razer bez gwarancji
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2009-05-21 19:41:14
wyslalem mpojego deathaddera na gwarancji, dzis mi go odeslali. 100% nowka, tylko jest jeden problem- nie dali gwarancji. Wiecie dlaczego? __
|
Użytkownik
|
2009-05-21 19:44:47
wyjaśnij to z nimi co my wróżki jesteśmy? pracownik walnął się i tyle... __
|
Użytkownik
|
2009-05-21 20:59:37
W ogóle nie dostałeś karty gwarancyjnej? __
|
Użytkownik
|
2009-05-21 22:47:34
w ogole. nowiutka myszka w niej ladnie zapoakowana instrukcja, plyta, i te rozne pierdoly tylko nie ma karty gwarancyjnej __
|
Użytkownik
|
2009-05-21 23:00:38
Napisz do nich- proste.
__
|
Użytkownik
|
2009-05-21 23:04:56
zadzwoń do nich... __
|
Użytkownik
|
2009-05-22 06:45:46
Odsyłałem już parę rzeczy do MMV(m.in. Razer Lycosa czy Razer Lachesis) i niestety za każdym razem nie otrzymałem karty gwarancyjnej, więc na pewno nie jest to pojedynczy przypadek. __
|
VIP
|
2009-05-22 06:53:34
ja tez jak odsylalem to dostalem ta sama gwarancje, ale myszke dostalem nowa __
|
Użytkownik
|
2009-05-25 18:33:45
Ja wysłałem im dzisiaj razer’a lachesis. Na kartce z opisem problemu napisałem,
__
|
VIP
|
2009-05-25 21:50:02
ja moge sprzedac kartę gwarancyjna __
|
Użytkownik
|
2009-05-25 22:43:14
Ostatnio jak oddawałem to zwrócili nowy sprzęt po około tygodniu.. W przypadku Razer-a zawsze się w miarę szybko uwiną, gorzej jak oddajesz coś z SteelSeries albo Pentagram(na słuchawki z SS czekam już miesiąc, ale to chyba przez to, że nie mają ich na magazynie). __
|
Użytkownik
|
2009-05-26 09:17:06
Nie dostales gwarancji, bo razery sie nie psuja. __
|
Użytkownik
|
2009-05-26 09:26:06
DOBZ 2tygodnie maksymalny czas naprawy, jeśli części sprowadzane z zagranicy to dodatkowo mają tydzień, ja do nich zadzwoniłem opieprzyłem i 2 dni później zadzwonili że gotowe __
|
Użytkownik
|
2009-05-26 10:06:22
nice joke,
__
|
Użytkownik
|
2009-06-04 16:04:02
Dzisiaj myszka wróciła, gwarancji nie dali, mimo że wyraźnie zaznaczyłem, że chcę ją z powrotem.
__
|
Użytkownik
|
2009-06-18 08:33:52
To może ja się podepnę.
__
|
Użytkownik
|
2009-06-18 10:25:56
Skontaktuj się z MMV(com.pl) i spytaj czy przyjmą. __
|
Użytkownik
|
2009-06-18 10:29:36
Raczej mało prawdopodobne żeby przyjęli. Prędzej spróbowałbym w sklepie, w którym myszka została zakupiona. Czasami jest tak, że sklep sobie zostawia karty gwarancyjne, a tobie daje tylko fakturę. I w takim przypadku najpierw dzwonisz i dogadujesz się ze sklepem, w którym kupiłeś sprzęt, towar dostarczasz do nich i dopiero oni wysyłają sprzęt do producenta.
__
|
VIP
|
2009-06-18 10:38:52
chłopaki, jesli dostajecie nowa myszke zamiast starej nie przysluguja wam “od nowa” 2 lata gwarancji, caly czas jedziecie na “starej” wiec mmv ma obowiazek wam ja wydac - nie jestem tez pewien jak to jest rozwiazane czy czy moga od was zadac wyslania “sterej” karty wraz z myszka.
__
|
Użytkownik
|
2009-06-18 10:51:44
chłopaki, jesli dostajecie nowa myszke zamiast starej nie przysluguja wam “od nowa” 2 lata gwarancji, caly czas jedziecie na “starej” wiec mmv ma obowiazek wam ja wydac - nie jestem tez pewien jak to jest rozwiazane czy czy moga od was zadac wyslania “sterej” karty wraz z myszka.
__
|
VIP
|
2009-06-18 12:27:25
to co robi qwe to oszustwo - i osoby uczciwe z oczywistych przyczyn, tego nie akceptuja. nie nazywajmy szamba, perfumerja, tj. kombinowaniem
__
|
Użytkownik
|
2009-06-18 19:06:09
@castiel
Więc potwierdzam - serwis nie oddaje starych kart gwarancji, ani nie przysyła nowych.
Do tego dali model z jakimiś lepszymi ślizgaczami, bo są dużo wyższe
oni wyslali mi nowa myszke za free, a zyskali super zadowolonego klienta, ktory powtorzy te historie 4534535 razy znajomym i zrobii to poraz kolejny, bo nie czesto sie zdarza obsluga klienta na tym poziomie - polecam!
__
|
VIP
|
2009-06-18 19:25:50
@qwe
__
|
Użytkownik
|
2009-06-18 19:35:47
jak widzisz jest “kilka” dobrych stron czlonkowstwa w ue
__
|
VIP
|
2009-06-19 10:03:30
jak oddawalem diamondbacka plasme to dostalem z powrotem wszystko tylko w nowym pudelku (razer diamondback 3g) wiec bylem zadowolony teraz zauwazylem ze w DA jest taki bug, ze gdy cs jest zminimalizowany to kursor co jakis czas mi leci na pulpicie do lewego gornego rogu. nie wiem czym to jest spowodowane i mam najnowsze stery, na tych z plyty bylo to samo. __
|
Użytkownik
|
2010-01-04 18:22:57
Witam, Odswieze troche temat, moze tu ktos mi pomoze?
__
|
Użytkownik
|
2010-01-04 19:09:40
Nie ma to jak razer i jego “nie” psujący się sprzęt __
|
Użytkownik
|
2010-01-04 19:11:08
czas na zakup nowego, ja 2-3 razy reklamowalem copperheada i za kazdym razem dostawalem nowego z nowa karta gwarancyjna przedluzona o czas naprawy
__
|
Użytkownik
|
2010-01-04 20:16:16
Tego posta Fronkiego na gorze nie widziałem : P
taki jestes obcykany w filmach z youtuba a jak przychodzi co do czego to nie potrafisz kumplowi pomoc
jak widzisz jest “kilka” dobrych stron czlonkowstwa w ue
__
|
Użytkownik
|
2010-01-05 13:03:18
ja wiem ze zaliczylem fail bo jak wygralismy jakis lan bodajze allegre kazdy dostal 1 mysz razera czyli 5 napisalem jak zawsze do mmv.pl o gwarancje i przyslali mi 5 + kazdej osobie pojedynczo wyslali razem 10 ale kazdy to wywalil wiec prosba zrobi ktos skan paragonu?
__
|
Użytkownik
|
2010-01-05 13:49:16
Morał z tego taki - sprzęt Razera i inne tego typu wymysły to jeden wielki szit ładnie opakowany. __
|
VIP
|
2010-01-05 16:22:56
w sumie te 120zł raz na dwa lata mnie nie zbawi, a najlepiej przed końcem oddać myszkę, że coś się dzieje to dostaniemy nową ;D __
|
Użytkownik
|
2010-01-05 20:08:25
@cow
__
|
Użytkownik
|
2010-01-15 13:56:44
Trochę odświeżę , lecz mam mały problem .
__
|