Zaczynamy

Dostosuj

Zaczynamy

Kolejnym krokiem w kierunku grania w America's Army jest założenie własnego konta gry. W tym celu wchodzimy na http://americasarmy.com/ i rejestrujemy się. Nasz profil na stronie będzie jednocześnie naszym kontem gry. Teraz możemy zacząć grać w AA... ale tylko w trybie single player. Przed rozpoczęciem walk z graczami z całego świata przez Internet, gra wymaga od nas wykonania przynajmniej pełnego podstawowego treningu, a żeby móc grać na wszystkich mapach, ze wszystkimi brońmi musimy ukończyć prawie wszystkie treningi. W końcu, jaki żołnierz szedł na pole walki bez ukończenia szkoleń?

Żeby móc w ogóle grać, musimy przejść Basic Combat Training (BCT), czyli trening podstawowy. Nikomu, kto miał wcześniej styczność z grami typu FPS, nie powinno sprawić to problemu. Stawiane przed nami wyzwania to: poruszanie się po specjalnym torze przeszkód, strzelanie na strzelnicy i chodzenie po domu treningowym, gdzie trzeba strzelać do pojawiających się zewsząd makiet przedstawiających terrorystów. Warto przyłożyć się do nich, a szczególnie do strzelania na strzelnicy, bo wynik tego testu uwarunkuje, czy możemy uczestniczyć w szkoleniu na snajpera, czy nie.

Eagle1.jpg


Kolejnym szkoleniem, nieobowiązkowym, ale umożliwiającym grę na wszystkich mapach jest Airborne School (Airborne), czyli nauka skakania ze spadochronem. Ten trening składa się z dwóch części. Pierwsza, czyli skok z wieży polega na słuchaniu tego, co mówi najpierw instruktor, a potem zastosowaniu się do jego rad podczas skoku. Druga część, ta trudniejsza to Live Jump. Skok z samolotu nocą nie jest wcale łatwy. Patrząc tylko na światła na ziemi, musimy ocenić, jak jesteśmy od niej daleko i umiejętnie hamować spadanie.

Następnym treningiem, który jest bardzo przydatny w grze zespołowej, jest Medic Training (Medic). Jest to najnudniejszy z treningów. Składa się z czterech części. W trzech z nich musimy tylko siedzieć w ławce na wykładach, które uczą nas o opatrywaniu ran, pomocy poparzonym, tamowaniu krwi i wielu innych rzeczy przydatnych medykowi na polu walki. Po każdym wykładzie musimy zdać egzamin z przerobionego materiału. Ostatni etap treningu polega na wyleczeniu trzech osób. Trzeba ocenić, kto jest najbardziej potrzebujący i jemu najpierw udzielić pomocy.

Żeby móc strzelać z karabinu snajperskiego, musimy przejść trening Advanced Marksmanship (Adv. Mkshp). Tutaj musimy dwukrotnie trafić do celu ze snajperki, najpierw z lekkiej m24, a później z ogromnej m82.

Na mapach typu Special Forces można korzystać z karabinu M4a1 SOPMOD, którego części sami wybieramy. Jednak, żeby ich używać, trzeba ukończyć kolejny trening, moim zdaniem najtrudniejszy. Najpierw tak jak w szkoleniu medycznym musimy pójść na wykład, a później zdać test ze znajomości broni i pojazdów bojowych. Drugim etapem jest SF Escape & Evade. Zostajemy dowiezieni helikopterem na teren kontrolowany przez wojsko. Trzeba dojść do trzech punktów kontrolnych niezauważony. To bardzo trudna i czasochłonna misja.

Ostatnim treningiem jest Advanced Individual Training (AIT). Uczymy się w nim jeździć HMMWV, czyli wojskowym Hummerem, strzelać z moździerzy i działka zamontowanego na dachu samochodu.

Po ukończeniu wszystkich treningów możemy walczyć na każdej mapie z każdą bronią.

Wstęp | Instalacja | Treningi | Społeczność | Rozgrywki | Strategia | Triki i tipsy | FAQ

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

197 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie