Absolutny brak mgły?

Dostosuj

Absolutny brak mgły?

Było już swego czasu o granatach dymnych i chyba póki co o nich więcej nie będzie. Czas więc skupić się na czymś innym. Tym razem jednak na całe szczęście nie ma to związku (ponownie) z oszustami w grze. Chodzi o jej znaczne polepszenie, kosztem całkowitego usunięcia mgły, które z kolei spowoduje o wiele lepszą widoczność (nawet przy dużych odległościach). Autorem całego pomysłu jest forumowa społeczność szwedzkiego serwisu callofduty.se z Chandlerem w roli głównej.

Podczas testów i wielu prób z komendami dotyczącymi mgły udało się uzyskać efekt nie zanikania obrazu i praktycznie całkowite usunięcie nielubianej mgły. Prócz tego udało się także uzyskać znaczny wzrost FPSów. Oczywiście nowy PAM będzie jeszcze nie raz testowany (przez większe grono użytkowników), choć już teraz zaleca się jego używanie, ze względu na znaczną poprawę gry, jej większą rywalizację oraz wykrycie ewentualnych niedociągnięć.

hide_dot.gifScreeny


No Fuse No Fog PAM

Po wymianie PAMa w zasadzie nie należy nic zmieniać w konfiguracji, aby ujrzeć nowy efekt uzyskany przez Szwedów. Jak jednak piszą autorzy zaleca się zwiększenia nieco jasności (/r_gamma x) by lepiej widzieć zmiany. Oczywiście w chwili obecnej nie wiadomo czy PAM przyjmie się oficjalnie, to znaczy w większości lig i turniejów oraz czy zaakceptuje go większość graczy.

Tek-9; cod.se

KomentarzeKomentarze

  • iVon3ry

    #0 | ivonzjeee

    2007-06-08 22:13:23

    ciekawi sie zapowiada moze w koncu bede mogl pograc na stalych 125 fps
  • kUBASAAA

    #0 | IligaBTP!

    2007-06-08 22:15:29

    imo kozacko może być;D
  • joCkero

    #0 | joCker

    2007-06-08 22:18:45

    aby się przyjeło :D
  • samolot

    #0 | Krolewicz

    2007-06-08 22:27:53

    legalne czity ?:)
  • joCkero

    #0 | joCker

    2007-06-08 22:29:47

    w sumie tak :]
  • h3lioS

    #0 | h3lioS

    2007-06-08 22:56:18

    imo good idea:)) jestem za:]
  • N00binator

    #0 | kuba

    2007-06-08 22:57:56

    elo , fajny obrazek:P
  • cow.sndstrm

    #0 | cOw.

    2007-06-08 23:12:26

    nic specjalnego tylko dymu niema wiec niebedzie sie kopcic z ciezarowek itd
  • marikkkk

    #0 | marikkkk

    2007-06-08 23:14:08

    my i tak nie mamy dymu nie?
  • insolite

    #0 | insolintje

    2007-06-08 23:16:10

    noo googogog 125fps :D
  • h3lioS

    #0 | h3lioS

    2007-06-08 23:17:50

    mariczek ja nie m4m !;]
  • b3n a.k.a. 4

    #0 | b3n

    2007-06-08 23:30:06

    średniawo, zaniedlugo budynki z map pewnie tez usuna, zeby bylo wiecej widac
  • cow.sndstrm

    #0 | cOw.

    2007-06-08 23:33:23

    insolite no 700+ :D
  • spk88

    #0 | rdbL

    2007-06-09 01:34:47

    o.O myslalem ze to jakies wielkie zmiany beda, a z tego co widze to tu chyba tylko ze 2 komendy poszly w ruch (r_fog 0, r_drawWater 0). Ale i tak dobre i to bo bedzie sie lepiej gralo.
  • Forem

    #0 | f0rem

    2007-06-09 01:44:18

    Oby się nie przyjęło. Osobiście proponuje uaktywnienie
    cg_enemymodel tankjr/pm i cg_enemycolor 2222,
    tak po prostu, aby bylo jeszcze łatwiej. Geez, szwedom to sie nudzi... ;s
  • lokacz

    #0 | Lokacz

    2007-06-09 02:29:15

    Czyli fucha snajpera znika z dniem wejscia pama ...
  • Forem

    #0 | f0rem

    2007-06-09 02:32:50

    idd
  • skubi

    #0 | CIUPAGA

    2007-06-09 07:22:08

    ; d imo wiecej fartow. zleee
  • Talib

    #0 | cEx

    2007-06-09 09:13:26

    Dobry pomysł z tym dymem nie ma co, trochę obniży to \"wartość\" gry ale pomoże graczom :)
  • b3D

    #0 | b3d

    2007-06-09 10:38:20

    ale paskudne screeny...textury jak z q2 zero aa..bleh...
  • priVate!

    #0 | priVate!

    2007-06-09 11:18:48

    I dobrze. Są gry bez debilnej mgły, i ludzie normalnie grają. Tylko zawsze scena cod chce mieć \"realną\" wojnę na ekranie :q
  • fpp_pioti

    #0 | Dreptolus Wielki

    2007-06-09 15:15:24

    Lokacz, nie boj nic. Dobry sniper i bez mgly pokara ;PP
  • m4D

    #0 | m4D

    2007-06-09 16:52:51

    a kazda gra musi byc taka sama?
  • priVate!

    #0 | priVate!

    2007-06-09 17:45:32

    Nie musi, a nawet nie powinna być. Ale po co ci ta mgła ? W singlu wszelkie wodotryski są mile widziane, multi to inna bajka. Chcesz grać na high detail to graj, ja mam wszystko pojechane maksymalnie w dół jak pozwalają cvary, bo nie chodzi mi o podziwianie widoków, tylko o możliwie największą wydajność i wygodę gry.
  • Faleczka

    #0 | f4LecZka

    2007-06-09 18:12:31

    a inlove na to........ niemozliwe O_O
  • richter

    #0 | richter

    2007-06-09 20:09:57

    :D
  • olix

    #0 | olix

    2007-06-10 16:50:46

    toć to zupełne p**rdolenie. Był dym, był bugi, duża część graczy chciała właśnie jego usunięcia. Teraz chodzi o całkowite usunięcie mgły. Więcej fartów? Prędzej napisałbym: więcej skilla bo u niektórych zwiększy się ilość FPS-ów, innym zaś łatwiej będzie wypatrzeć wrogów.
  • endriuu

    #0 | endriu_

    2007-06-11 12:48:47

    nie na moj monitor. (r_gamma 3) , dopiero cos widze
  • Zyx

    #0 | Zyx

    2007-06-21 21:27:17

    hahah - i tak oto cod2 stał się cod1 w lamerskim wydaniu :D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2366 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie