Water and Fire Physics
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2007-06-15 11:08:59
http://gameplanets.blogspot.com/2007/06/physics-simulations.html
__
|
Użytkownik
|
2007-06-15 16:55:07
Fajnie to wszystko wyglada, ciekaw jestem kiedy takie efekty beda uzywane w grach. __
|
Użytkownik
|
2007-06-15 17:23:56
ekstra __
|
Użytkownik
|
2007-06-15 17:28:07
czytając różne fora o tym (i komentarze na tej stronie) - za około 10 lat chociaż fajnie by było zobaczyć to chociaż w renderowanych filmikach :/ __
|
VIP
|
2007-06-15 17:39:20
bajer bedzie jak oddziela jeszcze krople wody tak zeby to zobaczyl bo narazie to nie widze kropelek : ( __
|
VIP
|
2007-06-15 17:42:00
lol zobaczylem w nastepnym filmiku xD __
|
Użytkownik
|
2007-06-15 18:06:18
trzeba obejrzeć wszystkie - imponują mi jak nic ;d __
|
Użytkownik
|
2007-06-15 22:00:07
Ja mysle, ze moze daloby rade wczesniej pod warunkiem, ze udaloby sie upowszechnic osobne karty (lub ATI zrealizuje swoje zamiary i fizyka w grach bedzie liczona przez GPU) do obliczen zwiazanych z fizyka w grach (i programach), ale poki co sa one za drogie. A co do renderowanych scen (intro, przerywniki, outro) to mysle, ze nie ma problemu zeby te efekty tam wykorzystywac. __
|
Użytkownik
|
2007-06-16 11:37:31
Filmik z łódką -> :o __
|
Użytkownik
|
2007-06-17 02:19:48
No no, nice __
|