VIP
|
Jako ze ostatnio udalo mi sie ostatnio wygrac PGA i stac sie posiadaczem nowej karty graficznej chce pozbyc sie sprzetu
Płyta głwona:
[hide=Abit AS8 Intel 865PE]
Model IS7 należy do następnej generacji wysokowydajnych płyt głównych dla CPU firmy Intel. Dzięki zastosowaniu w konstrukcji zestawu układów Intel 865PE/ICH5R IS7 zapewnia pełne wsparcie dla układów Pentium 4 z szyną FSB 800/533/400 MHz z obsługą technologii Hyper-Threading. Bardzo wysoką wydajność gwarantuje współpraca z pamięcią DDR do standardu PC3200 włącznie (DDR400) z obsługą pracy w trybie dwukanałowej. Wyjątkowe wrażenia akustyczne zapewnia 6-kanałowy układ audio, któremu towarzyszy zestaw połączeniowych gniazd analogowych (2 gniazda wejściowe, 3 wyjściowe) i cyfrowych optycznych (1 wejściowe, 1 wyjściowe) w standardzie S/PDIF. Biorąc pod uwagę pełną kompatybilność z technologiami AGP8X, USB 2.0 i FireWire (IEEE 1394) oraz obsługę sieci LAN 10/100-Mbit, płyta IS7 zapewnia możliwość współpracy ze wszystkimi najnowszymi urządzeniami peryferyjnymi.
[/hide]
Procesor:
[hide=Intel Pentium 4 550J (LGA775) 3.40E GHz HT (Prescott) BOX]
Procesor Intel® Pentium® 4 zaprojektowano tak, by zoptymalizować odtwarzanie cyfrowej muzyki, gry 3D, cyfrową obróbkę obrazu i wideo oraz funkcjonowanie wielu innych aplikacji. Dodatkowo procesor Pentium® 4 ma moc, którą można wykorzystać do innowacji, jakie pojawią się w najbliższym czasie - takich jak tworzenie autorskich filmów DVD oraz odtwarzanie wideo w formacie MPEG4.
Procesor Intel® Pentium® 4 zastosowany w komputerach desktop firmy zwiększa efektywność pracy, wydajność oraz stabilność, których wymagają dzisiaj pracownicy firm oraz menedżerowie działów IT. Czy to chodzi o usługi w sieci Web, bezpieczeństwo, czy system Microsoft Windows XP, wysokowydajne procesory Pentium® 4 wzbogacają rozwiązania dla biznesu i aplikacje stosowane w firmach obecnie i w przyszłości. A stabilność i niezawodność platform firmy Intel sprawi, że dział IT będzie wykonywał swoje zadania łatwiej i szybciej.
[/hide]
Karta Graficzna:
[hide=GeForce 6600GT Leadtek PX6600GT-TDH Extreme 128MB (128-bit) TV/DVI BOX]
GeForce 6600 GT to nowa seria kart graficznych w przedziale “mid-range”. Modele GeForce 6600 i GeForce 6600 GT, oferują zaawansowane możliwości silnika NV40 - obsługa DirectX 9.0c, technologie Shader Model 3.0 i UltraShadow II - po znacznie przystępniejszej cenie.
Najnowsza seria kart graficznych GeForce 6600 wyposażona jest w bogaty wachlarz najnowszych technologii, mających na celu usatysfakcjonowanie każdego zaawansowanego gracza. Unikatowa jednostka CineFX 3.0 firmy NVIDIA zapewnia rzeczywiste kolory podczas renderingu 3D, oferując kolejny krok ku generacji filmowego realizmu. Nowa architektura cieniowania zapewnia szybką i płynną grę.
Technologia Intellisample 3.0 zapewnia najszybszy dotychczas antyaliasing w celu zapewnienia bardzo realistycznych obrazów bez ząbkowanych krawędzi.
Seria GeForce 6600 pełni obsługuje najnowsze wersje Microsoft DirectX 9.x, Shader Model 3.0 oraz OpenGL 1.5. Umożliwiają one zadziwiające efekty, które zapewniają pełną kompatybilność i znakomitą wydajność we wszystkich aplikacjach.
