cl_timeNudge i cg_nudge

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
saiLler

2008-01-26 16:56:21

Witam wszystkim mam takie pyatnie odnosne do komed cl_timeNudge i cg_nudge chciał bym wiedziec do czego sa te komedy bo z tego co wiem to wczesniej sie uzywało w ospie cl_timeNudge i nie znałem zadniej komedy cg_nudge. Słyszałem ze na cpm powinno sie miec cl_timeNudge i cg_nudge 0 i miec ustawione cg_xerpClients 1 jak ustawiłem tak to niby lepiej sie spawa ale mi warpi przeciwnik :/ a zawsze miałem ustawione cl_timeNudge -15 i było niby dobrze tylko ze sie meczyłem z spawara :/ wie ktos jak moze mi pomoc z tym ?
Z gory dziekuje :)

__

Użytkownik
enj0y

2008-01-26 17:00:42

na osp jest cl_timenudge a na cpma cg_nudge - z tym ze jesli grasz na cpma to cl_timenudge powinienes miec 0

xerpclients chyba powinno byc 0 bo przy 1 czy 2 wlasnie łorpi - a moze odwrotnie? sam juz nie wiem :ASD ktos mowil ze przy 0 nie łorpi, ale czytalem ze wlasnie łorpi bo to jest wygladzanie ruchow enemy - czyli ze jesli enemy łorpuje to sie daje chyba na 1 i wtedy jego ruchy sie wygladzaja - cos jak cg_smoothclients w osp czy baseq3 (ta komenda zreszta mi nie dzialala nigdy)

__

Użytkownik
kaboom

2008-01-26 17:01:24

timenudge na cpma nie dziala

z tego co zalecali powinno sie ustawic tak

/cl_timenudge 0
/cg_lagHax -1
/cg_nudge 0
/cg_xerpclients 0

__
Cybersport.pl

Użytkownik
saiLler

2008-01-26 17:09:07

ok a co to jest z kolej to cg_lagHax ? i czy to jest prawda ze jak sie ma cg_xerpclients 1 to sie lepiej spawa ? a cl_timeNudge to mi dziła na cpm tzn na lagometrze midac te z zołte kropki i moze ja mam tylko takie wrazenie ze mi działa ?

__

Użytkownik
enj0y

2008-01-26 17:15:53

chodzi o to ze komenda cg_nudge w cpma zastapila cl_timenudge, dlatego powinno sie miec cl_t na 0, a zamiast tego uzywac cg_nudge...ale to i tak dopiero jak ping jest wiekszy niz 100ms

__

Użytkownik
enj0y

2008-01-26 17:22:35

jesli chodzi o xg_xerpclients - w docs pisze ze, jesli masz maly ping to powinno byc 0, wartosc 1 wygladza ruchy enemy jesli łorpuje, ale wtedy trzeba miec cg_nudge 0, natomiast jak sie ma duzy ping i uzywa cg_nudge to ruchy enemy mozna wygladzic wartoscia -1

__

Użytkownik
sch

2008-01-26 20:45:26

lepiej sie spawa na xerp , ale tylko na nudge0 - i dodatkowo czucie myszki troche inne jest bardziej sie slizga :> ale ogolnie na + :d

__
Jakby ktos szukal - kilka Allsopow Raindropow do opchniecia

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

264 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie