,.
__
|
Użytkownik
|
2003-12-28 18:23:01
1.Czy latwe jest dodanie na mapce raila bo go tam nie ma?
__
|
Użytkownik
|
2003-12-30 00:47:06
Latwe sposoby.
__
|
Użytkownik
|
2003-12-30 03:30:24
Byl kiedys taki maly programik chyba nawet polskiej produkcji sluzacy do zamieniania itemow na mapach (nie przez cfg tylko w mapie ) tylko ze nie pamietam juz jak to sie nazywalo. Mozna by i tym sprobowac. __
|
Użytkownik
|
2003-12-30 11:53:13
Pokombinuje z radiantem. Przedemna ciezka praca za nim cos tam zajaze, na razie sciagam. __
|
Użytkownik
|
2003-12-30 16:04:27
Byl kiedys taki maly programik chyba nawet polskiej produkcji sluzacy do zamieniania itemow na mapach (nie przez cfg tylko w mapie ) tylko ze nie pamietam juz jak to sie nazywalo. Mozna by i tym sprobowac.
__
|
Użytkownik
|
2004-01-01 13:40:36
Mam gtk 1-4. Zrobilem swoja pierwsza mape (kwadrat z 3 platformami ). Teraz robie druga bardziej ambitna ale mam problem ze swiatlem :/. Nie czaje o co chodzi, gdy daje pare swiatel (light intesinty 100) to wogole nie widzi mi zadnego, gdy daje jedno to mam jedno ale slabe . Jak zrobic aby oswietlic mape, bo mam na niej czarno ????
__
|
Użytkownik
|
2004-01-01 13:43:44
Ktora opcje wybierac aby dobrze zrobi *.bsp ?
__
|
Użytkownik
|
2004-01-03 15:22:23
Juz koncze moja pierwsza mape ( dobra jest ) i chcialbym ja umiescic na necie, wsumie na q3arena.gry.wp.pl aby mogl sie dowiedziec z czym dalem ciala itp. Napisz tu, jeszcze napisze do ciebie na gg __
|
Użytkownik
|
2004-01-10 23:07:00
Zauwazylem fajna mape w DMC (death match classic) taki mod w hl'u. Chodzi mi o mape dcdm5 i chcialbym pograc na niej w q3. Jest jakas konwersja tej mapy na necie? Jesli nie ma, nie pozostaje mi nic innego jak zrobic ta mape w radijancie __
|
Użytkownik
|
2004-01-11 12:12:49
practice practice practice ;D
__
|
Użytkownik
|
2004-01-13 20:06:35
z koncze moja pierwsza mape ( dobra jest ) i chcialbym ja umiescic na necie, wsumie na q3arena.gry.wp.pl aby mogl sie dowiedziec z czym dalem ciala itp. Napisz tu, jeszcze napisze do ciebie na gg
__
|
Użytkownik
|
2004-01-16 20:04:47
Jak dokladnie zrobic plik *.ass (plik umozliwiajacy granie na mapach z botami), bo cos mi sie wali? __
|
VIP
|
2004-01-18 11:13:04
Najlepiej należy mieć program "Norton Commander" bo należy wpisac pewna linijke by grac z botami. Ale po kolei. Wejdzcie do katalogu gdzie zainstalowany jest Q3R, standardowo jest to Program Files\Quake III Arena\Tools i w tym katalogu "tools" jest plik "bspc.exe". I teraz należy wpisac linijke: "bspc.exe -bsp2aas sciezka_do_mapy miejsce_wynikowe",np. "bspc.exe -bsp2aas c:\cihdm6.bsp c:\". I w Nortonie nie ma problemu, ci co go nie maja, a nie maja jakiegos zastepczego programu to pozostaje im jedynie DOS, tam tez można to wpisac, ale trzeba byæ w katalogu TOOLS, bo linijka zaczynajaca siê kwestia bspc.exe, zawiera plik (bspc) znajdujacy siê wlasnie w TOOLS, a powiedzmy jak bêdziemy w innym katalogu to napisze "Bad command or file name".uff. Troche zamotalem ale w DOS-ie nalezyto wpisac bedac w katalogu TOOLS. He, tutaj wystepuja czasem problemy, bo nie chce siê przerobic na AAS, ale przewaznie przyczyna tego jest "nieszczelnosc mapy", tzn. sa na niej jakies dziury Mapa musi byæ z kazdej strony czyms ograniczona: z bokow scianami, z gory sufitem, z dolu podloga. Rozumiecie? Nie mo¿e byæ zadnego przeswitu, zadnej szpary, wszystko musi byæ git! No zgraj teraz plik AAS wraz z BSP do katalogu Baseq3\Maps i laduj botow ile chcesz)
__
|
Użytkownik
|
2004-01-23 07:58:59
cpma_done_by_Vo0 - wypas filmik. Jak sie zwa konwersje map z qw(q1dm4) na ktorych pyka na filmie? Ktos wie o co mi chodzi ;] ? __
|
Użytkownik
|
2004-01-26 14:50:48
Jak sie robi w radiancie:
__
|
Użytkownik
|
2004-03-07 12:37:54
YO, sciagajcie z orga konwersje dm5! Ja ide na niej pograc, zobacze czy fajna. __
|
Użytkownik
|
2004-03-20 07:21:20
ale tylko ffa i to naprawde CZASAMI.. ja tej mapy nie lubie. __
|
Użytkownik
|
2004-03-23 12:20:23
najlepsza mapa to cpm3 nie lubie55555555555555 __
|
Użytkownik
|
2004-03-23 14:56:45
Stawiasz MH i QUAD w tym samym miejscu i ustawiasz key-s (notteam, notfree) odpowiednio. Ja nigdy tego nie robiłem, ale podejrzewam że to tak się robi =P __
|
Użytkownik
|
2004-03-23 14:59:37
Ta mapa to nodm1a, jest jeszcze w tym samym packu nodm7 aka dm2. __
|
Użytkownik
|
2004-03-23 17:39:59
Grrrr ... You tell foolishnesses, cpm3 is good but not the best According to me the better map is cpm22 aka aerowalk but I hated this map beacouse I can't play in this arena DDDDD __
|
Użytkownik
|
2004-03-23 22:33:43
Łaj not? Du dey dont łant tu vout F1? __
|
Użytkownik
|
2004-03-24 08:48:31
m4 ty nabijaczu komentarzy !! __
|
Użytkownik
|
2004-03-24 19:01:17
Yea dys ys gud ajdija
__
|
Użytkownik
|
2004-03-27 11:15:08
fajna jest ta mapka.... tzn 'fajna' ;]... od czasu do czasu sie pyknie na lanie... tzn 2 meczyki na pol roku ... ale wg mnie nie jest taka zla __
|