Seria tych kart działa w standardzie PCI Express X16. Jest to standard złącza wejścia/wyjścia następnej generacji, zaprojektowany w celu spełnienia nowych wymagań dla przepustowości w przyszłych platformach. Dzięki jednokierunkowej przepustowości złącza do 4 GB/s i dwukierunkowej do 8 GB/s, PCI Express umożliwia zwiększenie pasma i skalowalności, stwarzając nowe możliwości dla aplikacji trójwymiarowych.
Wsparcie standardu DVI zapewnia wysoką jakość obrazu na cyfrowym monitorze, podczas gdy zintegrowany koder TV umożliwia korzystanie z funkcji wyjścia telewizyjnego (TV-out), co zwiększa możliwości multimedialne.
Specyfikacja techniczna procesora graficznego NV40 na karcie GeForce 6600
* 8-potokowa, superskalarna architektura z 4 jednostkami vertex,
* silnik graficzny CineFX 3.0: Pixel Shader 3.0 i Vertex Shader 3.0
8 operacji PixelShader na pikselu, 128 operacji PixelShader w jednym cyklu zegara, 32 bitowa precyzja PixelShadera
- Displacement Mapping i Tone Mapping w czasie rzeczywistym
- do 16 textur w jednym prześciu,
- 16 i 32 bitowa zmiennoprzecinkowa precyzja
- obsługa tekstur w formacie sRGB
- obsługa kompresji tekstur DirectX i S3TC
- rendering w 32-bitowej, 64-bitowej i 128-bitowej palecie koloru
* pełna obsługa DirectX 9.0 i OpenGL 1.5
* NVIDIA HPDR (High-Precision Dynamic-Range) technologia obsługująca zmiennoprzecinkowe filtrowanie, teksturowanie, wtapianie i antyaliasing,
* Intellisample 3.0 z 16-krotnym, pełnoekranowym wygładzaniem krawędzi (16xAA), ulepszona wydajność kompresji HCT (High-resolution compression), nowe bezstratne algorytmy kompresji koloru, tekstur i bufora Z, oraz szybkiego czyszczenia bufora Z,
* UltraShadow II do 4 razy wydajniejszy (w stosunku do NV35) w grach wykorzystujących cienie w czasie rzeczywistym - np: Doom III
* zintegrowany podwójny RAMDAC 400MHz, umożliwiający wyświetlanie obrazu w rozdzielczości do 2048x1536 przy odwieżaniu 85Hz; nowy zintegrowany videoprocesor, do sprzętowego dekodowania MPEG, sprzętowa akceleracja WMV9, skalowanie i filtrowanie sygnału video - NTSC/PAL do rozdzielczości 1024x768, Macrovision copy protection; dekoder DVD/HDTV > MPEG2 do rozdzielczości 1920x1080i;
* NVIDIA Digital Vibrance Control (DVC)
[/hide]
[hide=MSI GeForce Ti 4200 64 MB]
Chipset Features
• The nVIDIA nfiniteFX™ II Engine enable a virtually infinite number of special effects that
deliver the next leap in realism to 3D graphics.
• Dual programmable Vertex Shaders.
• Advanced programmable Pixel Shaders.
• nVIDIA Lightspeed Memory Architecture™ II.
• nVIDIA Accuview™ Antialiasing.
• 3D Textures and Shadow Buffers.
• 4 dual-rendering pipelines.
• 8 texels per clock cycle.
• Dual cube environment mapping.
• High-Definition Video Processor (HDVP)
• AGP 8X / 4X with Fast Writes.
• AGP 8X / 4X and AGP Texturing support.
• 32-bit color with 32-bit Z/stencil buffer.
• Z-correct true, reflective bump mapping
• High-performance 2D rendering engine.
• Hardware accelerated real-time shadows.
• True-color hardware cursor.
• Integrated hardware transform engine.
• Integrated hardware lighting engine.
• TV-Out and Video Modules.
• Multibuffering (double, triple, quad) for smooth animation and video playback.
• Microsoft DirectX® and S3TC® texture compression.
• nVIDIA Unified Driver Architecture (UDA)
• Up to 8.0 GB/sec. memory bandwidth.
• 113 million triangles/sec. setup engine.
• 4.0 billion AA sample/sec. fill rate.
• 1.03 trillion operations/sec.
Compatibility:
◊ Microsoft DirectX® optimizations and supported.
◊ Complete OpenGL® 1.3 and OpenGL® supported.
◊ WHQL-certified Windows® XP/2000
◊ Support operation system under Windows® XP/2000
◊ API support.
◊ OpenGL® 1.3 and lower.
◊ Microsoft DirectX® 8.1 and lower.
Supports super high resolution graphics modes:
640x480 8/16/32 bit colors with 150Hz
800x600 8/16/32 bit colors with 150Hz
1024x768 8/16/32 bit colors with 120Hz
1152x864 8/16/32 bit colors with 120Hz
1280x1024 8/16/32 bit colors with 100Hz
1600x1200 8/16/32 bit colors with 85Hz
1920x1200 8/16/32 bit colors with 75Hz
2048x1536 8/16/32 bit colors with 60Hz
[/hide]
Podkladka:
[hide=SteelPad 4S]
Większa wersja aluminiowej podkładki pod myszkę – Steelpad 3S. Wybór najlepszych graczy na świecie.
Steelpad 4S został udoskonalony przez graczy, którym była potrzebna większa powierzchnia ze względu na upodobania do mniejszej czułości myszy. Jest wykonana z bardzo trwałego aluminium, co zapewnia twardą i gładką powierzchnię. Taka struktura gwarantuje niebywałą precyzję i płynność ruchu wskaźnika na ekranie. Podkładka jest w zestawie ze specjalną matą antyposlizgową do podłożenia pod spód w celu uniknięcia ślizgania się pada po biurku. Zimna powierzchnia zmniejsza problem pocenia się dłoni podczas wielogodzinnego korzystania z myszki. Docenią to gracze oraz graficy i projektanci.
Do każdego Steelpada 4S dołączony jest padsurfer do przyklejenia pod myszkę. Jest to samoprzylepna taśma z teflonu, dzięki której myszka będzie idealnie współpracować z padem.
Ze względu na tworzywo, z którego została wykonana ta podkładka, możesz mieć pewność, że produkt ten pozostanie w stanie idealnym przez bardzo długi okres – tzn. nie zetrze się ani nie połamie.
Wymiar: 290x257 mm
[/hide]
Gry:
Warcraft 3
Warcraft 3 The Frozen Throne
opis sprzetu ze strony sklepu www.komputornik.pl
__
|
VIP
|
zainteresowani pod:
gg - 6117754
mail: [email protected]
hehehe do kazdego zakupu dorzuce konto na gmail.com :- DDDDD
__
|
Użytkownik
|
dalbys jakies ceny orientacyjne :F
__
|
VIP
|
napisz co cie interesuje....
__
|
PRO
|
Ale nie bierz opisow z komputronik.pl...
__
|
VIP
|
co to za roznica :o chyba oni opisuja ten sprzet ktory od nich kupilem :o chyab ze to inny opis
__
|
VIP
|
wrzuc orientacyjna cene 4ti
__
|
Użytkownik
|
ile za tego 6600 ?? bo mialem sobie cos takiego sprawic w najblizszym czasie ;X
__
|
VIP
|
~250zl
__
|
VIP
|
~800zl
__
|
VIP
|
jezeli nie nowy to ciup za duzo bo 9550 go zjada dokladnie za taki hajs
__
|
PRO
|
"Abit AS8 Intel 865PE" to to samo co "Model IS7 należy "????
__
|
VIP
|
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12916
__
|
VIP
|
super to kup 9550 napewno dobrze zrobisz
__
|
PRO
|
Przeciez wiem. Dodali plyte i dali opis od starej IS7.
__
|
VIP
|
mam, i wiem ze dobrze zrobilem, nie stresuj sie bartox ale taka prawda
9550>4200
__
|
VIP
|
ja sie nie stresuje ja sprzedaje
__
|
VIP
|
a tego steelpada to tniesz na centrymetry? bo bym kupił dwa cm - chomikowi do zabawy - jaka cena ? dam max ~2 zł
__
|
Użytkownik
|
nie chce cie straszyc ale to karta na szynie 128 bit :>
__
|
VIP
|
szczerze powiem ze nie wiem ale podejrzewam ze tak
__
|
Użytkownik
|
za ile steelpad??
__
|
VIP
|
80zl
__
|
VIP
|
http://allegro.pl/show_item.php?item=45108551
__
|