akcjeleracja myszy w cs

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
evilec

2005-07-07 23:45:02

Z czy bez akceleracji w grze i dlaczego ?

__

VIP
Vincent

2005-07-08 00:27:31

bez

__

VIP
Preak

2005-07-08 00:53:21

bez, ale nie ma tak, w CS wylaczona a w innych grach i aplikacjach nie, jak wylaczasz to wszedzie

__

Użytkownik
redon

2005-07-08 01:22:12

bez:d

__

Użytkownik
ScorPion`

2005-07-08 01:42:19

bez

__

Użytkownik
bangall|blade

2005-07-08 12:36:28

nie wiem gram juz od paru lat na standardowym cfg :D

__

Użytkownik
Linkin

2005-07-09 18:13:06

bez

__

Użytkownik
yareq

2005-07-09 20:44:57

W kazdej grze bez.

EDIT:

Zalozmy nastepujaca sytuacje: zza rogu po lewej stronie okolo 60 stopni od celownika wylania sie przeciwnik.

Najpierw omowie sytuacje z perspektywy wylaczonego mouse accela. Jesli gramy dlugo na jakims stalym sensitivity zaczynamy sie do niego przyzwyczajac. Po kilku godzinach, dniach lub tygodniach z coraz wieksza precyzja nasz mozg jest w stanie okreslic jaki ruch musimy wykonac myszka aby wykonac potrzebny w danym momencie obrot. Kiedy wiec spostrzeglismy przeciwnika nie koncentrujemy sie tak bardzo na celowniku poniewaz z gory "wiemy" jaki ruch myszka jest w tym momencie potrzebny. Celowanie jest tutaj w wiekszym stopniu wycwiczonym odruchem.

Kiedy zas uzywamy accelerate'a koncowe sensitivity jest wartoscia zalezna od przyspieszenia wykonywanego przez nas ruchu myszka. Podane przez nas sensitivity jest jedynie wartoscia wyjsciowa - dolna granica. Im "gwaltowniejszy" jest wykonywany przez nas ruch tym bardziej zwiekszy sie nasze koncowe sensitivity. Przez to duzo trudniej "nauczyc" nasz mozg jaki ruch myszka odpowiada jakiemu przesunieciu - poniewaz liczy sie teraz nie tylko dystans pokonany myszka ale tez przyspieszenie z jakim zostal on pokonany (to tak jakby stopien trudnosci tej czynnosci podniesc do kwadratu ;)). Przez to prawdopodobnie czesciej wspomagamy dodatkowo celowanie - analizujemy dystans dzielacy celownik od przeciwnika, aby okreslic kiedy mamy zatrzymac kontroler, obniza to w jakims stopniu nasza spostrzegawczosc. Jesli cos sie wydarzy w tym momencie np. w rogu ekranu mozliwe ze nie zarejestrujemy tego zdarzenia.

Dodatkowo nie lubie takich kombinacji, poniewaz zmniejszaja one "przejrzystosc" dzialan wykonywanych przez program. W pisanym przeze mnie silniku jest dostepny specjalny sensitivity wizard pomagajacy dostosowac optymalnie sensitivity do warunkow w ktorych gramy. Jego dzialanie z wlaczonym accelerate'em jest zupelnie zaburzone do tego stopnia ze efekty jego dzialania staja sie praktycznie zupelnie nieprzydatne.

Moglbym na ten temat napisac wiecej (czytaj: wymienic wiecej argumentow "przeciw") ale nie chce mi sie juz teraz - i tak sie rozpisalem.

__

Użytkownik
sLap

2005-07-09 21:57:42

Ale po co Ci opinia innych ? grasz jak lubisz ... gdyby jakis znany gracz mial z akceleracja a ty bys wolal bez to przezucilbys sie ?

__

Użytkownik
Linkin

2005-07-10 18:34:16

heheheheh, yyyyyyyasne :D
be pro ;]

__

VIP
vader

2005-07-11 01:19:33

oj ale Ty mnie zaimponowales w tym miejscu

kiedy jakis pierwszy news, alpha albo trailer tej Twojej gry ? az sobie sprzet do niej wymienie :*

__

VIP
vader

2005-07-11 01:20:42

w CS bez, w q3 z

ale to sie zmienia wedle nastroju ^^

__

Użytkownik
gÓpek

2005-07-11 11:57:18

a jak wylaczyc akceleracje w cs'ie :- D

__

Użytkownik
e2

2005-07-11 16:52:44

+ za wyczrpującą wypowiedź - więcej takich jak ty tu trzeba ;p

__

Użytkownik
redon

2005-07-11 17:21:54

no wlasnie;p

__

Użytkownik
smitH

2005-07-11 17:44:39

nie wiem czy dobrze mowie ale chyba robi sie to w Settings> mouse bodajze advanced i tam jest opcja mouse accel czy cos takiego nie jestem na 100% pewien ale tak mi sie wydaje :)

moglem sie pomylic tez w malych szczegolach :P ale to dlatego ze pisalem z pamieci :P

__

Użytkownik
yareq

2005-07-11 18:45:21

Ano wlasnie w CS'ie jako takim nie ma czegos takiego jak akceleracja, w topiku raczej chodzi o to czy mamy wlaczona akceleracje w sterownikach podczas gdy gramy w CS'a. Ale jak wiadomo niektorzy ludzie maja tendencje do generalizowania. Poza tym kazdy i tak wie o co chodzi.

__

VIP
vader

2005-07-12 13:04:44

oj wtedy by sie porobilo ^^

pozabijali by sie nawzajem

__

VIP
vader

2005-07-12 13:06:47

jak widac nie kazdy ^^

__

Użytkownik
e2

2005-07-12 17:04:19

nieeeeeeeee :P daliby radę :D

__

Użytkownik
Linkin

2005-07-14 11:47:24

JA WIEM :P

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1102 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie