Promod do CoD:WW w fazie testów
Program konfigurujący serwer, który wciąż jest wyczekiwany przez niemal wszystkie osoby zainteresowane grą sieciową w Call of Duty: World at War, jest już w trakcie produkcji. Za jego wykonanie odpowiedzialny jest nie kto inny, jak sam Ryan „Raf1” Palmer - twórca Promoda dla CoD4:MW. Swoim powrotem do tworzenia modów mógł zaskoczyć, gdyż ponad miesiąc temu ogłosił, że rozstaje się z areną gier.
Mimo wszystko po zagraniu w betę, stwierdził, że gra ma potencjał i postanowił przygotować ją do profesjonalnej konkurencji, poprzez stworzenie odpowiedniego moda, jakim jest oczywiście Promod.
Jedna ze zmian wprowadzona przez Raf1ego dotyczy zwiększenia odrzutu wszystkich broni, do poziomu podobnego z vCoDa. Kolejne ważne punkty w jego programie to usunięcie perków, nalotów, rozpoznania i psów, a także między innymi zmiana menu początkowego, czyli podział broni w zależności od klasy i drużyny. Prócz ułatwienia zawodnikom gry, poprzez szybkie ustawienie serwera do odpowiedniej konfiguracji, ma on także na celu zniwelowanie wciąż występujących w grze błędów. Wstępna faza projektu wspiera wyłącznie tryb Search & Destroy.
Pełna lista wprowadzonych zmian
- Grenade cooking has been removed
- Fog has been removed from all maps
- Recoil has been increased on all guns, similar but perhaps more than that of CoD1
- Firing rate caps have been introduced to all single shot guns
- Team based weapons have been added – with a workaround due to having no menus
- Pistols are now given depending on your class and team
- The bomb is now invisible when planting/defusing [TODO:Global Plant alert]
- Client side map scripting removed
- Player names can now be changed during a round
- Single bomb has been implemented [TODO:DROP]
- Dvar Enforcer created
- Unified Ruleset loader created
- Pistols now have 1.2x movement speed
- Sprint has been removed
- Connection settings are now forced
- FPS has been increased
- The snipers have had a fix applied
- Fire and effects have been removed from all maps
- Music has been removed
- Auto-aim and Lunge have been removed on the knife
- Leader voices have been removed
- Sound occlusion/attenuation removed
- Sound realdelay removed
- Dogs have been removed
- UAV has been removed
- Artillery has been removed
- Perks have been removed
- Off hand items have been removed
- Missions have been removed
- Ready up mode has been added [TODO: Half time, team switch]
- Strat time has been added
- Client bobbing has been removed
- The XP bar has been removed
- Maps now have full colour saturation
- Dynamic lights and shadows are now forced off
- 3D Objective/World icons have been removed
Obecnie Promod beta jest wciąż w fazie testów, a pierwsza publiczna wersja powinna ukazać się za kilka dni. Więcej informacji na ten temat, a także zrzuty ekranu dostępne są na tej stronie.
BASHandSlash
#1 | dunayeR
2008-11-11 20:35:05
#2 | LMp
2008-11-11 20:36:02
#3 | shau qtasa
2008-11-11 20:36:33
ale... Sprint has been removed - wtf? mam nadzieje, ze chodzi o to samo co w CoD4, czyli tak jakby brak trzęsienia ekranu przy sprincie
#4 | LuqeR
2008-11-11 20:36:52
#5 | dunayeR
2008-11-11 20:39:13
#6 | shau qtasa
2008-11-11 20:40:10
chociaż w sumie jak są te rifle... ciężko by było trafiać ciągle na fart
ale i tak wolałbym żeby sprint został!
#7 | kuba
2008-11-11 20:43:05
po co:D
#8 | kuba
2008-11-11 20:47:08
#9 | shau qtasa
2008-11-11 20:48:19
#10 | dunayeR
2008-11-11 20:49:23
#11 | Damq
2008-11-11 20:51:26
Sniperfix - YEAAAAAAAAAAAAAAAH :D
#12 | dunayeR
2008-11-11 20:54:50
#13 | +fantz
2008-11-11 20:56:05
#14 | jaszczur
2008-11-11 21:00:32
#15 | Preak
2008-11-11 21:15:50
?!
#16 | kuba
2008-11-11 21:20:06
#17 | kuba
2008-11-11 21:20:36
:D
#18 | Preak
2008-11-11 21:26:39
#19 | unFake
2008-11-11 21:29:48
#20 | +fantz
2008-11-11 21:32:50
co do tej zmiany mam mieszane odczucia, chociaz przynajmniej nie bedzie takiego frajerzenia ze gosciu cie zobaczy a po chwili cooked nade i lezysz, ale mimo to cos bylo w tym gotowaniu nadow co mi odpowiadalo - blizej realizmu ;d ^^
#21 | Damq
2008-11-11 21:33:45
#22 | seven
2008-11-11 21:38:59
;/
#23 | platinium
2008-11-11 21:40:46
Mój aktualny złom jakby opakowanie zobaczył z wymaganiami to sam by zdechł...
Tak poza tym to mam nadzieję, że się będziecie dobrze bawić xD
#24 | Preak
2008-11-11 21:42:20
#25 | cOw.
2008-11-11 21:53:38
to samo grzania nadow fajnie ale tez nie fajnie :D sam nie wiem
ogolnie zajebiscie ze tak szybko dziala
#26 | vhzzz
2008-11-11 21:54:51
Ale ogólnie to szok, że tak szybko wzięli się do roboty.
#27 | reaktiv
2008-11-11 21:56:27
* Dym/Mgła została usunięta z wszystkich map
* Recoil został zwiększony we wszystkich broniach, podobnie, a może i nawet bardziej jak w vCOD
* Firing rate caps have been introduced to all single shot guns ( tutaj nie wiem ocb, chyba o szybko strzelnosc broni jedno strzalowych)
* Bronie zostały przydzielone odpowiednim nacjom ( nie jestem pewien czy dokladnie o to mu chodzi )
* Przydział pistoletu zależnie od klasy, jaką wybrałeś
* Bomba jest niewidoczna kiedy plantujesz/rozbrajasz
* Skrypty mapy ze strony klienta zostały usunięte(nie wiem ocb :D)
* Nicki graczy mogą zostać zmienione podczas rundy
* Pojedyncza bomba została dodana
* Zostało dodane wymuszanie DVARow
* Program do wczytywania zasad został stworzony
* Prędkość chodzenia z pistoletem równa 1.2x
* Sprint został usunięty
* Wymuszanie ustawień internetowych(snaps, rate etc) zostało dodane
* Zwiększono FPS
* Został dodany SniperFIX(chyba AWP) do snajperki
* Efekty i ogień zostały usunięte z wszystkich map
* Muzyka została usunięta
* Auto-aim w nożu został usunięty
* Głos lidera został usuniety (to co tam koles na starcie gada)
* Dźwięki zostały usunięte(te jakieś nowe co treyarch dodał)
* Opóźnienie dzwięku zostało usunięte
* Psy zostały usunięte
* UAV został usunięty
* Artyleria została usunięta
* Perki zostały usunięte
* Off hand items have been removed ( Nie wiem co to tu te Off hand jest, chyba jakies rzeczy przy rece? chgw, tak czy siak usuniete)
* Misje zostały usunięte
* Ready up zostało dodane
* Strat time został dodany
* \"Trzęsienie\" ekranu podczas biegu/chodzenia zostało usunięte
* Pasek expa został usunięty
* Mapy mają teraz pełne nasycenie
* Dynamiczne światła i cień został usuniety
* Obiekty 3d i ikony zostały usunięte
Jakos tak to bedzie. :d
#28 | vhzzz
2008-11-11 21:59:48
Te, reaktiv, jeszcze niedawno ta gra nie miała szans u Ciebie....... : )
#29 | shau qtasa
2008-11-11 22:00:06
jeszcze tylko żeby nie było odnawialnego HP
#30 | reaktiv
2008-11-11 22:02:20
A ze nie ma teraz o czym czytac, to czytam co sie nowego dzieje, czy to o COD4 czy o COD5, czy \"jaka klawiature sobie kupic\" .
#31 | ivonzjeee
2008-11-11 22:03:54
#33 | reaktiv
2008-11-11 22:07:32
#34 | shau qtasa
2008-11-11 22:10:15
#35 | reaktiv
2008-11-11 22:13:06
#36 | doomciak
2008-11-11 22:14:09
#37 | shau qtasa
2008-11-11 22:15:32
sprint i nady z zawleczką muszą być!
Zresztą to chyba nie definitywna wersja promoda, może przemówi mu ktoś do rozsądku, w końcu nikt w to jeszcze nie grał, a może faktycznie będą te rzeczy naprawdę potrzebne.
#38 | marikkkk
2008-11-11 22:25:27
#39 | qbarcaaaa
2008-11-11 22:39:25
#40 | +fantz
2008-11-11 22:40:09
#41 | qzk
2008-11-11 22:45:32