razer bez gwarancji

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
d4x

2009-05-21 19:41:14

wyslalem mpojego deathaddera na gwarancji, dzis mi go odeslali. 100% nowka, tylko jest jeden problem- nie dali gwarancji. Wiecie dlaczego?

__

Użytkownik
Zippi9

2009-05-21 19:44:47

wyjaśnij to z nimi co my wróżki jesteśmy? pracownik walnął się i tyle...

__

Użytkownik
NKq

2009-05-21 20:59:37

W ogóle nie dostałeś karty gwarancyjnej?

__

Użytkownik
d4x

2009-05-21 22:47:34

w ogole. nowiutka myszka w niej ladnie zapoakowana instrukcja, plyta, i te rozne pierdoly tylko nie ma karty gwarancyjnej

__

Użytkownik
qwe

2009-05-21 23:00:38

Napisz do nich- proste.

Ja sie ostatnio wkurzylem, bo mojego pierwszego Razera odeslalem po roku bo byl to model ze zbyt niskimi slizgaczami.
Ostatnio myszka znowu sie psuje, jednak nie dostalem nowej gwarancji na myszke.

Oznacza to, ze wymieniona myszka byla objeta gwarancja 2lata minus okres uzywania starej myszki, czyli rok.

A wiec po roku myszka znowu sie spie***a, a dalem za nia 240zl.
Ogolnie mam zamiar zdobyc karte gwarancyjna i wyslac ja na dowodzie zakupu myszki mojego brata.

Ogolnie razer mnie denerwuje. Wypuszcza drogie, niesprawdzone buble.
Pierwsze serie klawiatur Razer Lycosa tez sie pierniczyly.
Moja wymieniam na nowa i sprzedaje, fajna klawiatura ale zdecydowanie za droga i narazie nie warta swojej ceny.

__

Użytkownik
Zippi9

2009-05-21 23:04:56

zadzwoń do nich...

__

Użytkownik
dobz

2009-05-22 06:45:46

Odsyłałem już parę rzeczy do MMV(m.in. Razer Lycosa czy Razer Lachesis) i niestety za każdym razem nie otrzymałem karty gwarancyjnej, więc na pewno nie jest to pojedynczy przypadek.

__

VIP
j3sh

2009-05-22 06:53:34

ja tez jak odsylalem to dostalem ta sama gwarancje, ale myszke dostalem nowa :P

__

Użytkownik
Castiel

2009-05-25 18:33:45

Ja wysłałem im dzisiaj razer’a lachesis. Na kartce z opisem problemu napisałem,
że gwarancja ma wrócić, ciekawe czy oddadzą :D

Powie ktoś ile mniej więcej mija czasu zanim odsyłają sprzęt z powrotem?

__

VIP
pablopl16

2009-05-25 21:50:02

ja moge sprzedac kartę gwarancyjna

__

Użytkownik
dobz

2009-05-25 22:43:14

Ostatnio jak oddawałem to zwrócili nowy sprzęt po około tygodniu.. W przypadku Razer-a zawsze się w miarę szybko uwiną, gorzej jak oddajesz coś z SteelSeries albo Pentagram(na słuchawki z SS czekam już miesiąc, ale to chyba przez to, że nie mają ich na magazynie).

__

Użytkownik
Kombatant

2009-05-26 09:17:06

Nie dostales gwarancji, bo razery sie nie psuja.

__
Pamietasz? jak swoją blizną chwaliłes sie dziewczynie wrogom na głowach rozbijałes butelki ludzie z osiedla cię szanowali dla swoich kumpli byłes wielk...i!!!

Użytkownik
Zippi9

2009-05-26 09:26:06

DOBZ 2tygodnie maksymalny czas naprawy, jeśli części sprowadzane z zagranicy to dodatkowo mają tydzień, ja do nich zadzwoniłem opieprzyłem i 2 dni później zadzwonili że gotowe

__

Użytkownik
qwe

2009-05-26 10:06:22

nice joke,
jestem wstepnie zainteresowany

__

Użytkownik
Castiel

2009-06-04 16:04:02

Dzisiaj myszka wróciła, gwarancji nie dali, mimo że wyraźnie zaznaczyłem, że chcę ją z powrotem.
Więc potwierdzam - serwis nie oddaje starych kart gwarancji, ani nie przysyła nowych.

Ale zamiast naprawiać tamtą porządnie zjechaną, obitą
i porysowaną myszkę, dali nową, więc ciężko narzekać :)

Do tego dali model z jakimiś lepszymi ślizgaczami, bo są dużo wyższe
niż w modelu, który kupiłem ponad rok temu.

__

Użytkownik
9PAVO1

2009-06-18 08:33:52

To może ja się podepnę.
Na mojego Razera również coś napadło, bo pojawił się dwuklik, dość uciążliwa sprawa. Problem polega na tym, że nie mam żadnej karty gwarancyjnej, mam jedynie paragon jako dowód zakupu. Co mam zrobić w takiej sytuacji ? Może powinienem opisać problem na zwykłej kartce ? I pod jaki adres powinienem wysłać myszkę ?
Myszki oczywiście na gwarancję jeszcze nie wysyłałem, karty gwarancyjnej po prostu nie było, bo nie możliwe jest bym tę kartę gwar. wyrzucił.

__

Użytkownik
NKq

2009-06-18 10:25:56

Skontaktuj się z MMV(com.pl) i spytaj czy przyjmą.

__

Użytkownik
Castiel

2009-06-18 10:29:36

Raczej mało prawdopodobne żeby przyjęli. Prędzej spróbowałbym w sklepie, w którym myszka została zakupiona. Czasami jest tak, że sklep sobie zostawia karty gwarancyjne, a tobie daje tylko fakturę. I w takim przypadku najpierw dzwonisz i dogadujesz się ze sklepem, w którym kupiłeś sprzęt, towar dostarczasz do nich i dopiero oni wysyłają sprzęt do producenta.

Miałem taką sytuację z kartą dźwiękową. Też musiałem najpierw załatwiać przez sklep zamiast bezpośrednio z serwisem. Tylko do myszek Razer’a raczej zawsze dają kartę gwarancji i sam sobie załatwiasz wszystko z serwisem MMV.

Co do MMV tutaj masz formularz zgłoszeniowy, potrzebny aby zamówić kuriera, który odbierze od ciebie myszkę. Problem w tym, że w formularzu trzeba podać datę sprzedaży, czyli datę podbicia karty gwarancyjnej od której liczona jest ważność gwarancji, której nie masz. Ale zadzwoń najpierw do sklepu w którym kupiłeś mysz, spróbuj wyjaśnić sprawę ze sprzedawcą, a jak się nie uda to możesz próbować z MMV, ale też nie wiadomo czy przyjmą mysz.

__

VIP
fronki

2009-06-18 10:38:52

chłopaki, jesli dostajecie nowa myszke zamiast starej nie przysluguja wam “od nowa” 2 lata gwarancji, caly czas jedziecie na “starej” wiec mmv ma obowiazek wam ja wydac - nie jestem tez pewien jak to jest rozwiazane czy czy moga od was zadac wyslania “sterej” karty wraz z myszka.

a teraz kilka slow o konkurencji:

podczas pobytu na bfconie udalo mi sie zalac (latwo sie domylec czym - ale to tylko dlatego ze chlopak z wildy mial urodziny:D) mojego mx510, po powrocie do polski zadzownilem do logitecha.... bylo juz dobrze ponad miesiac po 2letniej gwarancji, ale pani na infolinii mi powiedziala zebym sie nie martwil i ze wysla mi nowego mx518 bo 510 juz nie maja... w zamian chca tylko zeby odeslac ucieta koncowke usb

oni wyslali mi nowa myszke za free, a zyskali super zadowolonego klienta, ktory powtorzy te historie 4534535 razy znajomym i zrobii to poraz kolejny, bo nie czesto sie zdarza obsluga klienta na tym poziomie - polecam!

__

Użytkownik
Castiel

2009-06-18 10:51:44

chłopaki, jesli dostajecie nowa myszke zamiast starej nie przysluguja wam “od nowa” 2 lata gwarancji, caly czas jedziecie na “starej” wiec mmv ma obowiazek wam ja wydac - nie jestem tez pewien jak to jest rozwiazane czy czy moga od was zadac wyslania “sterej” karty wraz z myszka.


Problem w tym, że jak wysyłasz im myszkę pierwszy raz (razem z dołączoną kartą gwarancji i dowodem zakupu) to odsyłają ci nową myszkę ale bez karty gwarancji i dowodu zakupu (nie dają ani starej karty ani nowej), mimo że teoretycznie powinni odesłać starą kartę gwarancji. Więc masz nową myszkę, ale jeśli ci się zepsuje, to już nie masz jak jej wysłać do serwisu, bo nie masz do niej papierów. Tak więc wymiana/naprawa myszki jest w tym przypadku jednorazowa. Tylko sytuacja jest o tyle śmieszna, że jeśli masz gwarancję na 2 lata i wysyłasz myszkę dajmy na to po 6 miesiącach albo po roku to reszta niewykorzystanego okresu gwarancji po prostu przepada... Między innymi dlatego, chociaż nie tylko z powodu takiego serwisu jest to ostatni produkt Razer’a jaki kupiłem.

Mi właściwie nawet to zbytnio nie przeszkadza. I tak chcę kupić inną myszkę. Dostałem nowego razer’a, podziała ile podziała i pójdzie do śmieci, a na jego miejsce wskoczy jakiś logitech. Ale jak komuś zależy to pewnie idzie to jakoś załatwić, żeby przyjęli mysz drugi raz, czy żeby odesłali starą kartę gwarancji albo pokombinować tak jak qwe z innym dowodem zakupu czy inną kartą gwarancji tylko to trzeba mieć do tego czas, chęci, nerwy i ochotę...

__

VIP
fronki

2009-06-18 12:27:25

to co robi qwe to oszustwo - i osoby uczciwe z oczywistych przyczyn, tego nie akceptuja. nie nazywajmy szamba, perfumerja, tj. kombinowaniem :)

rozumie, na czym polega wasz problem i dlatego napisalem ze nei jestem pewien czy musicie wysylac zepsuta myszka wraz z oryginalna gwarancja/dowodem zakupu (bo one zamiennie sa gwarantem gwarancji^^) moze np. wystarczyc tylko jedno z nich, albo wystarczy przefaxowac albo wyslac mailem skan dowodu zakupu (tak np. jest z xboxem, jesli maja watpliwosci). a psim obowiazkiem mmv jest dotrzymac 2letni okres i warto im na to zwrocic uwage, najlepiej telefonicznie - powinni wam wydac papier

__

Użytkownik
qwe

2009-06-18 19:06:09

@castiel

Więc potwierdzam - serwis nie oddaje starych kart gwarancji, ani nie przysyła nowych.


Mnie oddali, myszke tez wymienili na nowa.

Do tego dali model z jakimiś lepszymi ślizgaczami, bo są dużo wyższe
niż w modelu, który kupiłem ponad rok temu.



Wyzsze nie znaczy lepsze. Te wyzsze maja gorszy slizg.


@Fronki

oni wyslali mi nowa myszke za free, a zyskali super zadowolonego klienta, ktory powtorzy te historie 4534535 razy znajomym i zrobii to poraz kolejny, bo nie czesto sie zdarza obsluga klienta na tym poziomie - polecam!



Szkoda, ze wczesniej tego nie wiedzialem, bo kumplowi mx518 padl po roku a mial tylko rok gwarancji na nia.

__

VIP
fronki

2009-06-18 19:25:50

@qwe

taki jestes obcykany w filmach z youtuba a jak przychodzi co do czego to nie potrafisz kumplowi pomoc

“Szkoda, ze wczesniej tego nie wiedzialem, bo kumplowi mx518 padl po roku a mial tylko rok gwarancji na nia."

NIE MA CZEGOS TAKIEGO JAK ROK GWARANCJI! dzieki członkowstwu w ue nasze prawo sie zmienilo i jako konsumnet dostajesz podwojna gwarancje na okres dwoch lat, jedna na podstawie dowodu zakupu (paragon/faktura vat) i tutaj mozesz dochodzic swoich praw w sklepie gdzie nabyles towar i druga gwarancja producenta na podstawie karty gwarancyjnej. wszyslkie swiadczenia ponadto to juz dobra wola prodeucenta (np. sony daje 5 lat na tv, microsoft 5 lat niektore usterki w xboxsie)

tak samo kazdemu przysluguje okres zwrotu towaru do sklepu bez podania przyczyny w terminie bodajże 14 dni (albo 7 nie pamietam) - jak widzisz jest “kilka” dobrych stron czlonkowstwa w ue

__

Użytkownik
Castiel

2009-06-18 19:35:47

jak widzisz jest “kilka” dobrych stron czlonkowstwa w ue


Cholera nie prowokuj go :D

__

VIP
j3sh

2009-06-19 10:03:30

jak oddawalem diamondbacka plasme to dostalem z powrotem wszystko tylko w nowym pudelku (razer diamondback 3g) wiec bylem zadowolony :) teraz zauwazylem ze w DA jest taki bug, ze gdy cs jest zminimalizowany to kursor co jakis czas mi leci na pulpicie do lewego gornego rogu. nie wiem czym to jest spowodowane i mam najnowsze stery, na tych z plyty bylo to samo.

__

Użytkownik
yakOn

2010-01-04 18:22:57

Witam, Odswieze troche temat, moze tu ktos mi pomoze?
Jestem posiadaczem razera copperheada od okolo 4lat, dzis napotkalem pierwszy powazny problem. Mianowicie laptop przegrzal mi sie podczas gry, komp sie zrestartowal, a po uruchomieniu mysz nie reaguje, tzn swieci sie normalnie, dziala lewy przycisk, scroll i jeden z bocznych przyciskow, ale mysz nie reaguje na ruch. Przeinstalowanie sterownikow czy firmware nic nie daje. Mial ktos moze podobny problem?

__

Użytkownik
gregorianxXx

2010-01-04 19:09:40

Nie ma to jak razer i jego “nie” psujący się sprzęt

__
http://www.gamerconfigs.com/configs/gregorian

Użytkownik
cow.sndstrm

2010-01-04 19:11:08

czas na zakup nowego, ja 2-3 razy reklamowalem copperheada i za kazdym razem dostawalem nowego z nowa karta gwarancyjna przedluzona o czas naprawy

obecnie mam drugiego deathaddera z dwuklikiem bocznego guzika, ani nie trzyma jakbym np chcial trzymac granat w cod :D nie mam gwarancji ani nic bo wygrany z turnieju :p i jakby ktos mial paragon to z checia przyjme za dobre duze piwo na lanie

__

Użytkownik
qwe

2010-01-04 20:16:16

Tego posta Fronkiego na gorze nie widziałem : P

O takim prawie nie wiedziałem- bo niby skąd?

taki jestes obcykany w filmach z youtuba a jak przychodzi co do czego to nie potrafisz kumplowi pomoc



Primo- ja radziłem mu by kupił myszke gdzie indziej- jego problem, że kupił w bodajże media markt i to znacznie przepłacając.
Secundo- myszke rozkręciłem i naprawiłem, więc myślę, że moja pomoc byłaby tutaj skuteczniejsza bo nie musiałby czekać aż z gwarancji wróci.

jak widzisz jest “kilka” dobrych stron czlonkowstwa w ue


Chyba członkostwa we wspólnocie europejskiej. Otwarte granice również mamy dzięki członkostwie we wspólnocie europejskiej a nie jak napisałeś dzieki ue.

Mimo wszystko dobrze wiedzieć- zawsze unikałem sklepów które dawały tylko rok gwarancji- widocznie niepotrzebnie.




@cow
Z tego co się orientuje nie musisz mieć samego paragonu- wystarczy jego kopia- ja zawsze wysyłałem z kopią paragonu/faktury, więc powiedz komuś, żeby Ci zeskanował, wydrukujesz i nie będzie problemu z reklamacją. Musisz tylko coś z karta gwarancyjna wykombinować (załatw sobie czystą, powiesz, że nie była podbita).
Zachowanie troche nie fair, ale Razer też ze sprzętem troche leci w kulki.
Ostatnio odesłałem na gwarancji Lycose, po MIESIĄCU (!!) przysłali nową, sprzedałem ją i po 2 tygodniach klientowi klawiatura padła i znowu trzeba było odsyłać.

__

Użytkownik
cow.sndstrm

2010-01-05 13:03:18

ja wiem ze zaliczylem fail :D bo jak wygralismy jakis lan bodajze allegre kazdy dostal 1 mysz razera czyli 5 napisalem jak zawsze do mmv.pl o gwarancje i przyslali mi 5 + kazdej osobie pojedynczo wyslali :D razem 10 ale kazdy to wywalil :D:D wiec prosba :P zrobi ktos skan paragonu?:P

a i kiedys razery byly fajniejsze bo pierwsze co to zmazywal sie spod z nr seryjnym

__

Użytkownik
sold

2010-01-05 13:49:16

Morał z tego taki - sprzęt Razera i inne tego typu wymysły to jeden wielki szit ładnie opakowany.

__

VIP
j3sh

2010-01-05 16:22:56

w sumie te 120zł raz na dwa lata mnie nie zbawi, a najlepiej przed końcem oddać myszkę, że coś się dzieje to dostaniemy nową ;D

__

Użytkownik
qwe

2010-01-05 20:08:25

@cow


a i kiedys razery byly fajniejsze bo pierwsze co to zmazywal sie spod z nr seryjnym



A oznaczało to dokładnie, że spod myszki szurał o podkładkę- ślizgacze były za niskie. To była akurat duża wpadka Razera, mi np zjechało Qck Heavy, ale odesłałem im tego Razera + podkładke i wymienili mi na nowe.



edit:
spytam sie kolegi z Chin czy ma możliwość dojścia do sprzętu Razera- Chińskie fabryki bardzo luźno podchodzą do kontraktów i często zdarza się tak, że produkują więcej towaru by poźniej sprzedać go na lewo.

__

Użytkownik
NiceToBeatYou

2010-01-15 13:56:44

Trochę odświeżę , lecz mam mały problem .
W zasadzie pierwszy raz będę zamawiał kuriera .
Chcę odesłać mysz ( Lachesis ) do gwarancji .
Niestety na stronie MMV nie mogę znaleźć wszystkich potrzebnych informacji , t.j. jakie imię i nazwisko muszę wpisać oraz numer płatnika ?
Widzę , że ludzie niejednokrotnie odsyłali tutaj myszki , więc prosiłbym o pomoc .
Chodzi tu o ten formularz : http://www.dpd.com.pl/z_kuriera_form.asp
Najlepiej jakby ktoś mógł np. screena zrobić z wypełnionym formularzem .
Z góry dziękuje .

Wiem , że to może śmiesznie brzmi , lecz wolę się upewnić/popytać niż zrobić coś głupiego .

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3338 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie