GameSpy o Quake4

Dostosuj

GameSpy o Quake4

Coraz więcej informacji dotyczących Quake4 pojawia się w Internecie po targach E3. Za dwa miesiące odbędzie się QuakeCon, na którym zaprezentowany ma zostać Q4Test, a póki co nasze kubeczki smakowe pobudzane są przez takie artykuły jak ten, który zamieścił GameSpy. Skupia się on na fabule gry, opowiada dokładnie o tym co się stało pomiędzy wydarzeniami znanymi z Q2, a rozpoczęciem rozgrywki w Q4. Idzie nawet krok dalej i zdradza co się stanie mniej więcej w połowie gry (stosowne ostrzeżenie przed spoilerem jest zamieszczone, więc można czytać bez obaw).

Za wiele nowych rzeczy z samego artykułu się nie dowiemy (tym bardziej, że w większości opiera się na dokładnej analizie zwiastunu, który również został zaprezentowany na E3), ale jest tam kilka ciekawych wypowiedzi ludzi z ID. Szczególnie optymistycznie na grę nastawić się każą słowa Todda Hollenshead'a:

"Chcemy, żeby gra skupiała się przede wszystkim na umiejętnościach - poruszaniu się i strzelaniu, głównych elementów dobrej gry multiplayer. Po dodaniu pojazdów zaczyna to raczej przypominać "Czy byłeś kolesiem, który dobiegł do łazika najwcześniej?" lub "Czy miałeś udany spawn?". Zamiast dodawać nowe elementy, naprawdę skupiliśmy się na szybkiej akcji, kiedy przelatujesz przez mapę z ogromną prędkością używając bounce i acceleration padów i im podobnych, zamiast szukając pojazdu, który Ci w tym pomoże."
Do łask mają wrócić Railgun (trochę zmodyfikowany w stosunku do poprzednich gier ID), HyperBlaster i Nail Gun. Fizyka gry umożliwi nam wspinanie się po ścianach używając tego ostatniego (coś jak plasma climbing). Oczywiście nie zabraknie nieśmiertelnej rakietnicy.

Dodatkowo Tim Willits napomina, że być może w grze pojawią się jakieś remake'i map z poprzednich Quake'ów, szczególnie tych z Q3. Nie jest to jednak pewne, ale z pewnością było by ciekawe. Zresztą - nawet jeśli ID ich nie wypuści to prędzej czy później scenowi mapperzy sami je zrobią.

Cały artykuł znajdziecie tutaj.

GameSpy

KomentarzeKomentarze

  • dRaZe

    #0 | Nanashi

    2005-06-06 19:36:13

    rakietnica rlz!
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-06 19:52:45

    HyperBlaster smierdzi :P
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-06 19:55:34

    Nic w sumie nowego nie napisali.
  • Xsi

    #0 | Xsi

    2005-06-06 20:45:49

    qwa ciekawe czy bedzie plasma, lighting i bfg - jak tych pierwszych dwoch nie bedzie to ja nie gram :/
  • SubZero.

    #0 | SubZero.

    2005-06-06 21:46:10

    oby ten mp byl boski =]
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-06 22:04:11

    Jest HyperBlaster to nie bedzie Plazmy. LG - no przydaloby sie ;), BFG - po co to komu?
  • AjS

    #0 | ajss

    2005-06-06 22:21:41

    niech moze arqon zacznie robic pm pod q4 ? :->
    albo moze lepiej nie bo znajac jego pomysly do PRZERÓBEK to niewiadomo co potwornego moze byc heh
  • navineo

    #0 | navineo

    2005-06-06 22:36:15

    lepiej roos, ew krg ;)
  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2005-06-06 22:43:58

    Nie, prosze.. Zadnego ProModa wiecej...
  • grzEs

    #0 | grzEs

    2005-06-07 01:34:17

    dlaczego?
  • Xsi

    #0 | Xsi

    2005-06-07 06:23:04

    imo plasma > hyperblaster, a bfg powinna być jeśli to kontynuacja q2, chodzi mi o singla oczywiście, w multi to wiadome ze nie potrzebna
  • dRaZe

    #0 | Nanashi

    2005-06-07 06:33:58

    gdzies czytalem ze bfg nie bedzie ale za to ma byc nowa super bron ;)
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-07 07:21:37

    Imo tez Plazma > HyperBlaster ;].
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-07 08:00:23

    Tia, Hollenshead albo Willits mowil o tym w wywiadze ;]. Imo dobrze bo BFG nie bylo niczym specjalnym :P.
  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2005-06-07 10:28:32

    Za duzo podzialow, wojen i strat ProMode przyniosl, szczegolnie w Polsce. Nawet jesli byl/jest wypasionym modem. Jak chca robic niech robia, ale mam nadzieje, ze bez aspiracji robienia z niego glownej platformy turniejowej...
  • AjS

    #0 | ajss

    2005-06-07 10:44:03

    w tym co mowisz jest cos co mnie porusza a zarazem to aprobuje ;-)
  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2005-06-07 10:52:15

    Mozesz rozwinac? ;)
  • edix

    #0 | psy|edix

    2005-06-07 12:05:19

    w q4 nie powinno byc zadnych modow : )
    zeby kazdy mogl grac w ten sam shit :D
  • Vymiott

    #0 | Vymmiatacz

    2005-06-07 17:59:52

    No nie... jeśli hyperblaster nie będzie miał pocisków ze splashem (nie będzie plasmagunem), to od razu można się pożegnać z ciekawszymi trickami i modami typu Defrag itd... Kolesie mają zamiar to schrzanić :/
    A co do map... jak będę miał czas, to sam napiszę konwerter map :)
  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2005-06-07 18:46:31

    Hyper Blaster moze nie bedzie mial splasha, ale Nail Gun bedzie go mial.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5535 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie