Unreal League - teraz czas na lany.

Dostosuj

Unreal League - teraz czas na lany.

Z dniem 26 czerwca tego roku zakończono eliminacje internetowe czwartej edycji polskiej ligi Unreal Tournament o nazwe Unreal League, bardziej znanej graczom jako Liga Misia organizowana przez Konego.

Po prawie rocznych zmaganiach internetowych pomiędzy klanami w trybach Capture The Flag, instagib Capture The Flag, oraz TeamDeathMatch, eliminacje na finały lanowe dobiegły końca. Finały odbędą się w dniach 10-14 sierpnia w Warszawie i zostaną poprzedzonie czterodniowym X Otwartym Lan Party Sith (6-10 sierpienia).

Wyłonieni zostali finaliści wszystkich trybów, poniżej prezentujemy klasyfikacje końcową fazy online.

hide_dot.gifCapture The Flag:


1. Resurrection - M. 11 ( Z. 9 R. 2/P. 0 ) pkt. 29
2. Sith - M. 11 ( Z. 8/R. 3 /P. 0 ) pkt. 27
3. Survivors -M. 11 ( Z. 8/R. 2/P. 1 ) pkt. 26
4. ss-gl - M. 11 ( Z. 8/R. 2/P. 1 ) pkt. 26
5. Delta - M. 11 (Z. 7/R. 1/P. 3) pkt. 22
6. Terrible Team - M. 11 (Z. 6/R. 0/P. 5) pkt. 18
7. The Chosen - M. 11 (Z. 4/R. 0/P. 7) pkt. 11

Legenda:
Zielony - Awans na finały lanowe
M. - Ilość rozegranych meczy.
Z. - Ilość zwycięstw.
R. - Ilość remisów
P. - Ilość porażek


hide_dot.gifRanking atak CTF:

1. benny (Resurrection), Atak: 67, Mapy: 14, Średnia: 4,8
2. McMek (Sith), Atak: 44, Mapy: 13, Średnia: 3,4
3. Sold (Survivors), Atak: 30, Mapy: 13, Średnia: 2,3

hide_dot.gifRanking obron CTF:

1. megoza (ss-gl), Obrona: 161, Mapy: 12, Średnia: 13,4
2. dyga (Resurrection), Obrona: 132, Mapy: 11, Średnia: 12,0
3. borych (Resurrection), Obrona: 126, Mapy: 12, Średnia: 10,5

hide_dot.gifinstagib Capture The Flag

GRUPA 1

1. Sith - M. 8 ( Z. 8/R. 0/P. 0 ) pkt. 16
2. Resurrection - M. 8 ( Z. 6/R. 1 /P. 1 ) pkt. 13
3. earthQuake* - M. 8 ( Z. 5/R. 2/P. 2 ) pkt. 12
4. Delta - M. 8 ( Z. 5/R. 1/P. 2 ) pkt. 11
5. Convicts - M. 8 ( Z. 4/R. 0/P. 4 ) pkt. 8
6. Natural Born Killers - M. 8 ( Z. 3/R. 0/P. 5 ) pkt. 5

GRUPA 2

1. Emperor's Soldiers - M. 8 ( Z. 7/R. 1/P. 0 ) pkt. 15
2. High Quality - M. 8 ( Z. 6/R. 2/P. 0 ) pkt. 14
3. La Dance Macabre* - M. 8 ( Z. 4/R. 3/P. 1 ) pkt. 11
4. The Chosen - M. 8 ( Z. 4/R. 2/P. 2 ) pkt. 10
5. Terrible Team - M. 8 ( Z. 4/R. 2/P. 2 ) pkt. 9
6. Loobleen Team II - M. 8 ( Z. 3/R. 0 /P. 5 ) pkt. 5

Legenda:
Zielony - Awans do finałów lanowych
M. - Ilość rozegranych meczy.
Z. - Ilość zwycięstw.
R. - Ilość remisów
P. - Ilość porażek

* - Po meczu barażowym, pomiędzy ldm a eQ. Ldm wygrało w mapach 3:2 i awansowało na lany.


hide_dot.gifRanking atak iCTF:

GRUPA 1

1. McMek (Sith), Atak: 39, Mapy:13 , Średnia: 3,0
2. tomaz (earthQuake), Atak: 28, Mapy: 12, Średnia: 2,3
3. Braveheart (Sith), Atak: 36, Mapy: 16, Średnia: 2,3

GRUPA 2

1. oLEq (Emperor`s Soldiers), Atak: 32, Mapy: 10, Średnia: 3,2
2. los (Emperor`s Soldiers), Atak: 21, Mapy: 8, Średnia: 2,6
3. Rocky.pl (High Quality), Atak: 18, Mapy: 10, Średnia: 1,8

hide_dot.gifRanking obrona iCTF:

GRUPA 1

1. scorp (Convicts), Obrona: 144, Mapy: 11, Średnia: 13,1
2. m0on (Resurrection), Obrona: 104, Mapy: 10, Średnia: 10,4
3. d3rk (Sith), Obrona: 122, Mapy: 13, Średnia: 10,4

GRUPA 2

1. aveil (High Quality), Obrona: 117, Mapy: 11, Średnia: 10,6
2. Azrael (Loobleen Team II), Obrona: 68, Mapy: 8, Średnia: 8,5
3. cycor (La Dance Macabre), Obrona: 90, Mapy: 11, Średnia: 8,2

hide_dot.gifTeamDeathMatch:

GRUPA 1

1. High Quality - M. 11 ( Z. 10/P. 1 ) pkt. 29
2. ss-gl - M. 11 ( Z. 9/P. 2 ) pkt. 28
3. Delta* - M. 11 ( Z. 9/P. 2 ) pkt. 27
4. Resurrectio - M. 11 ( Z. 8/P. 3 ) pkt. 23
5. Emperor`s Soldiers - M. 11 ( Z. 6/P. 5 ) pkt. 18
6. Natural Born Killers - M. 11 ( Z. 5/P. 6 ) pkt. 16
7. Convicts - M. 11 ( Z. 4/P. 7 ) pkt. 12
8. Terrible Team - M. 11 ( Z. 3/P. 8 ) pkt. 8

GRUPA 2

1. La Dance Macabre - M. 10 ( Z.10/P. 0 ) pkt. 29
2. Gangsters M. 10 ( Z. 8/P. 2 ) pkt. 25
3. Sith* - M. 10 ( Z. 7/P. 3 ) pkt. 20
4. Loobleen Team II - M. 10 ( Z. 6/P. 4 ) pkt. 18
5. Survivors - M. 10 ( Z. 6/P. 4 ) pkt. 18
6. earthQuake - M. 10 ( Z. 3/P. 7 ) pkt. 9
7. The Chosen - M. 10 ( Z. 3/P. 7 ) pkt. 8

Legenda:
Zielony - Awans do finałów lanowych
M. - Ilość rozegranych meczy.
Z. - Ilość zwycięstw.
P. - Ilość porażek

* - Po meczu barażowym, pomiędzy Deltą a Sith. Delta dość łatwo wygrała z Sith w mapach 3:0 i awansowała na lany.


hide_dot.gifRanking najlepszy frager:

GRUPA 1

1. benny (Resurrection), Fragi: 665, Mapy: 14, Średnia: 47,5
2. Svenio (ss-gl), Fragi: 638, Mapy: 14, Średnia: 45,6
3. Sesion (High Quality), Frag: 532, Mapy: 13, Średnia: 40,9

GRUPA 2

1. sOul (La Dance Macabre), Fragi: 732, Mapy: 14, Średnia: 52,3
2. g1Onu (La Dance Macabre), Fragi: 614, Mapy: 14, Średnia: 43,9
3. hsd (La Dance Macabre), Fragi: 421, Mapy: 10, Średnia: 42,1


Unreal League

KomentarzeKomentarze

  • imper

    #0 | imper

    2005-06-29 09:12:54

    Res zaownowało znowu w necie, a na lanach znowu pewnie dostaniemy ;P.
  • Witek

    #0 | Witek

    2005-06-29 10:12:10

    Gj. Clinic:)
    Jedna mała uwaga: XOLPS nie kończy się definitywnie wraz z rozpoczęciem Finałów, lecz toczy się równolegle tj. od 6-go do 14-go sierpnia.
  • clinic

    #0 | clinic

    2005-06-29 10:24:24

    Wiem, że się nie kończy definitywnie jednak chodziło mi o taką mniej więcej informacje podać kiedy, co i jak. ;)
  • mGk

    #0 | mAGik

    2005-06-29 11:04:53

    Jade tam :D :P
  • clinic

    #0 | clinic

    2005-06-29 11:24:56

    To masz tu małe info napisane przez organizatora - [Sith]Witka

    FINAŁY LIGI MIŚKA + XOLPSflip('1bc4bc7655_1');
    Uwaga, uwaga!

    Czytajcie dokładnie, bo nie będę powtarzać:

    Oto jedyna sprawdzona i pewna informacja na temat nadchodzących LAN-owych Finałów Ligi Miśka i Jubileuszowego, X Otwartego Lan Party SITH!

    Kiedy? =>
    Przyjazd: 5.08 05 (po 16-tej 4 free)
    XOLPS: 6.08.05 do 14.08.05 (zakończenie ok. 18.00)
    Finały LM: 10.08.05 do 14.08.05 (zakończenie ok. godz. 14.00)

    Gdzie? =>
    Gimnazjum nr 72 im. Antoniego Bolesława Dobrowolskiego
    Warszawa ul. Stanisława Przybyszewskiego 45
    => http://sith-clan.org/galeria/xolps/10mapka.jpg

    Kto? =>
    Klany - finaliści, ci co się do finałowej puli nie załapali, oraz WSZYSCY maniacy UT, którzy chcą pograć po lanie, spotkać ziomków z sieci, popatrzeć jak grają najlepsi, spróbować z nimi swych sił

    Jak? =>
    Transport najlepiej własny. Jest gdzie zaparkować. Ci, co nie mają własnego środka lokomocji i naprawdę nie stać ich na TAXI, mogą się ze mną umówić na podwózkę w obrębie Warszawy. (Tylko sporadyczne przypadki).

    Za ile?=>
    Balcerowicz niech się uczy: u nas inflacja jest 0 (zero)!
    Ceny te same od kilku lat:
    Gracz 10 PLN/rozpoczęty dzień (5.08 gratis) (każdy kto będzie grał)
    Spec 5 PLN/rozpoczęty dzień (ktoś kto wcale nie gra)

    Co zabrać? =>
    Dokument tożsamości za zdjęciem,
    komp, monitor, mycha, klawa, podkładka, kable sieciowe, kabel-skrętkę, stery,
    ciuchy na zmianę, bieliznę, przybory toaletowe, ręcznik, środki czystości obuwie na zmianę, klapki pod prysznic, obuwie sportowe
    kalimatę, śpiwór, poduszkę (jasiek)
    inne ważne rzeczy, bez których Wasz pobyt miałby być nieudany.
    Kasę na opłatę wstępu + ew. zakupy w bufecie czy sklepie

    Czego nie zabierać? =>
    Picia i jedzenia. Na miejscu będzie non-stop czynny bufet, w którym można kupić zarówno gorące potrawy jak i zimne przekąski i picie po bardzo przystępnych cenach. Pani bufetowa już się sprawdziła podczas naszego ostatniego LAN-Party.

    Możecie już teraz pooglądać sobie nasze nowe miejsce zmagań - Luss pstryknął kilka fotek
    => http://sith-clan.org/galeria/xolps [/b]
    U mnie - na GG (212439) lub e-mailem ([email protected])
    Podajemy następujące dane w jednym ciągu, oddzielone tylko przecinkami:
    Tag+Nick, Imię i nazwisko, Adres(miasto ulica nr domu nr mieszkania), gracz/spec
    Termin zapisów: 1-31.07.05 oraz 1-3.08.05. Żądać potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia!

    UWAGA ! =>

    Jako że jest to nowe dla nas miejsce, zwracam szczególną uwagę i proszę o KULTURALNE ZACHOWANIE, oraz przypominam o fakcie, że na terenie szkoły obowiązuje - jak dotychczas zakaz spożywania alkoholu i innych środków odurzających, oraz palenie papierosów poza wyznaczonym do tego miejscem.

    Osoby przyłapane w stanie wskazującym, lub te, przy których zostanie znaleziony alkohol, będą musiały pożegnać się z finałami (LP) wcześniej.

    Teren będzie tym razem zabezpieczany przez agencję ochrony, impreza będzie oficjalnie zgłoszona na policji, w straży miejskiej i pożarnej. Wejście i wyjście będzie się odbywało na podstawie identyfikatorów wręczanych na miejscu.

    Zapraszam wszystkich i życzę miłej zabawy. Liczę na to, że będzie jeszcze bardziej odjazdowo niż rok temu.

  • GL_Piro

    #0 | GL_Piro

    2005-06-29 11:45:40

    Ja tez bede. I na xopls i na finalach :D. Szalec bedziemy oleleleleeeeee.
  • DERK

    #0 | d3rk

    2005-06-29 12:01:47

    O NIE! PLZ PIRO! :P TY JESTES NON STOP NA FAZIE :D
  • oLEq

    #0 | oLEq

    2005-06-29 21:23:24

    piro jest jaki jest i za to go kochamy, a ze czasem od tylu to juz trzeba sie z tym pogodzic :P
  • L0B0

    #0 | L0B0

    2005-07-03 15:11:33

    hehe piroman :)
    imper - life is brutal
    Nie pozostaje nic innego jak sie zapisywac ... i spotykamy sie w Sierpniu =]
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

152 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie