Project Offset - request laddera na CB
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2008-06-07 22:48:55
Nie wiem czy ktoś tutaj słyszał o tej grze. Otóż, osadzona w klimatach dark fantasy, skupia się na multiplayerze (tryby: deathmatch, TDM, CTF oraz objective). Jest 5 klas (assasin, warrior, wizzard, palladin oraz engineer). System walki bronią białą to coś kroju tego co mamy w jedi knight 2/3 z tym że znacznie lepszy (mamy bloki, riposty, cięcia, pchnięcia itp.), każdy atak to prosta kombinacja klawiszy. Silnik gry napisały 3 osoby, obecnie Offset Studios liczy sobie 20paru ludzi+support od Intela (Intel niedawno wykupił Offset Studios i anulował produkcję wersji na x360, chcą zrobić jakąś super optymalizacje na piece, powiedzieli że konsole by ich ograniczały no i mają zamiar pokazać na co pcta stać). Gra podobno wychodzi w tym roku. Tutaj troche widjoł (żeby zobaczyć trzeba mieć Quick Time Playera - nie polecam - lub Quick Time Alternative - polecam):
__
|
Użytkownik
|
2008-06-07 23:13:26
Jak tak patrzę to wygląda zaje**ście... wymagania? __
|
Użytkownik
|
2008-06-07 23:17:52
Nie wiem. Większość filmików pochodzi z lat 2005/2006 (ciekawe jak to wygląda teraz). Intel mówi że zrobi cuda z optymalizacją. __
|
Użytkownik
|
2008-06-07 23:23:14
assasins creed multiplayer ;p __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 01:07:12
i jak ten multi bedzie wygladal? 10 osob z kuszami i po flage? :d __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 11:27:46
Pisze, że tryb objective. Po za tym masz oficjalną stronę gdzie wszystko pisze. Będą różne zadania tak jak w Enemy Territory, Quake Wars czy też RTCW. Przykładowo rozwalić jakaś balistę assasynem. Jest 5 klas. Warrior - to tanker, zwaihander+kusza. Wizzard - wiadomo, czaruje ;P Engineer - eng, buduje i ma zdolność widzenia assasinów którzy mają stealth. Assasin - ma stealtha czyli że go nikt nie widzi po za engiem, ma backstaby itp. Palladin - medyk z cepem bojowym. __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 12:40:25
uee srednio mi sie to widzi ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 12:58:20
Pisanie petycji o dodanie laddera w CB przed ukazaniem się gry mija się celem tak swoją drogą... __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 13:28:26
zabojczo podobne do ET. __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 13:39:40
Gra może być naprawdę fajna, ale chyba rzeczywiście trochę za wcześnie na pisanie petycji do CB o laddera, szczególnie, że nie wiadomo do końca kiedy gra się ukaże bo na ostatnim GDC twórcy mówili, że chcieliby wydać ją w tym roku (i taka jest oficjalna na razie data), ale bardziej prawdopodobna jest premiera w przyszłym :( __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 13:49:47
jak beda male wymagania to pogram __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 13:51:56
pewnie będą gdzieś takie jak w UT3 bo to chyba ten sam silnik Unreal Engine 3.0 __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 14:05:36
Silnik jest autorski - Offset Engine. __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 14:14:09
dość podobny do UE 3.0, a na początku jak zapowiedzieli grę mówili że będą robić właśnie na nim to stąd myślałem, że na UE, może to i dobrze, że jednak zdecydowali się na autorski silnik bo teraz to wszyscy zaczynają powoli robić gry tylko na UE 3.0/3.5 __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 19:27:30
Ja już się na tą grę napalam od zapowiedzi w CDA (jakieś 2 lata temu) i mam nadzieję że wypali. Czytałem że każda cegła w chodniku to osobny element z własnym cieniem itd. więc pewnie będą potrzebne potwory a nie PCty ;P. __
|
Użytkownik
|
2008-06-08 20:51:02
Nie, to nie osobny element ale odpowiednia technologia tworzy takie złudzenie. Tutaj jest właśnie z tym o czy mówisz [url=http://www.gametrailers.com/player/usermovies/143791.html]http://www.gametrailers.com/player/usermovies/143791.html[/url] __
|