Quake 4 1.4.1 Beta Patch + Q4Max 0.78a

Dostosuj

Quake 4 1.4.1 Beta Patch + Q4Max 0.78a

Dokładnie miesiąc temu informowaliśmy Was o wydaniu Beta Patch do gry Quake 4 oznaczonego numerkiem 1.4. Kolejna łatka jest już gotowa oraz została oficjalnie wydana kilka godzin temu. Nie jest to jednak zapowiadana przez SyncErrora wersja Beta Patch 2 ani finalny Patch 1.4, tylko kolejna poprawką, dzięki której id Software robi kolejny krok w celu wyeliminowania wszystkich błędów. Jeszcze trochę czasu minie zanim zostanie wydana finalna wersja łatki, ale już teraz możemy cieszyć się udogodnieniami, które wnosi do gry Beta Patch 1.4.1. Wraz z wydaniem poprawki światło dzienne ujrzała także nowa wersja modyfikacji Q4Max w wersji 0.78a.

W poprzedniej wersji został wprowadzony upragniony Q4TV, który z tą wersja został lekko ulepszony - m.in. wprowadzono większy limit widzów co powinno ucieszyć osoby, które z chęcią oglądają pojedynki najlepszych graczy na żywo. Również wprowadzono możliwość nagrywania dem podczas oglądania Q4TV, co jest bardzo dobrym dodatkiem. Pełną listę zmian wprowadzaną przez Beta Patch 1.4.1 i Q4Max 0.78a znajdziecie poniżej.

hide_dot.gifChangelog Quake 4 Beta Patch 1.4.1


* new movemement code on angled surfaces (pm_slidevelocity and pm_powerslide)
* LG knockback 6->11, fire rate 0.05->0.04, damage 8->7, max cells 400->300, range 768->736
* LG & GL crosshair .dds files updated (with correct versions)
* fixed player corpses warping to spawn locations
* net_clientRepeaterDelay added for Q4TV
* RG starting ammo 5->7, ammo box 10->7, max ammo 25->35
* fixed pixelization of all crosshairs, added 2 new ones
* allow backslash in say text, o/
* spectators can now use teleporters
* unprotected r_displayRefresh
* removed health/armor adjustments from g_handicap; now affects players damage output only
* model specfic sound code to allow unique sound sets be defined for each model
* several OpenAL sound fixes
* assume private networks are LAN servers; net_forceInternet can be used if they aren't
* allow mods to alter engine level cvar flags
* added si_fps 'Tickrate' to server browser hover info
* new lagometer code, increased performance and works with r_useSMP
* force pro skins option added to Game Options GUI
* unlocked g_gunX, g_gunY, g_gunZ cvars
* added g_weaponFovEffect
* gun position option added to Game Options GUI
* fixed some item pickups not being viewable by Q4TV
* new size for megahealth simpleItem
* pure check for Q4TV added
* fixed NextWeap/PrevWeap when scrolling through several weapons at once
* fixed broken firing animation for viewers
* projectile explosions/impacts are always predicted correctly now; gives much better feedback to the player when lagged
* fixed the need to toggle console before entering a password
* shaderParm support added for model renders in GUIs (allows for mods to display brightskins dynamically in GUIs)
* net_challengeLimit increased from 15 to 30 seconds to minimize timeouts during loading of an addonpak
* free gameclient/bot slots for bots removed
* net_clientPrediction archives
* jump / crouch animation added for players crouched in midair
* prevented DeadZone triggers from being called in other gameTypes, which caused memory corruption
* added snaps to GUI sliders
* added chat support for Q4TV
* made use of smaller data types to decrease network traffic
* increased limit of possible viewers for Q4TV
* fixed missing respawn sound with g_simpleItems
* recordNetDemo now works for Q4TV
* fixed stuck hums
* fixed issues with switching to addonpaks via the Admin GUI
* s_useDeferredSettings default changed to 0
* clear new dict and save/restore serverInfo cvars when doing a reloadEngine for spawnServer

hide_dot.gifChangelog Q4Max 0.78a

* Q4 beta 1.4.1 compatibility - this version of Q4Max does not run on Q4 beta 1.4.0 or lower.
* cg_railstyle 3 adds a new rail effect similar to the SP Gladiator rail.
* You can now preview team/enemymodel colors in the GUIs.
* A few extra cvars saved into profiles : cg_predictmg/sg/rg, g_gunx/y/z, hud_multipovstyle, g_favoriteList
* GUIs for vertexlight/forceambient and other lighting options made clearer.
* Removed the "aligned" crosshairs, 1.4.1 has better crosshairs that do this.
* cg_blood 0 now disables blood, but replaces it with spark effects.
* Some explosions not displayed when directly hitting players if cg_blood 0.
* You can now turn g_feedscorebot back on, Q4 1.4.1 fixes the segfault / access violations that were occuring.
* Changing si_fps on a live server restarts the map at the proper tickrate instead of going crazy.
* Switching povs as a spectator sometimes didn't work, and/or caused projectiles to disappear. Also related, scoreboard would stick open, and various other issues as a spectator.
* Tourney mode client crash on player disconnecting.

hide_dot.gifDownload

QuakeUnity

KomentarzeKomentarze

  • kaboom

    #0 | kaboom

    2007-04-03 22:48:58

    sciagne wreszcie moze to 1.4 :)

    btw juz wyczytalem, że znalezli pierwsze bugi tej wersji :P coś z votowaniem map z tego nowego mappacku
  • grubyBubu

    #0 | jakub m.

    2007-04-04 00:33:48

    To ile juz tego bylo? 20 nowych q4maxow? 5 patchow?
    Najbardziej dziwi mnie ze wprowadzane do nowych wersji modow/patchow sa rozwiazania znane duzo wczesniej i wypuszczone duzo wczesniej (q3)... Jakby nie mogli tego zrobic przy produkcji...

    To tak jakby zrobic 5 krokow w tyl zeby zaczac robic w przod... [\']
  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2007-04-04 01:05:57

    Swoja droga ciekawe zamieszanie z tym patchem jest. W weekend jest turniej w Newbury, UK na lanie i30 i dzisiaj trzy razy zmieniali decyzje co do patcha ktorego beda uzywac ;) Sie wszyscy wkurzaja, tym bardziej ze czesc graczy mialo do niego dostep wczesniej.
  • nergal

    #0 | nergal

    2007-04-04 01:29:29

    ale cyrki z tymi łiponami
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2007-04-04 10:34:37

    ale co ciekawe z kazdym patchem movement zmienia sie coraz bardziej na podobienstwo q3 :)
  • e2

    #0 | edwa

    2007-04-04 10:42:31

    a nie ma łatki 1.4 - > 1.4.1. nie mam limitu, ale znowu spędzać 20 minut na ściąganiu tych 200MB ;/ w sumie najpierw poczekam czy serwery na nie przejdą czy nie ;]
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2007-04-04 10:46:17

    juz jest masa serweorw 1.4.1
  • e2

    #0 | edwa

    2007-04-04 11:02:13

    aha, no to sobie zassam ;p
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2007-04-04 11:05:50

    ściagnij sobie jeszcze ten programik maxbrowse, o ktorym przed chwilka napisalem w newsie, to ci znajdzie masę serwerow
  • e2

    #0 | edwa

    2007-04-04 13:12:14

    właśnie wszedłem na stronę i od razu mnie news zainteresował :) Dzięki Ci za te informacje, co ja bym bez Ciebie zrobił :* jak mi się spodoba to q4 to może się zadomowię w nim na dłużej ;p
  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2007-04-04 21:39:31

    m. in. właśnie dlatego Q4 jest do dupy. Mieli dobrego poprzednika, na nim jak na dłoni było widać co jest potrzebne, i wypuścili takie niedorobione cos jak Q4.... żal
  • grubyBubu

    #0 | jakub m.

    2007-04-04 22:53:24

    Tak jak napisalem, zrobili kilka krokow w tyl zeby zaczac robic do przodu [\']
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1435 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie