cpma 1.44 już wkrótce

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-21 21:14:57

po avatarze już wszystko widać hahahha ... wiesz jak tak dobrze wiesz co ja sobie ubzdurałem to może zostań kaznodzieją ok ?

I to nie jest żadna wyimaginowana duma lol skąd wogóle ten najazd - nie dostałeś prezentu ?

__
Ta strona umarła...

ex-Redaktor
exilek

2007-12-21 22:54:11

a ty myślisz, że komuś się chce po ircu biegać i pytać, czemu zmienili ikonki w cpma...? są ciekawsze zajęcia... uwierz

__

Użytkownik
qwe

2007-12-21 23:46:26

sorry ale ja nie mam czasu, zeby biegac po IRCu i pytac sie o jakies ikonki :////
latwiej chyba Ci by bylo odpowiedziec normalnie na moje pytanie a nie pisac o jakis IRCach
eh...

__

Użytkownik
yeltzyn

2007-12-22 02:10:35

#41 i #42


CPMA chce sie odizolowac od idsoftware content, czyli wszystkiego tego do czego nie maja prawa na rozpowszechnianie jako 'swoje'. Bedzie wtedy oddzielne wydanie cpma jako 'standalone'.

__
więcej sprzętu niż talentu

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-22 02:26:50

O właśnie ! No ale sam miałem to napisać ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
dezCartezz

2007-12-22 03:29:13

mhm..

__

Użytkownik
yeltzyn

2007-12-22 07:48:42

Jest juz nowe CQ3

__
więcej sprzętu niż talentu

Użytkownik
zielasz

2007-12-22 07:54:21

hahaahaha Ty się chyba z choinki urwałeś skoro piszesz że osp ma zepsuty movment - no nie moge z Ciebie jak dla mnie jesteś lol'em roku :DDDDD

__

Użytkownik
n4rf

2007-12-22 18:23:29

ok wiec co bedzie nastepne? modele, dzwieki, mapy?

__

Użytkownik
wujek_bogdan

2007-12-22 21:54:29

Krk CPMA 1.44 stable
| TEST SERVER |
213.134.173.145:27960

Zapraszam!

__

Użytkownik
yeltzyn

2007-12-22 22:28:50

Mapy CPMA ma juz swoje, jest ich razem 6 mappackow razem 120MB. Czesc z nich bedzie wymagala remake'u aby nie korzystac z tekstur do ktorych nie maja praw. Co do reszty jest podobnie. CPMA chce miec z "Quake 3: Arena" tyle wspolnego, co War§ow z Quake2

__
więcej sprzętu niż talentu

Użytkownik
n4rf

2007-12-22 23:05:08

swietnie. szkoda tylko ze nie kazdy chce zeby cpma mialo z q3 tyle wspolnego co wsw z q2 z prostej przyczyny, sa to zupelnie inne gry. postaw sie teraz na miejscu graczy vq3 ktorzy notabene zostali zmuszeni do gry na tym modzie.

__

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-23 12:36:17

Jak dla mnie vq3 oznacza fizykę a grafika na picmip 5 będzie wyglądać identycznie - czy ktokolwiek się burzył, że na cpm3a nie da się grać bo są inne tekstury niż na cpm3 ?

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
n4rf

2007-12-23 15:23:31

swietnie ale przyklad z cpm3 i cpm3a jest nietrafiany bo tam inne sa tylko tekstury ktore na gre maja wplyw znikomy, natomiast miedzy vq3 z osp i vq3 z cpma jest kolosalna roznica

__

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-23 15:25:31

kolosalna ? wybacz ale to sprawa tylko i wyłącznie gustu - a jak wiemy o gustach się nie dyskutuje ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
kaboom

2007-12-23 15:44:04

kolosalana to przesadziles, ale jest roznica

__
Cybersport.pl

Użytkownik
n4rf

2007-12-23 16:04:27

akurat powolywanie sie na gust w tym wypadku jest nie na miejscu, nie wtedy gdy roznica jest, moze nie kolosalna faktycznie przesadzilem, ale na tyle wyrazna i uciazliwa ze wielu graczom nie odpowiada, tekstury maja wplyw na wrazenie estetyczne i wtedy mozemy mowic o guscie, natomiast te zmiany w fizyce maja wplyw na caly gameplay. wybacz ale jeszcze kilka zmian i wlaczajac cpma gra nie bedzie przypominala q3 w ktorego zaczynalem grac

__

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-23 16:20:52

gameplay to też rzecz gustu - jedni wolą vq3 OSP, jedni cpm a drudzy wolą Cpma.vq3 (cytacik: bo postać już nie "pływa" w powietrzu"

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
n4rf

2007-12-23 16:27:22

alien ty w dalszym ciagu nie rozumiesz ze zmiany sa zbyt radykalne dlatego "nowe" vq3 nie przypada do gustu wielu ludziom bo jest zbyt inne od "starego", przez co nie przypomina im gry ktora lubia

__

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-23 16:46:26

ja to rozumiem ale to właśnie jest sprawa gustu :P

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
yeltzyn

2007-12-24 12:32:50

Chyba nie ogarnoles mojego porownania. Chodzi oto ze wsw ma silnik od q2 a reszte ma swoja, tak samo ma byc/bedzie z CPMA czy jest juz z UrT. Na UrT jakos nikt nie nazeka, a jezeli ktos naprawia gre i ciagle ja rozwija to czesc ludzi placze.

Mi jakos nie przeszkadzalo przesiadka na CPMA.vq3.

Od kiedy wogule ktokolwiek ma sie interesowac zdaniem mniejszosci?

__
więcej sprzętu niż talentu

Użytkownik
Cwirkov

2007-12-26 19:50:37

Jeszcze troche zmian w cpma i wszyscy wroca do osp i problemu nie bedzie :AAAAAAAAAAAAAAAA

__

Użytkownik
kaboom

2007-12-26 21:11:35

jakby arqon przeniosl w 100 procentach osp do cpma, zmieniajac tylko netcode, to by sie wszyscy przesiedli bez zadnego ale, chcial jednak cos udoskonalic...

__
Cybersport.pl

Użytkownik
Cwirkov

2007-12-26 21:37:32

Ja np przesiadlem sie z osp na cpma, z powodu Turnieju Miszcz Polski wczesniej gralem w osp i byc moze gralbym do dzisiaj. Ale zostalem, mimo wszystko wiecej ludzi gra, nie mowiac juz o oficjalnych grach, Turniejach itd. Ale co z tymi roznicami ? Movement, hmmm jak juz pisalem wczesniej uwazam ze lepiej jak skoki sa trudniejsze, denerwuje mnie jedynie ze na t2 sie nie da wskoczyc z teleportu. Spawara to wg mnie ciezki temat. Poprawiony net code ? Czyli w osp nawet na lanie jest zle, bo nie spawa sie tak jak w cpma, dobrze rozumuje ? Reszta raczej zasadniczo sie nie rozni, hud kwestia ustawien, gra sie podbnie - moze byc. Ale jak dalej tak beda "cudowac" to faktycznie za niedlugo to juz nie bedzie to samo co wczesniej, a zle nie bylo.

__

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-26 21:43:02

No niestety niektórym ludziom NetCode też bardzo przeszkadza - chcieliby magicznego osłabienia LG ...

A pozatym... Arqon przeniósł do Cpma fizykę z ... baseq3 ! A nie z OSP.vq3 :P
Po drodze ponaprawiał parę rzeczy(no i popsuł :P) ale bugi zawsze pozostaną bugami, czyba że na nich cała przyjemność gry się opiera - w fragowaniu tak nie jest wiec da rady grać ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
Cwirkov

2007-12-26 21:52:16

Pytanie do fachowca: Czy netcode odnosi sie rowniez do lana ?

__

Użytkownik
kaboom

2007-12-26 21:56:37

na lanie nie ma to znacznia

__
Cybersport.pl

Użytkownik
Cwirkov

2007-12-26 21:58:50

Wiec dlaczego na lanie w osp nie spawa sie tak jak gdziekolwiek na cpma, pytanie kieruje do AL|ENA

__

Użytkownik
dezCartezz

2007-12-26 22:07:11

za niedlugo, jak juz nie bedzie mial co poprawiac, to wprowadzi klasy postaci i bedzie sobie mozna nabijac levele a z cial sfragowanych kolesi beda wypadac itemki.. moze nawet skille wprowadzi? ^^

__

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-27 03:56:52

A od kiedy ja niby dobrze spawam ? Coller,Jibo,czm i reszta mastachów spawa na Lanie tak samo na OSP jak i na Cpma prawda ? Chyba mi nie powiesz, że jak widzą fs_game Cpma to inaczej celują? Wszystko zależy od skila. I od tego, że ktoś narzeka: ma rację czy nie to nie jest ważne - cieszcie się grą i nie wmawiajcie ludziom, ze spawanie to cały Q3. Jakoś mi zabrano w 2001 roku fastraila i wr 5 w trybie 1v1, potem zabrali mi spawnfragi bo RG=80 (co było moim ulubionym sposobem zabijania za czasów 1.11) a jakoś zawsze potrafiłem znaleźć wiele przyjemności z gry, która dzięki tym zmianom stała się o wiele lepsza ...

Fachowcem to możecie nazywać IX-IR czyli prawą rękę ArQoN'a. Ja tylko gram i ... czytam ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
Cwirkov

2007-12-27 09:20:54

Zle mnie zrozumiales, nie chodzi mi o Twoje spawanie tylko ogolnie. Nie chodzi tez o spaw najlepszych. Chodzi o to czy fizycznie sie tak ta czy nie. Przyklejanie celownika to swoja droga aim. Ale nie da sie na osp na lanie nawet, tak jak na cpma gdziekolwiek (wiec wychodzi na to ze osp przez kilka lat bylo popstue nawet na lanie, spawanie). Gralem lan na osp 3 lata niecale jak jeszcze u mnie neo 512 kosztowalo 149 zl. Byly boty i raz na jakis czas Lan z nasza ekipa. Po 2 minutach na cpma stwierdzilem ze to calkiem inne spawanie. I zmienilo wg mnie balans gry.

__

Użytkownik
a1mar

2007-12-27 09:31:43

Arqon wprowadzil inne ikonki i od razu jakie zamieszanie. Ciekawe co bedzie, jak zmieni sie wyglad broni i wiekszosc dzwiekow :))))

__

Użytkownik
kaboom

2007-12-27 10:28:29

gra pomału od q3 odchodzi :P

__
Cybersport.pl

VIP
[fhn]AL|EN

2007-12-27 13:08:34

To coś słabo spawasz, że twierdzisz "na OSP nie da się spawać tak jak na Cpma nawet na Lanie" Ja różnicy nigdy nie widziałem, najlepsi nie widzą a nawet gdyby czuli tak jak ty to olaliby to i nie kwiczeli, że "wg mnie balans gry"

Wg mnie to dużo innych rzeczy jest nie po "mojemu" - i co z tego ? czy chodzę i krzyczę "popsuliście to popsuliście tamto" ?

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
qwe

2007-12-27 21:41:19

cvirkov spaw jest ten sam, zwiekszyla sie czestotliwosc dzwieku trafienia i minimalnie hitboxy, ale spawa sie tak samo jak na OSP :)

__

Użytkownik
qwe

2007-12-27 21:42:33

na t2 da sie wyskoczyc z teleportu na ta kladke jednak jest to cholernie trudne :)
mnie udalo sie to 5x jak dotychczas :)

__

Użytkownik
Cwirkov

2007-12-27 21:47:24

Bede prubowal :A

__

Użytkownik
qwe

2007-12-27 22:02:33

nie wiem czy jest sens
5 godzin cwiczylem i stwierdzilem, ze nie da sie tego opanowac w stopniu w ktorym podczas meczu bylbym pewien na wiecej niz 60% uda mi sie wykonac ten skok.
moze i mozna sie go nauczyc ale to miesiacami cwiczen.

lepiej bylo by rzucic topic o tym na Polish Trick Center, tam panowie pokaza jak wyskoczyc z tego teleportu do gory nogami i upasc na jedna noge ;p

__

Użytkownik
Zielek

2007-12-29 05:25:47

"Po drodze ponaprawiał parę rzeczy(no i popsuł :P) ale bugi zawsze pozostaną bugami, czyba że na nich cała przyjemność gry się opiera - w fragowaniu tak nie jest wiec da rady grać"

czyli poprostu ponapierdalal tak ... hmm ... ze wyszlo mu OSP ? Bo z tego co slysze to w OSP movement jest ZLY/POPSUTY aka zbugowany aka taki bug aka patrz wyzej ?


Jednym slowem CPMA ma byc wydane jako stand alone ?
Ja tam myslalem ze to from gamers to gamers ale wyjdzie na to ze from games to gamers for 200 zika :D


EDIT : ktos mi tu chce powiedziec ze te godziny spedzone na GTV badz ogladaniu demek duelowcow , przezajebistych meczy itd. to godziny spedzone na ogladaniu zbugowanej gry ? ... imho na OSP "da rady grac "

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2773 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie