Brak niektorych dzwiekow
Autor | Wiadomość |
---|---|
VIP
|
2006-12-11 16:44:27
Zarzucilem sobie ponownie Q3 jednoczesnie przypomnialem sobie, ze podczas poprzednich spotkan z gra mialem wkurzajacy problem, a mianowicie nie slyszalem niektorych dzwiekow wydawanych przez przeciwnika. Najwazniejszym byl brak odglosow jumppadow, ale takze jakis pickup czy cos chyba sie tez zdarzaly (aczkolwiek nie pamietam juz zadobrze tego).
__
|
VIP
|
2006-12-11 18:22:21
dzwiekow nie mailes 'podczas poprzednich spotkan', teraz rowniez ich nie masz? brak tych dzwiekow byl w czasie gry czy ogladania dem (przy tych nagranych przez zalagowane gtv czasami zdarza sie brak niektorych odglosow) __
|
VIP
|
2006-12-11 19:37:44
Podczas gry i raczej nie lag bo to samo mialem podczas WGD na lanie.
__
|
Użytkownik
|
2006-12-11 19:55:39
na necie to sie czesto zdaza, o ile dobrze pamietam to ma to cos wspolnego z komenda sv_fps __
|
Użytkownik
|
2006-12-15 14:13:54
dokładnie, na starszych kompach zbyt duża wartość sv_fps skutkowała zanikaniem dzwięków.
__
|
VIP
|
2006-12-15 15:50:09
No dobrze, ale to przeciez komenda servera, wiec po stronie klienta zadziala? __
|
VIP
|
2006-12-15 15:58:12
No gralem i wciaz to samo, np. raz nie uslyszalem, ze zebralem spawarke itp. __
|
Użytkownik
|
2006-12-15 18:27:12
raczej nie, brak dzwieku nie jest wina klienta tylko serwera, wiec moim zdaniem nic na to nie poradzisz
__
|
VIP
|
2006-12-15 20:40:29
No co za crap. Fps servera to jak sie domyslam tickrate i q3 to pierwsza gra o jakiej slyszalem, zeby takie cos w zwiazku z tym wyczyniala. Kolejny minus obok netcodu, chociaz ten akurat oblewa wiekszosc wspolczesnych produkcji __
|
Użytkownik
|
2006-12-15 23:59:16
"Kolejny minus obok netcodu" w kontekscie Q3, a w szczegolnosci CPMA (c) Pajda __
|
Użytkownik
|
2006-12-16 00:02:53
omg pajda : ASDASDASD
__
|
ex-Redaktor
|
2006-12-16 00:46:35
Z tego co pamiętam, ten problem pojawiał się przy motaniu na niektórych kartach dźwiękowych z komendami s_mixahead i s_mixPreStep. Więc spróbuj sobie zdomyślnić je, a jeśli są domyślne, popróbować z innymi / wygooglować odpowiednie. Sam przez to przeszedłem, nie bój żaby. __
|
ex-Redaktor
|
2006-12-16 00:49:32
A jeśli to problem z sv_fps (a to też w sumie możliwe), to pomotaj ze snapsami. Powinieneś mieć na 40. g_synchronousclients oczywiście upewnij się, że masz zawsze na 0. __
|
VIP
|
2006-12-16 03:52:10
A czy ja cos mowilem o cpma? Jak narazie raz gralem na cpma, to ze jest teraz standardem dla vq3 (chociaz tez nie do konca) nie znaczy, ze zawsze tak bylo. Wiesz przez lata graczom ut sie wmawialo, ze gra ma beznadziejny netcode, ale w praktyce okazuje sie, ze standardowo q3 ma wyraznie gorszy. __
|
VIP
|
2006-12-16 03:57:53
Mixahead jest 0.14 defaultowo powinno byc 0.2, reszta jest default lub ok (snaps).
__
|
ex-Redaktor
|
2006-12-16 11:22:18
Nie działają od razu. Ale bodajże s_restart daje radę, więc nie trzeba wyłączać i włączać całego q3 :] __
|