Jak powstaje gra America's Army

Dostosuj

Jak powstaje gra America's Army

1. Motion Capture

Motion Capture (łapanie ruchu) - polega na ubraniu osoby (w tym wypadku żołnierza) w specjalny kombinezon, do którego są poprzyczepiane punkty odniesienia. Gdy osoba się porusza, przemieszczenia (wypadkowe wysokości, szerokości i długości) są rejestrowane przez komputer a następnie nakładane na szkieletowy model w komputerze. Otrzymujemy animację. Teraz wystarczy szkielet ubrać w bryły i nałożyć tekstury. Dzięki temu możemy zarejestrować poruszanie się żołnierza: bieg, czołganie, skoki i różne inne zachowania, które trudno było by realistycznie animować bez tej metody.



Proces rejestracji ruchu.



Gotowa animacja w America's Army.

2. 3D Modeling

3D Modeling (modelowanie 3D) - używa się w nim zdjęć i projektów, na ich podstawie tworzone są bryły, które połączone w całość tworzą szkielet obiektów takich jak: samoloty, bronie, domy, rośliny, itp. Po stworzeniu obiektu należy jeszcze nałożyć na niego teksturę w postaci rysunku lub fotografii, aby obiekt wyglądał realistycznie.



Trójwymiarowy bryłowy obraz samolotu.



Kompletny model po nałożeniu tekstur.

3. Accurate Locations

Developerzy odwiedzają prawdziwe bazy wojskowe dla jak najbardziej realistycznego odzwierciedlenia prawdziwych warunków występujących podczas szkoleń i treningów.



"U.S. Army Airborne Jump School" - Szkoła spadochroniarska



Szkoła spadochroniarska występująca w America's Army, podczas treningu "250' Tower".

4. Actual Experiences

Developerzy odwiedzają "Fort Benning" w Georgii, tam strzelają z różnego rodzaju broni, która występować będzie w grze i mierzą jej parametry (odrzut, szybkostrzelność, rozrzut). To właśnie dlatego strzelając po rozłożeniu "nóżek" z RPK lub M249, będziemy strzelali celniej niż gdybyśmy trzymali broń bezpośrednio w rękach.



Developerzy na strzelnicy.



Strzelnica w America's Army.





Wstęp
| Jak powstaje AA | Wypowiedź ex. Developera


KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3869 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie