Słuchawki do gry do 250 zł.

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
VIP
Pajda

2006-08-28 19:13:29

Sluchaj mam do Ciebie jedna zaje-prosbe. Prosze zacznij uzywac opcji odpowiedz. Bo raz ze straszny szajs sie robi w temacie, traci sie czytelnosc, watki i wygode to jeszcze ludzie czesto nie widza, ze odpowiedziales na ich wiadomosc i w tym momencie Ty tracisz jezeli ich o cos pytasz i oczekujesz informacji.

I nie, GameCon jako pochodne .Audio 90 spoczywaja na uszach nie zakrywajac ich w calosci.

__

VIP
Pajda

2006-08-28 19:16:35

Z zamknietych przychylal bym sie do Sennheiserow HD 212 Pro. Pamietajac przy okazji, ze jest to supra-aural, a wiec spoczywajace na.
Sensu w zakupie sluchawek kierowanych typowo dla graczy nie widze najmniejszego bo zwykle oznacza to wylacznie gorsza jakosc za wieksze pieniadze.

__

VIP
Pajda

2006-08-28 19:18:12

W sluchawkach za 50zl to pewnie tak, tyczasem w Sennheiserach HD 555 sobie siedze calymi dniami nawet gdy nie slucham niczego bo po prostu zapominam, ze mam je na glowie.

__

Użytkownik
Xsi

2006-08-28 19:18:52

kup Sennheisery + przyczepiany mikrofon zalmana( ok 30zl) i masz full wypas headset

__

VIP
Pajda

2006-08-28 19:27:45

Porownywanie sluchawek za 50zl z drozszymi to jak porownywanie garnkow i drewnianej lyzki do profesjonalnego zestawu perkusyjnego, lub miotly z przywiazanymi zylkami do fendera telecastera usa.
Jezeli ktos stwierdzi, ze nie ma roznicy w sluchawkach za 50zl i 250zl to jest klamca, a jezeli powie, ze on nie slyszy roznicy to jest po prostu gluchy :P

ps. sugerujesz, ze ma kupic tonsile ? Bo nie przypominam sobie innych sluchawek do 50zl produkowanych w Polsce, albo chociaz posiadajacych polska marke.

__

Użytkownik
JuiCe

2006-08-28 23:57:25

Czy ja cos mowilem o szajsownym patencie creativa? Mowilem cos? NIE! Wiec won ;)

__

Użytkownik
bekoo

2006-08-29 00:02:26

Używam właśnie tych (:P) za 50 bo nie czuje różnicy pomiędzy zestawem za 250 zł.

__

VIP
V!ct!M

2006-08-29 00:12:23

A ja grałem przez kilka lat na gitarze i pianinie i wyobraź sobie, że czuję. :D

__

VIP
Pajda

2006-08-29 02:58:18

CMSS 3D opiera sie wlasnie na HRTF, ktore stanowia jego podstawe. Swoja droga jak sie wen wczytac to A3D i Sensaura tez sie przemykaja :P

__

Użytkownik
bekoo

2006-08-29 09:34:17

Co ty bierzesz?:> Podziel się:P

__

Użytkownik
JuiCe

2006-08-29 11:10:02

Ależ nie trzeba się wczytywać! Oczywiście, że opierają się na HRTF! Sęk w tym, że Creative olewa takie pozycjonowanie dźwięku (zastrzegam, że nie słyszałem jeszcze żadnego X-FI), A3D 2.0 było super (miałem przyjamność słuchać na kartach Diamonada), a A3D 3.0 po prostu powalające jeżeli wierzyć tym szczęśliwcom, którym było dane je usłyszeć. Ja osobiście poluję na Monstera na ebay od dłuższego czasu - wsadzę ją do swojego drugiego "retro" kompa. Czy ty słszałeś kiedyś karty wspomagające sprzętowo Aureala czy tylko tak sobie piszesz? ;)

Co do porównania CMSS do przycisku "3D" na tanich magnetofonach to jest ono bardzo trafne.

__

Użytkownik
Tymek

2006-08-29 13:33:15

Przed chwilą trochę czytałem na ten temat i wydaję mi się, że systemy te mogą co najwyżej stworzyć wrażenie dźwięku przestrzennego, co jednak dalece odbiega od prawdziwego 3D :->.

__

VIP
Hakan

2006-08-29 14:00:23

Zeby ukrocic troche ta dyskusje, dodam od siebie - choc tak na prawde nie interesowalem sie tym szczeglowo - ze pelny dzwiek 3d, bedacy odwzorowaniem rzeczywistosci (a nie scena w glowie) w sluchawkach jest mozliwy tylko i wylacznie w przypadku odpowiednio zrealizowanego nagrania. Nagranie takie jest realizowanie stereo - bo czlowiek ma dwoje uszu, z tym ze w odroznieniu od tradycyjnego mikrofony umieszczone sa glowie realizatora (lub czyms odpowiednim). Mikrofony sa specjalne i maja dzialac tak jak uszy czlowieka.

Taki spodob nagrywania nazywa sie binauralnym.
A jak kogos to interesuje: [url=http://www.audiostereo.pl/forum_wpisy.html?temat=27248]jeden,[/url] [url=http://www.audiostereo.pl/forum_wpisy.html?temat=14183]dwa,[/url] [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_recording]trzy.[/url]

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

Użytkownik
Tymek

2006-08-29 14:17:13

Czytałem o tym jakiś czas temu i w sumie bardzo mało materiałów na ten temat znajduje się w polskim internecie. Z tego co wiem, mikrofon wygląda jak słuchawki douszne, aby dokładnie odwzorować dźwięki jakie słyszy człowiek. Słuchałem kilku takich nagrać io efekt jest naprawdę niesamowoty, ale nie wiem czy to ma wiele wspólnego z dźwiękiem przestrzennym :->.

edit. dobra, chyba jednak ma ;D

__

Użytkownik
JuiCe

2006-08-29 14:21:32

No jasne, że wrażenie! Pełne 3D to 50 głośników na około Ciebie :D

__

Użytkownik
JuiCe

2006-08-29 14:37:19

Aaa Hakan - zawsze milo jak się włączysz do dyskusji... :)

No dobra - to nagranie - ale jeżeli masz do czynienia ze zmiennym środowiskiem, czyli z grami, dobrym rozwiązaniem jest HRTF - robią to tak samo - tzn. słuchawki w uszy manekina, albo człowieka - im więcej ludzi tym lepiej bo uszy są różne i można potem średnią wyciągnąć - powiedzmy, że to jest talkie selektywne binaural (pewno jak jest tu jakiś specjalista od akustyki, ale taki PRAWDZIWY, a nie jak my, to mnie za to "selektywne" powiesi za dżądra na statywie do mikrofonu ale co mi tam.) Selektywne bo nagrywają jeden dźwięk, tylko z jednego kierunku, o jednej częstotliwości i potem patrzą jak się on zmienia (skomplikowana matematyka ;) - przynajmniej dla mnie) i potem wiedzą jak trzeba "przerobić" dźwięk strzały z Electrobolta jeżeli ma on padać z lewej strony od góry. Pewno i tak to wiesz ale tak mnie naszło...

Lekko OT; niedawno qpiłem Hitmana 2 (kiedyś się w pirata zagrywałem, shame on me) i wtedy bardzo mnie wqrzyło to, że do pirata nie można było zastosować [url=http://www.am3d.com/63a68361-b990-4ef3-a6ab-88e32a84a554.W5Doc?mid=1F567F46-51E2-4A32-8B42-684A7811D2F6&]AM3D[/url], jak tylko skończę kampanię wrześniową to sprawdzę jak się to sprawdza w praniu.

Reasumując CMSS sucks zarówno na słuchawkach jak i głośnikach (zastrzegam, że nie wiem jak to na X-FI wygląda), Aureal rulez, Creative niech się pali w piekle, za to że qpił i Aureala i Sensaurę. Oczywiścio to jest tylko moje zdanie.

EDIT: Mam, mam - tylko trochę kasy potrzebuję :D [url=http://www.beyerdynamic.com/cms/Headzone.1550.0.html?&L=1]Headzone[/url]

__

Użytkownik
JuiCe

2006-08-29 14:40:28

Popieram - Zalman MIC rulez.

Sennki albo Beyerki.

__

VIP
Pajda

2006-08-29 16:34:56

Jak olewa jak to jeden z glownych punktow marketingowych x-fi. W dodatku pamietaj kto kupil A3D i Sensaure i wlasnie sie chwala, ze tworzac CMSS 3D wykorzystywali ich doswiadczenia (i baze HRTF), zreszta Sensaura wciaz chyba dziala jako oddzial i nie zdziwil bym sie gdyby to oni opracowywali.

A3D slyszalem dawno temu, w momencie gdy jeszcze nie interesowalem sie w ogole dzwiekiem wiec nie porownam. Aczkolwiek w pierwotnej formie jest martwe i trzeba sie skupic na tym co jest. Nie jest to tez holofonia, chociaz ciekawe, ze A3D wymagalo implementacji, zas CMSS 3D nie.

__

Użytkownik
JuiCe

2006-08-29 16:57:52

No qrde teraz trochę sam przeczysz sobie - sam najpierw narzekasz na CMSS 3D (czyli wnioskuję, że miałeś okazję go posłuchać na X-FI), a potem mówisz, że nie olewa :)

Mówiąc "olewa" miałem na myśli - kiepsko implementuje.

Jasne, że musieli napisać, że wykorzystano patenty Aureala i Sensaury! Marketing, marketing - nie przeczę, że wykorzystali, w jakimś tam stopniu.

Mniejsza z tym - jutro idę na wycieczkę do media i po qmplach - może ktoś w końcu ma to X-FI - posłucham, pogram i wypowiem się.

__

VIP
Pajda

2006-08-29 16:58:57

Tzn. z tym Aurealem to on juz praktycznie padl wtedy. Pomijam, ze w ogole Aureal to drugie wcielenie firmy bo poprzednie zbankrutowalo, ale klopoty finansowe mieli, a pozew ich dobil pod tym wzgledem. Oczywiscie kwestia dyskusyjna jest, czy gdyby nie Creative to wykupil by ich kto inny i np. probowal dalej promowac A3D.
Sensaura to troche inna historia, nie wiem na jakiej zasadzie ja wykupili bo patrzac na ilosc kontraktow to powinni sobie radzic, z drugiej strony dysproporcja pomiedzy firma zarabiajaca na licencjach technologii, a molochem a la Creative musiala byc spora i moze mogli sobie pozwolic na taki zakup. Tak czy siak wciaz pracuja, tylko pewnie juz wylacznie na konto jednej firmy :P

Swoja droga ciekawe jakby wygladalo to dzis gdyby implementacje A3D byly darmowe.

__

VIP
Pajda

2006-08-29 17:10:18

No mialem okazje bo karte mam od jej premiery.
I nie przecze sobie, staram sie uzasadnic, bo po prostu hype jaki jest na cmss 3d jest niesamowity, w recenzjach niby powazne strony przyrownuja go wlasnie do a3d i sie nad nim rozplywaja jaki wspanialy i ze wreszcie pozycjonowanie dzwieku dobre na creativach.
Tymczasem przeprowadzilem testy polegajace na zmianie pozycji w okol stalego zrodla dzwieku w grze i roznicy poza tonalna nie bylo.

__

Użytkownik
JuiCe

2006-08-29 17:32:56

Pewno tak jak OpenGL :D

__

PRO
sxl

2006-08-31 23:05:56

No to nie wiesz jak bardzo się mylisz : ) Przeczytaj naszą recenzję słuchawek Medusa SpeedLinka i poczytaj co autor ma w tej kwestii do powiedzenia.

__

Użytkownik
unit10

2006-08-31 23:56:48

Ok jeśli mi nie wierzysz spytaj tego chłopaka co robił recenzje everglajdów, jest specem i powiedział to samo : ) Poczytaj troszkę na forum o głośnikach, słuchawkach i sam się przekonasz : ).

__

Użytkownik
obni

2006-09-01 11:45:57

qle nawet nie wiedziałem ze jest taki bajer :)
Moze sobie kiedys kupie, nie jest taki drogi
http://abcgracza.pl/projector.php?product=1133563788&lang=pol&client=1

__

Użytkownik
Xsi

2006-09-01 18:44:08

dokladnie o tego mi chodzilo, podobno bardzo dobrze zbiera nawet z wiekszej odleglosci ;)

__

VIP
dc

2006-09-03 21:58:15

everglide s-500!!!

__

Użytkownik
Mr.Dedek

2006-09-04 00:05:41

Wlasnie.. tez mam pytanie nt. sluchawek w okolicy 200 zl.
Jakie mam wymagania... zeby tlumily dzwieki z "zewnatrz" i zeby mikrofon byl jakis solidny (zazwyczaj siadalo mi to "ramie" co sie wygina x.X). Jakies propozycje? Na razie zastanawiam sie nad IceMat Siberia

__

VIP
dc

2006-09-05 01:22:56

rutt chce za 250 everglida sprzedac wytlumiaja:P

__

Użytkownik
m1ru

2006-09-06 19:20:49

dla leniwca link do sprzetu rutta :p
http://esports.pl/?id=post&post_id=1879416908

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2113 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie