HLC &AA - pierwsze wieści

Dostosuj

HLC &AA - pierwsze wieści

Z każdym dniem jesteśmy coraz bliżej finału w rozgrywkach Heyah Logitech Cybersport w grze America’s Army. Tym razem administracja przedstawia nam system w jakim zmierzą się najlepsze polskie zespoły. Będzie podział na dwie grupy jak również na drabinkę wygranych i przegranych. Wszystkie drużyny w obu fazach będą rozgrywać mecze w systemie bo3 (Best of 3), czyli trójmecz, a w wielkim finale bo3 x 2. Zapowiada się widowiskowy finał, bo aż na sześciu mapach!

hide_dot.gifFAZA GRUPOWA


1 mecz:
Urban Assault - Weapons Cache SE - SF Hospital

2 mecz:
MOUT McKenna - Dusk - SF Sandstorm

3 mecz:
Pipeline - Insurgent Camp - Urban Assault

hide_dot.gifFAZA PLAYOFF

Półfinał koszyka wygranych
Dusk - MOUT McKenna - SF Sandstorm

Finał koszyka wygranych
Pipeline - Urban Assault - Weapons Cache SE

Półfinał koszyka przegranych
Urban Assault - SF Hospital - Pipeline

Finał koszyka przegranych
SF Sandstorm - Insurgent Camp - MOUT McKenna

hide_dot.gifWIELKI FINAŁ

1 mecz:
Dusk - Pipeline - Urban Assault

2 mecz:
SF Hospital - Weapons Cache SE - MOUT McKenna


Na wiele pytań nie znamy jeszcze odpowiedzi, ale już wkrótce się ukażą. Miłego przygotowywania się do meczów!

HLC

KomentarzeKomentarze

  • Dged

    #0 | Dged

    2007-10-08 17:56:47

    Rozwijając news Admini HLC z sekcji AA, gdzie Head Adminem jest Pixel zaproponowali (bez możliwości odrzucenia) bardzo profesjonalną, ale i sztywną oraz rygorystyczną zasadę, której muszą podporządkować się drużyny i klany. Mimo wieloletniej tradycji wieloosobowych klanów na scenie AA preferowana, a raczej możliwa okazała się tylko struktura 4 graczy tworzących drużynę z 1 rezerwowym, ale to bardzo rezerwowym. Nie jest bowiem możliwa zamiana graczy według taktyki czy woli drużyny, a jedynie w przypadku zdarzenia losowego uniemożliwijącego grać jednemu z podstawowych graczy. Oczywiście ocenę sytuacji rezerwują sobie admini, co moim zdaniem jest z gruntu korupcjogennym mechanizmem.

    Idea drużyny 4 osobowej + \"zbędny\" rezerwowy, czyli bez możliwości swobodnego korzystania z niego tłumaczona jest ograniczeniami techniczno-organizacyjnymi.

    Nurtuje zatem pytanie. Czy dla dobra warunków techniczych i organizacyjnych nie narzucono zbyt sztuczną i idealistyczną strukturę gwałcąc tym samym zdroworozsądkową naturalną strukturę drużyn?
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6825 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie