Challenge Quake 3 1.42 Final
Właśnie światłu dziennemu ukazała się najnowsza wersja Challenge Quake 3, czyli zamiennika oryginalnego Quake3.exe. Aplikacja autorstwa vamp1re oprócz usuwania kilku mniej lub bardziej uciążliwych niedociągnięć, jakie pozostawiło po sobie Id Software, wprowadza kilka istotnych i co najważniejsze przydatnych zmian. Pomijając to CNQ3 ładuje automatycznie najpopularniejszą obecnie modyfikację Quake 3 Arena, czyli Challenge ProMode Arena. Pliczek waży zaledwie 565KB i może być pobrany bezpośrednio z naszego serwera.
Zmiany w Challenge Quake 3 1.42 final
- bots are no longer kicked by devmap
- legacy cack like joystick/midi support only pollutes configs if enabled
- fixed a memory leak in the sound code
- fixed even more (hopefully all) dropped sound issues in snd_dma
- made com_soundmegs SLIGHTLY less broken: now only 2x instead of 3x :P note that "soundmegs" are taken FROM THE HUNK now to fix the leak so you need to increase com_hunkmegs by 2x your com_soundmegs
- removed the explicit and incorrect "fastsky==1 == disable portals" test
- r_noportals is not a cheat var
- hyperspace is a bit less annoying
- purged the unused (never finished) idMD4 model code
- fixed some bugs in referencedpak list generation
- fixed roqs ignoring s_volume
- fixed widescreen modes crashing on listen servers
- fixed downloads not completing properly
For developers, the @#$%ing mod headers and API have finally been put in the RIGHT place, and include various fixes from CPMA (mostly "hiding" broken TA shit), and q3asm's scoping bug has been fixed.
W najnowszej, finalnej już wersji uporano się z pewnymi problemami dotyczącymi alokacji dźwięku w pamięci oraz przede wszystkim poprawiono obsługę niestandardowych rozdzielczości (posiadacze monitorów panoramicznych mogą odetchnąć z ulgą).
Źródła własne
#1 | raul
2008-04-22 21:23:45
#2 | kaboom
2008-04-22 21:29:35
#3 | wzf | yeltzyn
2008-04-22 21:42:28
#4 | move
2008-04-22 21:54:06
#5 | raul
2008-04-22 21:56:04
#6 | maydayyy
2008-04-22 22:40:15
#7 | ajss
2008-04-23 00:28:40
czy ktos tez tak ma ? czy to tylko mnie specjalnie denerwuje ? ;]
#8 | Xsi
2008-04-23 00:41:05
#9 | ajss
2008-04-23 00:54:04
kombinowalem z ustawieniem wartosci soundmegsow i hungmegsow jednak bez skutku dlatego napisalem
EDIT:
z rozmowy na #promode dowiedzialem sie ze poprostu lg wydaje dzwiek kiedy uderza w sciane jednakze wczesniej byl tlumiony przez bledny kod odpowiedzialny za dzwiek...
niemniej mi to osobiscie nie odpowiada, jakies krzaczenie :F
#10 | niuss
2008-04-23 04:37:44
#11 | GogettO
2008-04-23 09:52:47
#12 | niuss
2008-04-23 09:58:47
#13 | AL|EN
2008-04-23 11:10:01
#14 | [M]aniek
2008-04-23 11:29:29
#15 | Xsi
2008-04-23 11:41:25
#16 | move
2008-04-23 15:31:06
anyway - dostalem info na kanale redakcyjnym i stanalem w obronie naszego serwisu, thats all.
#17 | narf
2008-04-23 15:56:24
#18 | ajss
2008-04-23 16:10:46
a po zmianie soundmegs na 8 i hunkmegs na 80 da sie ruszac na mapie jednak to jest jakies nieporozumienie poniewaz gra jakby nie odczytywala wszystkich rzeczy ktore wciskam czy to na klawiaturze czy poprzez klikanie mycha...do tego pisanie w konsoli to jakby pisanie z wielkim przycinajacym lagiem...
cos chyba zdupcone jest to nowe cnq3 :F
#19 | kaboom
2008-04-23 16:13:44
#20 | raul
2008-04-23 16:22:16
#21 | raul
2008-04-23 16:41:13
#22 | move
2008-04-23 17:26:12
#23 | raul
2008-04-23 17:45:41
#24 | ajss
2008-04-23 17:53:44
#25 | kaboom
2008-04-23 17:54:59
#26 | tof
2008-04-23 20:35:06
#27 | Deo.
2008-04-23 20:53:02