PlusGSM :O

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 15:00:23

A więc tak, oddałem fon do gwarancji.. Miał tam kilka usterek, ale to nie o to chodzi. Oddali mi telefon, wkładam karte z plusa.. WTF? Oo' I mam simlocka na Ere, soft jest z ery bo wkładałem karte kumpla ;o
No i tu nasuwa mi sie pytanie czy moge na tym skorzystać, może jakiś nowy fon or coś tam innego? ;D Miał już ktoś taką sytuacje, bo znowu półtorej tygodnia nie chce mi sie czekać..

__

Użytkownik
raFF

2008-02-25 15:29:03

w tym momencie poszedlbym do tego salonu w momencie kiedy bedzie spory ruch i jeb** telefonem o lade i zrobil im "mala" awanture :D
nowy fon od razu jak nic :D

__

Użytkownik
Kaczor

2008-02-25 15:31:17

sprawdz czy IMEI sie zgadza z tym na pudelku i pod bateria na naklejce (powinien tam byc chyba)

(*#06#)

jak jest jakas roznica to wio do salonu. Chociaz na konkretne korzysci nie licz, nadzieja matka glupich. Mi by sie nie chcialo czekac, zmienilbym soft i tyle. (Mam k550i @ w610i i pelno lepszych sterow etc =))


I jaki to telefon tak w ogole?

__

Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 15:32:16

o to mi chodziło.. :D

nie no może ktoś sie na tym zna i jakieś punkty z regulaminu mi zapoda.. żebym miał prawne fundamenty :D

__

Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 15:34:24

To jest ten sam telefon, przynajmniej obudowa.. Poznaje rysy, są bardzo charakterystyczne.. :D No i brak zaślepki też odróżnia go od innych. :D
A co do fonu to jest K510i.

__

Użytkownik
Kaczor

2008-02-25 15:38:46

W serwisach SE kazdy telefon fleszuja od nowa profilaktycznie, dopiero potem sprawdzaja usterke. Wiec moze byla jakas pomylka i ci wgrali ten od ERY. Idz z tym do plusa i zobacz co ci powiedza. Jak beda chcieli odsylac to skocz lepiej do serwisu i powiedz ze chcesz softa od w200i ;). 15zł i po sprawie, a dodatkowo zyskasz WALKMANa i lepszy dzwiek. Ewentualnie sam poszperaj w necie i w domu na spokojnie wgraj co chcesz. Ja swojego fona sam fleszowalem sam, do tego pelno modyfikacji itd. O klase wyzej :)

__

VIP
JamJestZuras

2008-02-25 15:48:45

Po co? Zyczylbys sam sobie takich klientow?
To w salonie akurat pewnie nie byla ich wina a oni musieli by sie z Toba uzerac.

__
gdzietenwosk.pl

Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 16:04:08

Ale czekaj.. jak mam gwarancje to mi sfleszują w200i..? no w sumie fajnie, ale kilka mb pamięci to po chuy mi walkman.. Daj no jakiś plus który mnie przekona i lece jutro do serwisu. Powiem im, że są botami ;X

__

Użytkownik
Kaczor

2008-02-25 16:13:58

fleszowanie = utrata gwarancji ;p

i nie mysl ze zfleszuja ci w plusie :D

__

Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 16:17:05

to dobrze, że mnie oświeciłeś, bo bym sie zbłaźnił.. ;X :D no to nic, pójde jutro i pewnie znowu półtora tygodnia ;X dzięki btw.. ;)

__

Użytkownik
Rychoo

2008-02-25 16:18:31

Niezły cyrk xD odnieś się do jakiś praw konsumenta i zacznij ich nękać, jakimiś paragrafami, że za takie jaja są kary...

__

Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 16:25:48

no dlatego napisałem tego posta, może sie ktoś zna może ? :D

__

Użytkownik
raFF

2008-02-25 16:50:39

ale Ty powazny jestes :(
zly dzien ?

bardziej chodzilo mi o to zeby poszedl do salonu i w takim razie jak taka opcja jest to niech dadza mu inny telefon w zastepstwie np.

a wogole nawiazujac do Twojej odp. na moj koment...
a czy Ty chcialbys byc tak obslugiwany wszedzie ?
np. oddajesz samochod do warsztatu, odbierasz i kluczyki nie pasuja ? :D

__

Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 17:15:06

Czekałem prawie dwa tygodnie na fon, do dwóch tygodniach oddają mi go z simlociem na ere?

"To wszystko jakieś chore" ;DDDD

Ale se ponabiłemmm..

__

Użytkownik
guhard

2008-02-25 17:28:51

Nie dla idiotów :>

__

VIP
JamJestZuras

2008-02-25 17:29:19

No wiem menn ale serio z nimi sie wiecej zdziala jak podejdziesz na luzie.
To jest firma, ktora obsluguje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx uzytkownikow i miales po prostu pecha zdarza sie, na Twoim bledzie tez kiedys ktos cos tam straci, z tym sie nic nie zrobi :)

__
gdzietenwosk.pl

VIP
JamJestZuras

2008-02-25 17:29:33

#15

__
gdzietenwosk.pl

Użytkownik
szefo

2008-02-25 18:42:37

Ale co mnie to obchodzi ze w salonie beda sie musieli odemnie nasluchac. Salon to przybytek firmy ktora w tym wypadku zjebala akcje. I mam prawo jebac kazdego kto od nich bierze pieniadze :D Jakbym zawsze szedl do zrodla problemu to bym w tym kraju nic nie zalatwil, learn it.

__

Użytkownik
reurion

2008-02-25 20:29:16

plus nie naprawia telefonów tylko serwis SE w tym przypadku są 3 możliwość

1. jeśli operator z własnej winy powstrzymuje cie dluzej niz tam chyba 3 godziny z dostawy usulgi powinien obirzyc abonament procentowo
2. sprawdz IMEI jeśli się nie zgadza mogli sie rypnać i patrz #1
3. zadzwon do wawy do centrali i zrob im afere zaproponuja ci coś aby nie musiciec się urzerac

__

Użytkownik
Bs0d

2008-02-25 21:32:00

Świetne podejście "panie idealny", który nigdy się nie myli i nie popełnia błędów.. W każdej firmie pracują TYLKO ludzie i ty też pewnie kiedyś będziesz pracował...

__

Użytkownik
duchugfx

2008-02-25 22:32:50

"1. jeśli operator z własnej winy powstrzymuje cie dluzej niz tam chyba 3 godziny z dostawy usulgi powinien obirzyc abonament procentowo."

Tego nie rozumiem, możesz jakoś przybliżyć?

"dostawy usługi" ? Jakiej? Z góry wielkie dzięki.. ;)

__

Użytkownik
amenva

2008-02-26 00:38:46

w sensie, ze placisz kase a nie mozesz dzwonic, bo telefon ssie i to nie z Twojej winy

__

VIP
postal1

2008-02-26 01:54:59

serwis SE w pl, a przynajmniej w wawie to jedno z najgorszych miejsc gdzie mozna zrealizowac JAKAKOLWIEK usluge. juz dzisiaj wysylalem do nich mail w tej sprawie zeby wiedzieli co sie dzieje

__

VIP
Empty

2008-02-27 00:42:33

a jakiego softa polecilbys do k530i ?

__

Użytkownik
reurion

2008-02-27 19:41:21

chodzilo o to tak jak w #21 placisz za cos czego nie ma

__

Zaufany użytkownik
rOx!

2008-02-27 21:52:58

jak masz SEUS'a to nie chodzi sie z SE do salonów czy komisów :))

__

Użytkownik
szefo

2008-03-02 12:59:51

Ale ja juz pracowalem i wiem o czym mowisz :)
Mialem wlasna firme nawet, wiec wiem co to sa z dupy pretensje.
Wiem ze nie majac zadnego wplywu na pewne rzeczy w firmie jestes o nie oskarzany i raczej radzilbym sie przyzwyczaic do tego niz udawac greka. Mi sie naprawde nie chce ustalac kto w 50.000 tysiecznej firmie jest odpowiedzialny za moja szkode, wiec z laski ich, niech to sami sprawdza i to szybko, bo za cos im place.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4412 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie