2S|Neo - wywiad

Dostosuj

2S|Neo - wywiad

Filip Kubski, to na pozór zwykły polski siedemnastolatek. Interesuje się wszelkimi sportami, w szczególności piłką nożną, całkiem nieźle się uczy. Jednak dlaczego zwykły tylko na pozór? Otóż byłby to chłopak jak każdy inny, gdyby nie jego "druga tożsamość", nazywająca się Neo.

Neo, to gracz Counter-Strike'a, przez niejednego uważany za największy talent, który włączył ta grę w naszym niespełna czterdziestomilinowym kraju. Wywodzi się on z najbardziej znanego polskiego rodu Counter-Strike'owego - zaczynał grać razem z ojcem, później przyłączyła się do nich reszta rodziny. Neo występował w klanach takich jak STER oraz SPECNAZ, następnie zaczął grać dla Specsteru, w składzie którego znajduje się do dziś i w którym swięci największe sukcesy. Można podać tutaj zwycięstwo w polskich eliminacjach do turnieju WCG i występ na finałach tej imprezy, liczne triumfy w innych turniejach lanowych, takich jak WTM, czy Lan Arena oraz oczywiście wygrane niejedne zawody online.
Ponadto Neo stanowił podstawę reprezentacji Polski na turniejach z serii Nations Cup, zaś obecnie przygotowuje się do reprezentacyjnych zmagań w ENC.

Wywiad z 2S|Neo >>

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2147 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie