UT TDM Nations Cup - pierwszy mecz

Dostosuj

UT TDM Nations Cup - pierwszy mecz

Wczoraj po godzinie 20, nasza reprezentacja Unreal Tournament w trybie TeamDeathMatch rozegrała swój pierwszy mecz w aktualnym, siódmym już sezonie Pucharu Narodów - Nations Cup. Jako, że jesteśmy zdobywcami pucharu z poprzedniego, szóstego sezonu tych rozgrywek, oczekiwania były spore.

W pierwszej kolejce spotkaliśmy się z silnym przeciwnikiem, którym była reprezentacja Finlandi. W poprzednim sezonie zajeła ona silne czwarte miejsce (nieoficjalnie gdyż nie rozegrano meczu o trzecie miejsce z Austrią).

W tym spotkaniu na szczycie, które głęboce wpłynie na ostateczny układ sił w grupie, nasza drużyna zanotowała występ, który można zaliczyć do udanych, wygrywając stosunkiem map 2:1. Co nietypowe dla rozgrywek pierwszej kolejki, mecz za pomocą ircowego scorebota sledziło ponad 150 osób (dane przed rozpoczęciem meczu!). Mimo, że mecz nie poprzedzały żadne zapowiedzi i odbył się on bez admina czy UTV. Przebieg meczu najlepiej zobrazuje wypowiedz kapitana naszej reprezentacji, której udzielił na forum.unreal.pl (link).

hide_dot.gifwypowiedz kapitana na temat meczu


"Mecz gralismy przeciwko Finlandi, ktora w zeszlym sezonie po porazce z niemcami byla 4ta (a w zasadzie ex aequo 3cia poniewaz drugi mecz z Austria nie zostal rozegrany), dodatkowo trzeba sie bylo spodziewac wszystkiego gdyz finska druzyna gra mecze praktycznie codziennie i wbrew pozorom ma dosyc rozlegly sklad (nie ma wyraznego pierwszego teamu i rezerwy).

Problemow z dogadaniem sie przed meczem nie bylo, w zasadzie przeciwnik bezkrytycznie odrazu zaaprobowal nasza propozycje czyli niemiecki server klanu xTp (kplay). Po 10-20min warmupa rozpoczelismy gre. Niestety bez Hereta w skladzie, ktoremu nie udalo sie dotrzec do miejsca, z ktorego by mogl grac.

Na liandri ostro paralizowal nas Nex swoja snajpa, przypominajac nam final z niemcami i br3za :P Niestety braklo Hereta, ktory tak jak we wspomnianym meczu mogl wspomoc wystarczajaco kolege na ampie. W wyniku tego i pewnego problemu z niezabijajacymi rakietami Bennego powstalo rozdarcie, ktore objawilo sie stratami zarowno paska jak i ampa. Krecia robote wykonal Andro ostro flakujac i dajac poczatkowo czas na wytchnienie. Pod koniec samego meczu Benny odkryl, ze to konkretnie ich gracz Kepa jest niewrazliwy na rakiety :P Warto tez wspomniec o Patsui, ktory enfem robil co chwile serie po 3-4 fragi, czesto zabijajac przy tym 3 roznych naszych graczy.

Turbina byla meczem Soulza... meczem w mysl zasady "operacja udana, pacjent zmarl" ;P Niestety mimo, ze wykrecil on niesamowity bilans, nasza gra zostala latwo rozwalona przez Kepe, ktory ustawiony na armorze uniemozliwial jego odbicie (po prostu zabic sie go nie dalo:P). Stamtad tracilismy praktycznie reszte mapy i powerupow - Andro ginał w dziwnych sytuacjach tuz przed paskiem, a Kisiel mimo, ze utrzymywal sie niezle w odpowiednim czasie przy ampie, to jednak nie byl w stanie sam wytrzymac odpowiednio dlugo. To wszystko zaowocowalo tym, ze juz w pierwszych minutach przegrywalismy -30 fragow. W polowie meczu udało sie to w przeciagu doslownie 2-3min zmniejszyc do -10, ale dalej juz nie dalo rady.

Mapa rozstrzygajaca to Curse][de. Mimo niezlych respow przeciwnik szybko objal prowadzenie, ktore z czasem przerodzilo sie w -10-20. Tracilismy wszystkie powerupy i nie utrzymywalismy pozycji na dlugo. W pewnym momencie wydawalo sie ze juz pozamiatane, ale Andro zaczal robic ladne serie fragow i dokarmil sie pare razy armorem co polepszylo jego osiagniecia, zaczelismy gore utrzymywac i robic serie z szoka tam (mimo, ze wciaz tracilismy invy i czesto belty). I nagle bardzo szybko bo okolo 65 fragow wyrownalismy wynik, nawet zdobywajac 2-4 fragowe prowadzenie. Przez chwile utrzymywalo sie ono na poziomie 1-2 ale ciagle bylo i udalo sie z czasem odrobinke rozszerzyc. Pod koniec przeciwnik chyba sie troche zabardzo pospieszyl i probujac cisnac tracil fragi z doslownie kazdej broni (w ruch poszly nieuzywane zabardzo wczesniej mini, no i nasi nawet po smierci enfami cos ubili o pojawiajacych sie od czasu do czasu mlotkach nie wspominajac). Najwiecej fragow poszlo z rl i szoka i wydaje mi sie, ze serie z tego drugiego okazaly sie wazniejsze. Tak czy siak doslownie podczas samej koncoweczki ze stanu ciaglego zagrozenia wyszlismy na +30."


Dokładne wyniki:
Liandri - 147:127 (screen)
Turbine - 126:141 (screen)
Curse][de - 158:129 (screen)


ClanBase

KomentarzeKomentarze

  • imper

    #0 | imper

    2004-11-15 18:09:12

    brawo. kapitanie :D
  • DERK

    #0 | d3rk

    2004-11-15 18:21:36

    Pajda, UT2k3? ;D
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2004-11-15 18:26:25

    :P
  • KsL

    #0 | Kisiel

    2004-11-15 18:28:58

    No niestety, na Turb tracac a100 tracilismy belta i ampa :p
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2004-11-15 20:50:21

    Pamietam ktos kiedys mial jakies genialne taktyki grania turbiny bez a100 ;)
  • k0p3c

    #0 | k0p3c

    2004-11-16 20:30:37

    Niezły raport :D
    Ut r0x :D i nie ma pytań myśle :D
  • coolerek

    #0 | [es]cooler

    2004-11-18 09:56:13

    Good Game! W tym roku mam nadzieje, że wybronimy tytuł badź będziemy na wysokim miejscu :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2825 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie