Polska w finale Nations Cupa!
Reprezentacja Polski Enemy Territory, po wygranej we wczorajszym półfinałowym spotkaniu z Hiszpanią, zakończonym grubo po północy, dostała się do finału rozgrywek ClanBase Enemy Territory Nations Cup VII, gdzie zmierzą się z faworyzowaną Finlandią! Polska [ 5-3 ] Hiszpania
___________________________
Data: 12.02.2005 @ 22:40
Puchar: ClanBase ET Nations Cup
Mapy: Radar (0-2)/Fueldump (2-0)/Goldrush (1-1)/Oasis (2-0)
IRC: #team-pol / #spanishleague
Raport: ClanBase
Dema: eSports.pl (POV Tasslehoff)
Składy
Polska: Ancik, Doktor, LoCkheed,Tsunami, Tasslehoff, Zaskroni3c.
Hiszpania: Radifz, Morbit, Neos, Flammeus, Fer, Pzyqo.
Jak większosć meczów naszej reprezentacji także ten był bardzo interesujący i emocjonujący. W końcu grali nasi "złoci chłopcy". Tym razem było jednak zbyt gorąco, wręcz kontrowersyjnie. Wszystko to za sprawą kłótni pomiędzy Co-Supervisiorem pucharu Angrykidem i naszą drużyną (więcej informacji na ten temat znajdziecie w relacji). Jeśli nie mogliście oglądać tego spotkania poprzez ETTV to zapraszam do pobierania dem i przeczytania krótkiej relacji!
Radar. Runda 1. Mapa Polski.
Allies- Hiszpania. Axis - Polska.
Hiszpanie rozpoczęli swoją grę dość agresywnie. Wszędzie było ich pełno, nie wiadomo było czy próbują zdobyć wejście główne czy boczne. Ostatecznie zdołali wysadzić oba. mimo fantastycznego oporu naszych rodaków na 'Side Entrance' - warto wspomnieć grę Zaskrońca. Następnie szybko zwineli nam sprzed nosa częsci z wschodniego radaru i donieśli je do ciężarówki. Polacy skupili się na obronie "West Radar Parts". Hiszpanie natrafili tam na silny xfire ze strony Axis, jednak zdołali je donieść w czasie 9:30 na skutek nieobecności naszego kapitana - Arkadego "Tsunamiego" Kepperta. Musiał odejśc na chwilę od komputera, aby załatwić sprawy osobiste; jednak gdy Polacy dali Pauze CB|Angrykid automatycznie wpisywał /unpause, gdyż nie uznawał tego za powód do wstrzymania spotkania. Większość z was zna tę sprawę i może sama ją ocenić, dodam jednak, iż większość ludzi sprzeciwia się decyzji admina, fanatycy założyli nawet kanał #against.angrykid @ QuakeNet.
Radar. Runda 2. Mapa Polski.
Allies - Polska. Axis - Hiszpania.
Polacy rozpoczęli swój atak równie drapieżnie. Mimo tego, iż pierwsze podejście było nieudane, to drugie zaowocowało zdobyciem wszystkiego w pierwszej fazie. Ponownie swoim skillem popisał się Doktor przejmując flagę, sam naprzeciw 2-3 oponentom. Po wybudowaniu Szafy wschodni radar został pozbawiony części i doniesiony bardzo szybko do ciężarówki. Niestety do doniesienia części z zachodniego radaru brakło dosłownie kilku sekund.
Wynik: Polska vs. Hiszpania: 0-2
Fueldump. Runda 1. Mapa Hiszpanii.
Allies - Polska. Axis - Hiszpania.
Polacy ruszyli do walki ponownie bardzo energicznie. Szybko przejechali czołgiem przez most, a po chwili wysadzili już główne i boczne wejście do obozu Axis. Nastąpiły ataki na zborniki z paliwem. Kilka podejść i ostatecznie Zaskroniec podłożył pięknie dynamit, którego już Axis nie zdołali rozbroić. Czas 12:41,
Fueldump. Runda 1. Mapa Hiszpanii.
Allies- Hiszpania. Axis - Polska.
Pierwsza faza w wykonaniu Hiszpanii była bardzo słaba. Padali jak kaczki na strzelnicy pod kulami polskich snajperów. Po kilku minutach, Hiszpanie wysadzili w końcu pierwszą bramę i jechali czołgiem pod baze Axis. Tutaj ponownie natrafili na szczelny ostrzał polskich graczy, jednak przedarli się pod zbiorniki, które musieli podkładać 3 razy. Za pierwszym i drugim podejściem, dynamit został rozbrojony przez naszych inżynierów, a za trzecim nie było potrzeby, gdyż do końca rundy pozostało mniej niż 30 sekund gry. Fullhold.
Wynik: Polska vs. Hiszpania: 2-2
Goldrush. Runda 1. Dogrywka #1.
Allies- Hiszpania. Axis - Polska.
Hiszpanie szybko przejmują czołg i przejeżdżają przez obie bariery. Zajeło im to mniej więcej 3 minuty. Większość widzów na ETTV nie robiła już nadziei na wygranę Polaków. Jednak ku ich zdziwieniu nasi rodacy grali bardzo pięknie. Obrona w ich wykonaniu była na medal (o tym jakiego koloru przekonamy się już wkrótce). Każdy gracz znał swoją pozycję doskonale, teamplay był niesamowity, grali jako jedność. Były oczywiście indywidualne akcje jak obrona tylnego wyjścia ze spawnu w wykonaniu Doktora, gdzie poległo przynajmniej trzech Hiszpanónów; jednak takie duele były tylko tłem wobec wspaniałej gry całej drużyny. Pod nalotami Ancika i artyleriami Tsunamiego ginęło zawsze kilku przeciwników. Fullhold.
Goldrush. Runda 2. Dogrywka #1.
Allies - Polska. Axis - Hiszpania.
Nasza reprezentacja równie szybko (jesli nie szybciej) przejmuje czołg. Przejeżdżają bez problemów przez pierwszą barierę, jednak przy drugiej natrafiają już na silny opór. W końcu udało się im przejechać "po gruzach" budowli, jednak dalsze ataki były nieudane. Obrona Hiszpanów była także bardzo dobra. Fullhold.
Wynik: Polska vs. Hiszpania: 3-3
Oasis. Runda 1. Dogrywka #2.
Allies - Polska. Axis - Hiszpania.
Cała runda trwała około 5 minut. Polacy przechodzili przez Hiszpanów jak przez papier. Hiszpanie zastosowali dość dziwną taktykę i zrezygnowali całkowicie z darmowych fragów przy wyjściu zza muru. Pomogło to naszym graczom w osiągnięciu celu i szybko wysadzili oba działa. Czas 5:53.
Oasis. Runda 2. Dogrywka #2.
Allies- Hiszpania. Axis - Polska.
Polacy przyłożyli się do obrony. Widać, że nie bez przyczyny mówi się, iż to ich mapa. Nie pozwolili nawet swoim rywalom na przejęcie flagi! Gra Hiszpanów nie była jednak zbyt imponująca, a mortar zabijający dwóch swoich zawodników mówi sam za siebie. Dla takiej gry warto jest oglądać 3-godzinne spotkanie!
Wynik: Polska vs. Hiszpania: 5-3
Gratulujemy zwycięstwa! Polacy pokazali, że są lepsi od rywali i gdyby nie wpadka z pauzami na radarze mecz zakończyłby się na dwóch mapach. Teraz czeka ich bardzo trudne spotkanie FINAŁOWE z graczami reprezentacji Finlandii - obrońcami trofeum z pierwszego i drugiego sezonu rozgrywek Enemy Territory Nations Cup. Termin tego meczu zostanie wyznaczony już w tym tygodniu! O wszystkim was poinformujemy.
Drabinka Playoff
Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek wbudowanych lub jest obecnie skonfigurowana tak, aby nie wyświetlać ramek wbudowanych.
ClanBase
eSports.pl
#0 | Mrozu
2005-02-13 12:49:48
#0 | valkir
2005-02-13 13:14:13
#0 | Las3R
2005-02-13 13:20:35
#0 | splajn
2005-02-13 13:47:46
#0 | cwirek
2005-02-13 14:23:52
#0 | cwirek
2005-02-13 14:43:11
#0 | Olek
2005-02-13 14:45:22
#0 | P@sta San | oFF
2005-02-13 15:58:59
#0 | cwirek
2005-02-13 16:07:37
#0 | zik
2005-02-13 16:20:55
#0 | 000
2005-02-13 16:36:18
#0 | cwirek
2005-02-13 16:39:52
#0 | cwirek
2005-02-13 16:40:41
#0 | P@sta San | oFF
2005-02-13 16:51:58
#0 | doktor
2005-02-13 17:12:36
#0 | valkir
2005-02-13 17:24:05
Z Angrykidem miałem okazję grać w jednym klanie i wydawał się bardzo OK. Jako kolega z CB - również. Był kontrowersyjnym sędzią, podejmował dużo błędnych decyzji; ale w meczu IC vs Poison szybko podjął dobrą decyzję o zakazie zmiany gracza w tej samej rundzie. Mogę napisac, że malo ktory sedzia zrobilby to tak szybko.
Ale kiedy przeczytalem ta relacje (btw - cwirek robisz sie prawie tak dobry jak ja ;* ;)), o malo co nie spadlem z mojego zacnego fotela. Sedzia nie moze dawac unpause na pauzę drużyny - chyba że nie maja powodu. A chwilowy brak zawodnika jest wystarczajacym powodem. Nie rozumiem, szerze mowiac, czemu to zrobil, nie spodziewam sie u niego umyslnego, antypolskiego zachowania. Po prostu jest niepowazny, delikatnie mowiac.
Ale - jestesmy w finale. Tsunami odwalil kawal dobrej roboty, jak cala repra zreszta. I ciagle wierze, ze z finami mamy szanse. Trzeba tepic graczy divin. Pray for the admin. Pozdro
Valkir
#0 | Zemsta Pana Franka
2005-02-13 18:03:46
#0 | cwirek
2005-02-13 19:06:20
zawsze jak czlowiek chce byc uczciwy i powie o co chodzi dostaje po dupie... a jak klamie to mu to uchodzi na sucho :) w tym wypadku sie to sprawdzilo... Tsun chcial byc uczciwy no i bylo /unpause :(
skoro puszczal zawodnikow na fajke (polska-izrael) to z tego powodu tez powinien zrobic przerwe bo imo wazniejsza (ja bym nie dawal pauz na fajki)... no ale to jego decyzja i sedziuje finał :)
#0 | cwirek
2005-02-13 19:24:09
#0 | P@sta San | oFF
2005-02-13 19:56:22
#0 | mtheus
2005-02-13 20:18:16
#0 | -mess-
2005-02-13 22:11:46
#0 | cwirek
2005-02-13 22:27:16
#0 | conish
2005-02-14 12:40:35
Gra sie na etpro3.10. Ale nie ma to nic wspolnego z \"ewolucja\" xp ktora jest zablokowana przez nowy cfg serwerow.
set b_levels_battlesense \"-1\"
itd...