Rozgrywki

Dostosuj

Rozgrywki

Scena gry nie może istnieć bez klanów, ale żeby one powstawały, musi być jakiś cel. Zazwyczaj to wygrywanie w ligach. W America's Army jest ich zdecydowanie mniej niż np. w Counter Strike'u, ale powstaje ich coraz więcej i stoją one na coraz wyższym poziomie. Kolejne ligi, po HLC, zaczynają wprowadzać nagrody, a klany zaczynają mieć wybór, do których rozgrywek się zapisać.

1879556401.jpg
W tym roku ruszył kolejny sezon Heyah Logitech Cybersport, w którym zespoły zostały podzielone na dwie ligi: Pro i Open. To póki co największe rozgrywki na naszej scenie i większość klanów stawia sobie za priorytet granie w nich. Jest to również jedyny turniej, który po internetowych eliminacjach jest finalizowany LAN-owym finałem z nagrodami.

Bardzo popularnymi rozgrywkami są ESL Championship. W każdej edycji prawie wszystkie klany z naszej sceny grają w jednej z czterech lig: Ekstraklasy, Pierwszej ligi, Drugiej Alfa i Beta. Pierwsze dwie są rozgrywane w systemie piłkarskim, szesnaście drużyn gra każdy z każdym w piętnastu kolejkach. Za wygraną zdobywa się trzy punkty, za remis - jeden, a za przegraną nic. Pomimo że ligi ESL-a dają szansę grania z wieloma świetnymi klanami, to nie ma w nich nagród (oprócz kont premium ESL). ESL organizuje również turnieje europejskie. W niedawno zakończonym w finale zmierzyły się SPQR i Epsilon Esports.

GameBite, nowopowstały portal organizujący ligi również zainwestował w AA. Ich pierwsze pomysły, czyli ladder i VIP Tour nie okazały się świetne, ale seria One Day Cupów bije rekordy popularności i prawie za każdym razem wszystkie miejsca są zajęte. Ostatnio wystartował GameBite League, w której suma nagród wynosi ponad 4,000zł.

fgl_about_banner.gif
FutureTech Gaming League, również nowopowstała liga, tym razem międzynarodowa, zdecydowała się na uruchomienie rozgrywek America's Army dla całego starego kontynentu. To zapełnienie luki po zlikwidowaniu lig AA w HTGN. Ich rozgrywki ruszą już niedługo.

Kolejną ligą europejską jest CAL, czyli Cyberathlete Amateur League. Ich rozgrywki są mniej popularne w naszym kraju. W ich aktualnej lidze startują tylko dwa klany z Polski. Zaważyło na tym również kolidowanie meczów z HLC, które dla znacznej większości zespołów jest priorytetem.

Wstęp | Instalacja | Treningi | Społeczność | Rozgrywki | Strategia | Triki i tipsy | FAQ

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

85 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie