Kulisy AA

Dostosuj

Kulisy AA

Gra America's Army - jak piszą o niej gracze, to najbardziej realistyczna strzelanka jaka kiedykolwiek powstała. Od kilku lat, systematycznie powstają nowe wersje gry, które zmieniają grywalność gry odmienną balistyką, fizyką czy bojowymi wskaźnikami gry. Wielu z nas zastanawia się jak powstaje AA, jak to się dzieję, że jest ona tak realistyczna, a lokalizacje jakie można zobaczyć w grze oraz broń, są prawie idealnie odwzorowane. AA nie jest produktem komercyjnym, America's Army jest dostępne za darmo w internecie. Jeżeli jesteście ciekawi szczegółów zapraszam do dalszej części artykułu.





Wstęp | Jak powstaje AA | Wypowiedź ex. Developera


eSports.pl
  • 1

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • Remek

    #0 | Remek

    2005-05-29 09:15:29

    łał, zara skocze do kumpla po UT :)
  • JuiCe

    #0 | JuiCe

    2005-05-29 10:51:03

    To rześ się rozpisał [+]. Grałe w infiltration. Kończyło się to na ogół zabijaniem własnych teammates (\"Patrz na spodnie, patrz na spodnie\" :) ) Zbyt realistyczne - jak na mój gust chociaż może bym się przezwyczaił. TO to już inna sprawa. Jednakże dla mnie i tak najważnejszy jest Truecombat.
  • .error.[cola]

    #0 | cola | off

    2005-05-29 14:37:17

    Brzmi rewelacyjnie :) Musze to oblookac [+]
  • SiD

    #0 | SiD

    2005-05-29 15:41:16

    Te technologie to nie takie nowoczesne, pozatym wg. wielu ekspertów w dziedzinie animacji to ten sposób wcale nie daje najlepszych efektów - jedyną zaletą jest szybkość, ale za to kuleją koszty.

    \"to najbardziej realistyczna strzelanka jaka kiedykolwiek powstała.\"
    Ten cytat mnie dobił. Przecież ta gra ma werbować młodych żołnierzy, a nie pokazywać realia współczesnej walki. Prawda jest taka, że gdyby to był symulator pola bitwy pokroju VBS\'s opartego na grze Operation Flashpoint, to masa ludzi by zrezygnowała, po tym jak padają po jednym; dwóch pociskach wystrzelonych z ukrycia (i nie wciskać mi tutaj, że kamperstwo złe jest, bo to jedyna sensowna taktyka dziś).

    A developer mimo że anonimowy, jakoś mało wiarygodny. Może nawt to prawda, ale mało konretna. To tak jak pytać kosmetyczkę odnośnie operacji plastycznych. Developer ma pisać kod, tworzyc modele i tekstury, wprowadzać nowe pomysły, a nie zajmować się telenowalą. To dobre dla tanich gazetek.
  • Perez

    #0 | Perez

    2005-05-29 16:08:11

    przede wszystkim ma dostarczac produkty o okreslonej jakosci every time, on time..
  • Dged

    #0 | Dged

    2005-05-29 16:46:20

    developer to też człowiek, a nie maszyna, więc pomimo tego, jak dobrym jest pracownikiem, jest także uczulony na warunki pracy i stosunek pracodawców oraz wiele innych czynników. Widocznie uznał, że za mało szanują tak doświadczonych pracowników i po prostu zrezygnował z pracy lub wszedł w konflikt z przełożonymi. Mi się podoba ten wywiad i wciskanie kitu, że tylko wybrane jednostki są uprawnione do wypowiadania się na pewne tematy zalatuje mi komunistyczną cenzurą.
    Co do realistyki to moim zdaniem AAO jest dobrym połączeniem realistyki z grywalnością. O mało której grze gracze się mogą wypowiedzieć, że jest bardzo realistyczna i zarazem grywalna.
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-05-29 17:10:59

    Aha jeszcze taka uwaga zeby niektorzy sie nie zdziwili ze np. postac im sie ciagle kladzie :P
    Otoz klikajac szybko 2x kierunek do przodu nasz wojak rzuca sie przed siebie i gryzie ziemie :P Taki szybki pad teoretycznie przydatny jakbysmy pod nos jakiegos kmu naszli, a teren by nas oslonil.

    Uwazajcie tez na amunicje na ziemi. Trafiony granat eksploduje, pociaga za soba inne jezeli takowe sa, a nawet detonuje amunicje jezeli leza jakies magazynki. A jak chcecie daleko rzucic granat to oprocz przytrzymania dlugiego przycisku mozna jeszcze bieg wcisnac (o ile ktos nas nie odstrzeli w miedzy czasie;). Wychylanie sie zza naroznikow tez oczywiscie jest.
  • Perez

    #0 | Perez

    2005-05-29 20:03:59

    dokladnie, pracowanie pod czyjes dyktando, szczegolnie jesli nie zna sie na temacie, jest bardzo trudne
  • fragmat1c

    #0 | frg

    2005-05-29 20:12:18

    infiltration jest wtedy, jak ci od tyłu ktoś wepch ... yyy ... a zresztą nie ważne ;)
  • sxl

    #0 | sxl

    2005-05-29 21:06:34

    \"unidentified object detected on the lower levels\" :-D
  • [-SLP-]RiV

    #0 | Mam na imie Oskar;D

    2005-05-30 18:40:02

    podnieciles mnie ;D
  • Grey

    #0 | Grey

    2005-06-05 13:11:46

    Witam,
    Do komentarza i rejestracji zmusił mnie tekst o najrealistyczniejszej strzelance jaką niby ma być AAO. Bzdura na resorach. Od dawna AAO stało się bliskim bratem CSa, a temu do realiów baaardzo daleko.

    Nie grałem w Infiltration, więc się o niej nie wypowiem. Ale grałem i gram w Opration Flashpoint. To jest IMO najbliższa realiom strzelanka. Rzeczy które tam może zrobić dobrze przygotowany, karny i zorganizowany team nie można zrobić chyba nigdzie indziej obecnie. Jedynym bolesnym mankamentem jest beznadziejne odwzorowanie walki w pomieszczeniach. Ale zielona taktyka w OFP nie ma sobie równych. A wspomniany przez SiDa VBS to tylko lekko zmieniona wersja OFP, która sprzedawana jest za niebotyczne pieniądze. I to z niej korzystają liczne siły zbrojne i porządkowe na całym świecie.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4486 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie