VIP
|
niezla akcja ;-O
__
|
Użytkownik
|
ktos z was przeszedł singla ? , bo mam problem
jestem na jakims Monorail airlock czy jakos tak dosc daleko ? i zeby otworzyc jakies drzwi czy brame jeden huj potrzeba jakiegos trzy cyfrowego hasła zkąd go do huja wziasc ?
ps. moze byc samo hasło lub podpowiedz jak go znalesc ![:D](/css/_img/emots/d.gif)
__
|
Użytkownik
|
a jesli chodzi o wrazenia to ta gierka jest zajeeeeeeeebista !
w singlu panuje klimat cos ala resident evil czyli dla mnie miazga
a jesli chodzi o mp wiele mowi ta lista "http://www.thecpl.com/register/?page=viewtourn&eventid=7&tournid=42"
__
|
VIP
|
ciekawe jak bardzo smigałby d3 na moim kompie (650 mhz i riva vanta 32 mb) ;(
__
|
Użytkownik
|
daje ci 5 do 10 fps :-o to i tak duzo :>
__
|
Użytkownik
|
moim zdaniem będzie 1-2 fps... jesteś GRUBO poniżej minimalnych ![:P](/css/_img/emots/p.gif)
__
|
VIP
|
raczej nie bede sprawdzal i instalowal d3 bo nie jestem masochista, ale watpie zeby d3 wyciagnal wiecej niz 2 fps
__
|
VIP
|
imo menu juz sie bedzie cielo ;-)
__
|
Użytkownik
|
Eh jak możesz oceniać że mp ssie na maxa, skoro nawet w to nie grałeś na necie. Powtarzasz jak lama po innych. Jak tak mp ssie to dlaczego na quakecon2004 był turniej d3??
__
|
VIP
|
Poniewaz QuakeCon opiera sie na grach ID. A po co robic sam turniej Q3 i ewentualnie dodac jakis pokazowy QW skoro mozna zaczac promowac nowy tytul? Twoje rozumowanie nie jest dobre, ale z tego co widac - DOOM3 to bardzo dobra platforma turniejowa.
__
|
VIP
|
Bedzie sie dlugo ladowala, ale pozniej bedzie ok. Wiem z doswiadczenia .
__
|
VIP
|
zalezy mi jak mialem 256 nie ladowalo sie jakos specjalnie dlugo ;-)
__
|
VIP
|
1gb ramu? gdzies ty to znalazl? btw mp ssie? a pokaz mi jedna gre FPS, ktora zaraz po wydaniu, bez zadnego patcha miala idealny mp. Jesli mnie pamiec nie myli to q3 byl beznadziejny jako mp na poczatku. Q2 nawet mp nie mial, q1 to juz nie wspominam. halo do tej pory ssie, cod odpiero po wypuszczeniu patchy zyskalo popularnosc, avp zapomniane, rtcw -> et, hl ->cs, itp itd. Zadna gra na poczatku nie miala idealnego mp, wszyscy na poczatku narzekali. Ważne jest tylko to, że doom3 ma podstawy do tego aby stać się bardzo dobrą grą turniejową, ale tylko wtedy jak poprawią pewne sprawy...
__
|
VIP
|
Obawiam sie, ze nie ruszy ![:)](/css/_img/emots/smile.gif)
__
|
Użytkownik
|
Nadchodzi pierwszy patch, a w nim m.in.
NETWORKING/MULTIPLAYER
- Bumped damage up on rocket jumping in multiplayer
- Decreased damage from chaingun to 25 in multiplayer
- Exploding barrels to full damage to attacker in multiplayer
- Increased height for falling damage in multiplayer
- Made r_skipNewAmbient, r_skipSpecular, r_skipBump, and r_shadows cheat protected
- Made g_fov modifiable in mutiplayer from 90 to 110
- Changed server protocol version from 1.33 to 1.34
- Changed idEntity::SetName to allow entities to be named after startup during network games
- Changed idClass: ostEventArgs to allow script threads to post events during network games
- Changed net_allowCheats to allow cheat commands during network games
- Fixed projectile launched from wrong position when player exits teleporter while holding fire
- Fixed rocket launcher dealing no splash damage to player at certain angle in Edge 2
- Fixed light from flashlight remaining after player is killed.
- Fixed frags going negative when over 64. Maxfrags now at 100.
- Fixed -1/1 ammo count while dropping weapon in multiplayer
- Fixed no rockets in view-model rocket launcher when first picked up - Exploding barrels now give credit for kills to the player who damaged the barrel in multiplayer
- Fixed chaingun flickering on/off when spectating another player in Tourney - Fixed no "You lose" message being played for loser in Last Man Standing.
- Added join messages when players join an MP game.
- Fixed players stuck spectating when no spectators vote is passed.
- Added chat and connection interrupted icons - Fixed Frag Chamber doors killing player if they're moving towards them just as they
open (kill trigger was turned off too late in the script).
- Added build for a dedicated server executable (DooM3Ded.exe) on Win32.
- Fixed problems with server list:
- wrong server being joined when sorting
- wrong server being joined when filtering
- server list not being sorted initially by ping.
- Chat text no longer converts high-ASCII chars to periods
- Fixed problem with players logging on and being stuck in spectator mode, yet not really spectating
- Fixed Incorrect scoring information appears on scoreboard - Fixed backpack secret exploit on d3dm5 "Lights Out"
- Added chat/lag icons
- Elevators now return to their home position even if someone is standing on them
Dobrze, że poprawili falling damage. Jednocześnie z patchem ma wyjść serwer dla Linuxa i SDK. Teraz dopiero się zacznie ![:)](/css/_img/emots/smile.gif)
__
|