cl_avidemo - .tga - jak zrobić .bmp ?
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2007-10-24 22:58:35
Czy można jakoś ustawić, aby przy cl_avidemo quake cpma vq3 zgrywał do .bmp zamiast do .tga ? Jak to zrobić, oraz jak wywalić wszystko z ekranu, a zostawić:
__
|
Użytkownik
|
2007-10-24 23:55:24
czyżbyś dysponował dyskiem twardym o pojemności liczonej w terabajtach że chcesz na bmp pracować?
__
|
Użytkownik
|
2007-10-25 00:15:12
[url=http://warsow.net/forum/viewtopic.php?id=15921]Tutorials for moviemaking[/url] __
|
VIP
|
2007-10-25 06:39:48
/cg_draw2d 0
__
|
Użytkownik
|
2007-10-25 08:59:23
Wtedy zniknie też celownik oraz informacja kogo zabił. __
|
Użytkownik
|
2007-10-25 09:01:11
Dlaczego ? W CS 1.6 standardowo zgrywa się do .bmp przerabiasz od razu na avi i wywalasz bmp. po co je trzymać cały czas ? Dysk 80GB spokojnie starcza do zrobienia filmu 10min. __
|
Użytkownik
|
2007-10-25 09:02:27
Tutki do Vegasa/AAE, a pytanie o Q3, ale zapobiegliwość. __
|
Użytkownik
|
2007-10-25 10:21:51
[url=http://www.crossfire.nu/?x=tutorial]Tutaj poszukaj sobie tutoriali o zbieraniu demek, tga_hook i innych ciekawych narzedziach do obrabiania samych demek[/url]
__
|
Użytkownik
|
2007-10-25 10:48:36
zajzyj tez na to forum:
__
|
VIP
|
2007-10-25 16:39:45
nie koniecznie, np jak zgrywasz w x264 to ci nie tarczy nawet 150 ;d __
|
Użytkownik
|
2007-10-25 18:30:37
Chyba mylisz pojęcia :C __
|